CRM není zákaznický servis
Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí na všechny problémy s uspokojováním zákaznických potřeb. CRM má ve skutečnosti se zákazníky společného jen velmi málo. Žádný…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 23920 článků.
Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí na všechny problémy s uspokojováním zákaznických potřeb. CRM má ve skutečnosti se zákazníky společného jen velmi málo. Žádný…
Při bližším zkoumání psychologie zaměstnanců si lze všimnout lidí, kteří vynikají potřebu dosáhnout a těch, kteří mají pouze potřebu vyhnout se selhání. Podle studie Richarda Atkonsona a Davida…
Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a kultury. Stanovení nových cílů a úprava procesů může trvat pouze několik týdnů, změna firemní kultury je…
Dobří manažeři mají před sebou slibnou budoucnost. Ti, které manažeři vedou už tolik jasné zítřky nemají. Důležité je ale uvědomit si, že nejen manažer je pro firmy důležitým znalostním pracovníkem.…
K nelibosti většiny majitelů emailových schránek se dá očekávat, že zasílání reklamních sdělení dále poroste a navíc se bude rozšiřovat do dalších oblastí komunikace. Dnes je největším problémem…
Jedině zdravé pracoviště zajistí produktivitu práce. Manažeři by proto měli udělat tři věci. V první řadě je třeba využít každé příležitosti k propojení bezpečnosti a zdraví zaměstnanců s výkonností…
Od roku 2003 probíhala na území Evropy studie iniciovaná Evropskou komisí, která se zaměřila na e-learning v malých a středních podnicích. Jejím úkolem bylo získat přímou zpětnou vazbu od těchto firem…
Také si říkáte, jak to ti velcí šéfové dělají, že získají tak lukrativní pracovní místa? Umějí prostě dobře vyjednávat. A být dobrý ve vyjednávání se hodí i v mnoha dalších oblastech pracovního…
7 milionářů, kteří začínali podnikat doma. V současné době mají čistý prodej v milionech a jsou mladší 40 let. Pokud jste podceňovali domácí podnikatele je čas nechat si otevřít oči.Marissa Shipman,…
Na toto téma již bylo mnoho napsáno, ale stále to zřejmě není dost. Možná se to jeví jako fantazie, ale i třeba Bill Gates, či další úspěšní, začínali s nějakou vizí, snem. Většina "obyčejných" lidí,…
Prezident společnosti Agency Assessments International David Wethey se zaměřil na to, co se změnilo ve výběrových řízeních klientů na komunikační agentury v posledních letech. Klade si otázku, zda se…
Mnoho firem si uvědomuje důležitost svých kapitálových aktiv, se zaměstnanci je to však již horší. Jsou to však právě zaměstnanci, jejichž důležitost a výkonnost je třeba nejen vnímat, ale i měřit.…
Osobní styky zaměstnanců mohou být pro firmy stejně důležité jako jejich individuální znalostní základny. Analýza sociálních sítí pomáhá firmám získat jasný přehled o způsobech, jak spolu pracují…
Tiskopisy jsou rozhodující stádium náborového procesu a jejich špatný design může mít za následek horší průběh náborových řízení. Definujte co hledáte!1. Využijte například kvality bývalého…
Internetové deníčky tvoří stále běžnější součást lidské komunikace. Pisatelé blogů jsou ve většině případů někde zaměstnáni a často se ve svých textech nevyhnou postřehům z práce. Firmy doposud blogy…