Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 23920 článků.

Článek v rámci předplatného icon CRM není zákaznický servis

7.7.2005 

Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí na všechny problémy s uspokojováním zákaznických potřeb. CRM má ve skutečnosti se zákazníky společného jen velmi málo. Žádný…

"Hledání výzev" versus "strach z neúspěchu"

7.7.2005 

Při bližším zkoumání psychologie zaměstnanců si lze všimnout lidí, kteří vynikají potřebu dosáhnout a těch, kteří mají pouze potřebu vyhnout se selhání. Podle studie Richarda Atkonsona a Davida…

Článek v rámci předplatného icon Aby péče o zákazníka byla zisková

4.7.2005 

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a kultury. Stanovení nových cílů a úprava procesů může trvat pouze několik týdnů, změna firemní kultury je…

icon Nová správa znalostí

4.7.2005 

Dobří manažeři mají před sebou slibnou budoucnost. Ti, které manažeři vedou už tolik jasné zítřky nemají. Důležité je ale uvědomit si, že nejen manažer je pro firmy důležitým znalostním pracovníkem.…

icon Spamu bude stále přibývat. Jak mu čelit?

3.7.2005 

K nelibosti většiny majitelů emailových schránek se dá očekávat, že zasílání reklamních sdělení dále poroste a navíc se bude rozšiřovat do dalších oblastí komunikace. Dnes je největším problémem…

Ve zdravém prostředí produktivní zaměstnanec

1.7.2005 

Jedině zdravé pracoviště zajistí produktivitu práce. Manažeři by proto měli udělat tři věci. V první řadě je třeba využít každé příležitosti k propojení bezpečnosti a zdraví zaměstnanců s výkonností…

E-learning pro malé a střední firmy

1.7.2005 

Od roku 2003 probíhala na území Evropy studie iniciovaná Evropskou komisí, která se zaměřila na e-learning v malých a středních podnicích. Jejím úkolem bylo získat přímou zpětnou vazbu od těchto firem…

10 kroků k práci snů

1.7.2005 

Také si říkáte, jak to ti velcí šéfové dělají, že získají tak lukrativní pracovní místa? Umějí prostě dobře vyjednávat. A být dobrý ve vyjednávání se hodí i v mnoha dalších oblastech pracovního…

icon Začít se dá i doma

1.7.2005 

7 milionářů, kteří začínali podnikat doma. V současné době mají čistý prodej v milionech a jsou mladší 40 let. Pokud jste podceňovali domácí podnikatele je čas nechat si otevřít oči.Marissa Shipman,…

icon Ti, kteří to dokázali jsou snílci

1.7.2005 

Na toto téma již bylo mnoho napsáno, ale stále to zřejmě není dost. Možná se to jeví jako fantazie, ale i třeba Bill Gates, či další úspěšní, začínali s nějakou vizí, snem. Většina "obyčejných" lidí,…

icon Budoucnost komunikace s agenturami v 10 krocích

30.6.2005 

Prezident společnosti Agency Assessments International David Wethey se zaměřil na to, co se změnilo ve výběrových řízeních klientů na komunikační agentury v posledních letech. Klade si otázku, zda se…

icon Jak měřit lidi

30.6.2005 

Mnoho firem si uvědomuje důležitost svých kapitálových aktiv, se zaměstnanci je to však již horší. Jsou to však právě zaměstnanci, jejichž důležitost a výkonnost je třeba nejen vnímat, ale i měřit.…

icon Kdo zná koho? Kdo ví co?

30.6.2005 

Osobní styky zaměstnanců mohou být pro firmy stejně důležité jako jejich individuální znalostní základny. Analýza sociálních sítí pomáhá firmám získat jasný přehled o způsobech, jak spolu pracují…

Článek v rámci předplatného Jak navrhovat lepší tiskopisy

30.6.2005 

Tiskopisy jsou rozhodující stádium náborového procesu a jejich špatný design může mít za následek horší průběh náborových řízení. Definujte co hledáte!1. Využijte například kvality bývalého…

Článek v rámci předplatného Blogy firemní komunikaci nenahradí

29.6.2005 

Internetové deníčky tvoří stále běžnější součást lidské komunikace. Pisatelé blogů jsou ve většině případů někde zaměstnáni a často se ve svých textech nevyhnou postřehům z práce. Firmy doposud blogy…

Výpis 2020620220 z celkem 23920