Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 23950 článků.

icon Učíme se pracovat s hlasem

1.4.2005 

Jestliže oči bývají nazývány okny do duše, lidský hlas by mohl být hudbou, která vychází z téhož místa. Hlas zastupuje lidskou osobnost v řadě situací, kdy nemůže být fyzicky přítomna. Stejně jako…

icon Pozor na odklady

1.4.2005 

Máte při pohledu na seznam svých úkolů pocit, že některé z nich znáte až příliš důvěrně? Neodložili jste je náhodou v minulých dnech či…

Stereotypy omezují svobodu výběru

1.4.2005 

I Británie selhává v poskytování skutečných příležitostí a výběru výcviku a práce mladým lidem. Studie Komise pro rovné příležitosti nazvaná Svoboda výběru odhalila, že mladým lidem, zvláště dívkám z…

icon S vínem se musí dělat s láskou

1.4.2005 

Rozhovor se Mgr. Nicole Lorenc. Spolumajitelkou firmy Cristalis food and beverage. Praha. Vystudovala Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy. Od dokončení studií se věnuje vinařskému obchodu. Žije a…

Článek v rámci předplatného icon Jak zjistit vlastní nedostatky

31.3.2005 

Podniky stále častěji vyžadují od svých vysoce schopných manažerů, aby se naučili více sami o sobě. Daniel Goleman, autor uznávané knihy Práce s emoční inteligencí, identifikoval 25 základních složek…

Kde ty volné časy jsou?

31.3.2005 

Volný čas Má ho vůbec někdo dostatek? Aktuální studie americké univerzity Purdue dospěla k závěru, že existují lidé, kteří mají volného času více než ostatní jsou to muži. Průměrný muž má alespoň ve…

Článek v rámci předplatného Muži, ženy a EU

31.3.2005 

Evropská komise zveřejnila výsledky studie věnované rovnosti pohlaví. Jedná se o první studii tohoto zaměření, do níž bylo zahrnuto všech stávajících 25 členských států Evropské unie. Studie mapuje…

Článek v rámci předplatného icon Řízení dat a predikce zákaznického chování

31.3.2005 

Firmy ukládají mnoho zákaznických dat. Znají pak nákupní chování svých zákazníků či preferovaný způsob přijímání marketingových materiálů a vědí také to, jak často je daný zákazník kontaktuje se…

Vlastním tempem vpřed

31.3.2005 

Čím to je, že někteří lidé pracují na svých úkolech průběžně a jiní pravidelně na poslední chvíli? Přístup k plnění úkolů má pravděpodobně kořeny už ve školeních lavicích. Když studenti dostanou úkol,…

Manažeři, tak takhle ne!

30.3.2005 

Jen třetina anglických zaměstnanců považuje své manažery za modelovou roli a mnoho z nich vidí neschopnost nadřízených zapojit je do vývoje nových nápadů nebo rozhodování. Průzkum společnosti…

Článek v rámci předplatného Bez dotazníku neodejdeš!

30.3.2005 

Když dá zaměstnanec výpověď a jde jinam, zaměstnavatel chce vědět proč. Podniky si nikdy nebyly zcela jisté, jak nejlépe vyprovodit odcházející zaměstnance a dostat přímé odpovědi. Kdo by měl rád…

Inspirace i pro personalisty

30.3.2005 

Jestliže chcete přijímat více vysoce výkonných pasivních uchazečů, možná byste si měli přečíst novou knihu Malcolma Gladwella nazvanou Blink. Ačkoli nemá nic společného s náborem, managementem nebo…

icon Lidské zdroje nestačí

30.3.2005 

Americká společnost The Leader's Edge, která usiluje o podporu žen na vedoucích postech, upořádala telefonický výzkum mezi ženami, které se dobrovolně rozhodly opustit posty vysokých manažerek.…

Článek v rámci předplatného icon Základy vícekanálové komunikace

30.3.2005 

Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály. Firmy se tak potýkají s optimalizací vícekanálových komunikačních strategií. Článek uvádí pět základních doporučení.- Nikdy…

icon Je management profese?

30.3.2005 

Profesor americké Harvard Business School Jim Heskett vyzývá ve svých pravidelných sloupcích odbornou veřejnost k diskusi nad nejrůznějšími tématy. Tentokrát vznesl otázku, zda lze obchodní management…

Výpis 2058120595 z celkem 23950