Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1912 článků.

icon Ne každý zákazník stojí za vaši námahu

4.11.2014 

Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se vyplatí i přes to, že práce s nimi vyžaduje vysoké nasazení nebo i drobnější problémy. Pokud vám ale zákazníci berou víc, než…

icon Předpoklady úspěšného řízení projektů

31.10.2014 

Titul manažer projektu (v Čechách většinou v anglické verzi Project Manager) se vyjímá na vizitkách mnoha lidí, kteří ve skutečnosti žádný projekt nevedou. Vypadá to zkrátka lépe než „asistentka“ a…

icon Praktická lekce konverzace pro introverty

29.10.2014 

Introverti, kteří se chtějí zlepšit v komunikaci s ostatními, by se neměli snažit chovat jako extroverti. Měli by se učit lépe využít silných stránek své introverze. V zajímavém článku na serveru…

icon 8 mylných představ o e-mailovém marketingu

27.10.2014 

Přemýšlíte někdy nad tím, které pravdy o e-mailovém marketingu jsou opravdu pravdivé? Server Dmnews.com upozornil na 8 zažitých mýtů. Prvním z nich je představa, že e-mail je mrtvý. Ve skutečnosti je…

icon Zbavte se závislosti na mobilním telefonu

27.10.2014 

Jste pány svého mobilního telefonu, nebo naopak on řídí váš život? Pokud při odpovědi na tuto otázku váháte, zda nejste na mobilu závislí, máme při vás dobré zprávy. I této závislosti se dá zbavit.…

Článek v rámci předplatného icon Zkuste prodávat tak, aniž byste působili jako prodejce

24.10.2014 

Lidé nemají příliš rádi, když jim někdo něco prodává. Zkuste tedy začít prodávat tak, aniž byste vypadali jako obchodník, který jim chce něco vnutit za každou cenu. Server Allbusiness.com popsal čtyři…

icon 10 vůdcovských lekcí Richarda Bransona

24.10.2014 

Britský miliardář a majitel značky Virgin Richard Branson je bezesporu úspěšným podnikatelem. Vedle toho, že za něj mluví činy, patří také k těm úspěšným lidem, kteří rádi mluví o svých zkušenostech s…

icon 4 tipy pro dosažení úspěchu

23.10.2014 

Zvolte si to, co od života očekáváte, sami. Jen tehdy vás budou ostatní vnímat jako samostatné osobnosti, které si dokáží stanovit své cíle a jít za nimi. Jste to vy, kdo definuje cíle nenechte…

icon Drobná fráze, která pomůže vašim prodejům

23.10.2014 

Fráze Ano, a ... dokáže prohloubit vztahy s klienty i zvětšit počet uzavřených obchodů. Server Inc.com popsal čtyři způsoby, jak tuto frázi používat tak, aby vám pomohla k většímu úspěchu. 1) Pomáhá…

icon 7 způsobů, jak využít YouTube pro marketing

22.10.2014 

Video je stále důležitějším nástrojem pro zvyšování povědomí o značce a byznysu. Proč tedy nevyužít celosvětově dostupný nástroj, který nabízí jednoduchou správu a distribuci reklamních sdělení?…

icon Aby reorganizace nezačala i neskončila překreslením organizační struktury

17.10.2014 

Důvody reorganizace vždy komunikujte velmi pečlivě. Vyhnete se tak cynismu a skepsi vašich zaměstnanců. Nedostatek komunikace a chabé řízení změn jsou největší rizika. Snažte se proto zapojit co…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři způsoby, jak udržet ty nejlepší prodejce ve vašem týmu

16.10.2014 

Chcete si v týmu udržet ty nejlepší prodejce? Nestačí mít ty nejmodernější pracovní nástroje. Server Allbusiness.com doporučuje čtyři způsoby, jak se ujistit, že s vámi ti nejlepší zůstanou. 1)…

Dobré HR má vizi a nebojuje za každou cenu

16.10.2014 

Dobré oddělení HR nestojí na financích a dalších zdrojích poskytovaných firmou. Stojí především na týmu nebo i jednom člověku, který má ve firmě HR na starosti. Co tedy můžete udělat pro to, aby váš…

Článek v rámci předplatného Jak vybrat zaměstnance, který mezi vás zapadne

15.10.2014 

I když se vám na volné pracovní pozice hlásí papírově skvělí uchazeči, vždy byste měli mít na paměti, že by noví zaměstnanci měli také dobře zapadnout do vaší firemní kultury. To, že pro vás chtějí…

Článek v rámci předplatného icon 3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi

14.10.2014 

Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost může zákazníka okamžitě odradit. Zákazník s vámi nebude chtít vyjednávat, pokud budete od začátku působit neupřímně. Dvakrát si…

Výpis 13211335 z celkem 1912