Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1909 článků.

Je praxe opravdu důležitá?

18.9.2014 

S talenty pracuji už 40 let a právě proto nechápu, proč náboráři a manažeři tolik trvají na tom, aby nově přijímaní zaměstnanci měli přímou zkušenost s výkonem dané práce. Touto úvahou začíná John…

icon Proč se při řízení byznysu NEinspirovat sportovními týmy

16.9.2014 

Fotbal nabízí manažerům několik lekcí k poučení: na začátku je důležité vybrat správné hráče. Vždy je dobré mít virtuální lavičku, na které sedí talentovaní lidé, ze kterých si můžete vybrat vhodné…

Kdo je nekoučovatelný?

16.9.2014 

V nedávném článku o koučování jsme si představili nejčastější příčiny, proč koučování ve firmách nefunguje. Jednou z nich byl špatný důvod pro využití koučinku. Někteří zaměstnanci jsou zkrátka…

icon Štěstí a úsměv pomáhají vašemu byznysu

15.9.2014 

Dlouhodobé studie nedávno odhalily, že skutečně šťastní zaměstnanci byznysu znatelně prospívají. Radostný postoj zejména těch zaměstnanců, kteří se přímo setkávají se zákazníky, znamená, že se…

icon 3 zvyky, které vám pomohou k lepší týmové komunikaci

12.9.2014 

Váš kariérní úspěch do značné míry závisí na tom, jaké dodržujete zvyky během vaší práce. Můžete například každé ráno kontrolovat své e-maily nebo si koupit kávu. Po práci jít do posilovny nebo si…

Článek v rámci předplatného icon 5 rad, jak se dostat se zákazníkem na stejnou vlnu

11.9.2014 

Zákazníci nejraději spolupracují s lidmi, kteří jim jsou podobní. K navození přátelské atmosféry ale nepomáhá chovat se přátelsky. Naopak, příliš kamarádský přístup většinou zákazníky odradí. Chcete-…

icon Jak se stát skutečným lídrem?

11.9.2014 

Mnoho vynikajících právníků, inženýrů, bankéřů či účetních je povýšeno díky tomu, že jsou experty ve své oblasti a že vynikají ve znalostech daného oboru. Jejich pohyb vzhůru po korporátním žebříčku…

icon Nepřehlížejte deprese na pracovištích

11.9.2014 

Loňská studie, na kterou upozornila BBC, přišla se zjištěním, že deprese je celosvětově druhou nejčastější příčinou pracovní neschopnosti hned za bolestmi zad. Také zdravotnické organizace již běžně…

Článek v rámci předplatného icon 6 tipů, které se můžete naučit od "kbelíkové" výzvy

10.9.2014 

Internetem se poslední dobou šíří virální kampaň kbelíková výzva (Ice Bucket Challenge). Ten kdo je vyzván, se buď musí polít ledovou vodou, nebo darovat peníze na výzkum amyotrofické laterální…

Článek v rámci předplatného icon Staňte se hvězdou mezi obchodníky

9.9.2014 

Úspěšné prodeje vyžadují disciplínu, systém a schopnost komunikovat. Naučte se prodávat a nebýt při tom dotěrní. Server Inc.com publikoval několik rad, jak na to. 1) Budujte vztah a porozumění Čím…

icon Jak jednat s nepoctivými lidmi v byznysu

8.9.2014 

Nemůžeme se jim vyhnout, prostě na takové lidi čas od času narazíme. Můžeme se ale chránit tak, že se s touto hořkou pravdou smíříme a budeme o to víc pozorovat své okolí a všímat si toho, co se kolem…

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit odezvu na vaše InMaily na LinkedInu

5.9.2014 

Od začátku srpna změnil LinkedIn pravidla pro rozesílání InMailů. Snaží se tak zabránit masovému šíření nabídek práce a podpořit relevantnější komunikaci mezi náboráři a potenciálními zaměstnanci.…

Článek v rámci předplatného icon 4 otázky, které byste neměli pokládat klientům

1.9.2014 

Někteří prodejci stále používají zastaralé techniky prodeje, které zbytečně odrazují klienty. Server Inc.com publikoval několik z nich. Zjistěte, zda některé nepoužíváte také vy. 1) Máte rozhodovací…

icon Připravte se na první schůzku

28.8.2014 

Čeká vás první setkání s klientem? Nepodceňujte toto setkání. Hodně na něm záleží. Čím víc přípravě dáte, tím vyšší máte šanci, že bude obchod úspěšný. Inspirujte se radami, které publikoval server …

icon Jak vést telekonferenci efektivně

28.8.2014 

Když vedete telekonferenci, měli byste využívat možnosti distribuovat mezi účastníky agendu a doprovodné materiály. Měli byste být specifičtí ohledně časového rozvrhu a drobné technické problémy by…

Výpis 13511365 z celkem 1909