Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pracovn" bylo nalezeno 12350 článků.

Jazykové vzdělávání ve firmách

18.11.2005 

Logika, že nakupujeme v obchodě, na film se díváme v kině a anglicky se učíme v jazykové škole, už nějakou dobu neplatí. Podle různých průzkumů až 71 % společností poskytuje svým zaměstnancům výuku…

icon Firemní časopis? Nesmí být hlásnou troubou managementu...

16.11.2005 

Nástěnkám jsem se smála, říká v rozhovoru pro HR-server o jedné ze stále používaných forem vnitropodnikové komunikace Ing. Dana Dvořáková, MBA ředitelka útvaru komunikace Českých aerolinií, a.s.…

icon Chcete být lepším šéfem?

15.11.2005 

Nejeden šéf si říká, že by byl rád lepším nadřízeným než ti, s nimiž se během své kariéry setkal. Otázkou zůstává, jak toho dosáhnout. Nestačí jen se spoléhat na vlastní odbornost a zkušenosti. Je…

Nový partnerský zákon ve Velké Británii

15.11.2005 

Nový občanský zákon o partnerství z roku 2004, který ve Velké Británii začne platit5. prosince letošního roku, přináší osobám stejného pohlaví možnost zákonného manželského svazku a zhruba stejná…

Pozor na dojíždění

14.11.2005 

Dojíždění do práce zabírá mnoho lidem mnoho času. Pokud nestráví část dne bez možnosti hnutí v dopravní zácpě, čeká je ještě značná pravděpodobnost, že se budou mačkat v autobusu nebo vlaku plném…

icon Zelený i modrý pro vůdce dobrý

11.11.2005 

Vůdcovství je velice náročné. Vůdcové si totiž často nevybírají své týmy, naopak je dědí po svých předchůdcích, takže nastávají situace, kdy se tým v dané problematice pohybuje déle a ví daleko víc…

icon Co měli společného nejlepší prezidenti USA

11.11.2005 

Jako poradce čtyř amerických prezidentů měl David Gergen možnost zblízka sledovat vůdcovství na nejvyšší úrovni. Viděl odlišné osobnosti a neslučitelné politické kroky, úspěšná působnost v Oválné…

Článek v rámci předplatného icon Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

11.11.2005 

60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich zaměstnanců. Najímat a udržet si kvalitní pracovní sílu je stále velice obtížné. Dobrý operátor zákaznického střediska by měl nejen…

Co přináší novela zákoníku práce

10.11.2005 

Návrh nového zákoníku práce více odpovídá potřebám zaměstnavatelů a zaměstnanců. Narozdíl od dosavadní podoby zákoníku podporuje zásadu co není zakázáno, je dovoleno. Přichází například s rozšířením…

Článek v rámci předplatného Vyplatí se vám dočasní zaměstnanci?

10.11.2005 

Bylo by pro vaši firmu přínosné najmout dočasný personál? Článek shrnuje pro i proti. Možná zjistíte, že vám toto opatření může vyhovovat nebo se bude hodit pro vaše budoucí záměry.Mezi výhody…

Jak vyjednat přechod na flexibilní pracovní úvazek

9.11.2005 

Vývoj ve výpočetní technice a komunikaci přináší širší možnosti pro flexibilní pracovní činnost. Pokud máte dovednosti, které váš zaměstnavatel potřebuje a vykonáváte svou práci způsobem, který…

Článek v rámci předplatného icon Slušné chování k zákazníkům nic nestojí

9.11.2005 

Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o zákazníky dokonce nejen, že nic nestojí, ale naopak dokáže i přinést zisky na konkurenčních trzích. Řada firem se však snaží dělat…

Proč se učit cizím jazykům?

8.11.2005 

Existuje celá řada důvodů, které nás vedou ke studiu cizích jazyků. Uvědomme si, že neexistuje žádný špatný důvod ani žádný špatně zvolený jazyk. Naši schopnost učit se cizímu jazyku ve skutečnosti…

Vánoce a zvýšená potřeba motivace zaměstnanců za dveřmi

8.11.2005 

Blíží se vánoční svátky a s nimi stres v podobě nakupování dárků, posílání přání, večírků, výzdoby, rodinných povinností a tak dále. Je na čase, aby se zaměstnavatelé začali starat o to, jak zachovat…

Článek v rámci předplatného icon Jak podnikají hudebníci

8.11.2005 

Hudební odvětví je magnetem pro lidi, kteří touží po neobvyklé kombinaci kreativity, nezávislosti a potenciálu. Další výhody jsou flexibilita, uspokojení a práce s nadanými a zajímavými lidmi.V USA se…

Výpis 1018610200 z celkem 12350