Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Propou" bylo nalezeno 244 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak zajistit lepší zkušenost klientů s vaším zákaznickým servisem

24.5.2019 

Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši klienti se zástupci vaší společnosti. Je to tedy určité okno do toho, jak vaše firma funguje a jak se chová ke své klientele.…

Článek v rámci předplatného icon Pět důvodů, proč je váš prodejní proces pro klienty příliš složitý

13.5.2019 

Způsob prodeje produktu by měl být co možná nejjednodušší, nejrychlejší a nejpřirozenější pro klienta. Pokud zahltíte klienta informacemi nebo nebude váš postup zcela transparentní či pochopitelný,…

Článek v rámci předplatného Firemní dobrovolníci vyrazí na pomoc prospěšným organizacím 17. května

24.4.2019 

V pátek 17. května proběhne po celé České republice den firemního dobrovolnictví Give & Gain Day 2019, který již podeváté propojí firemní dobrovolníky s veřejně prospěšnými organizacemi. Akci…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak podpořit týmového ducha v rámci oddělení

9.4.2019 

Vzájemná důvěra, kreativita a pocit pospolitosti. To vše napomáhá efektivní práci v rámci týmu. Jestliže spolu jednotlivé složky týmu nespolupracují, nemůže dané oddělení či skupina fungovat. Zde jsou…

Brát péči o lidi jako kalkul, až bude hůř, je nesmysl

18.3.2019  Rozhovor s Janem Rafajem, generálním ředitelem RESIDOMO, s.r.o., a Tomášem Winklerem, jednatelem WINHEAD s.r.o.

Magda Zdena Dvořáková diskutovala v rozhovoru s Janem Rafajem a Tomášem Winklerem o nové platformě Challenger, kterou společnost WINHEAD vyvinula, a výsledcích, které společnosti RESIDOMO v praxi…

Článek v rámci předplatného icon Jak začít psát blog, který bude úspěšný

5.3.2019 

Začínající blogeři se často dopouštějí několika chyb. Chcete-li zvýšit své šance na nastartování skutečně úspěšného blogu, měli byste se jim vyhnout.

Článek v rámci předplatného icon Obsahový marketing v roce 2019: Jak ho dělat správně (1/2)

27.2.2019 

Technologie budou i nadále měnit podobu marketingu. Marketéři, kteří se učí ovládat nové nástroje, díky automatizovaným řešením rozšiřují své možnosti. Co se však nemění je to, že boj o pozornost…

icon Vylaďte svůj manažerský styl, zúčastněte se Manažerské triády - Role, Lidi, Výkon

12.2.2019 

Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě! Zúčastněte se Manažerské triády – Role, Lidi, Výkon a nastavte si svůj manažerský styl tak, abyste měli…

Článek v rámci předplatného icon ČR a Slovinsko nezajistily řádné vystavení certifikátů energetické účinnosti v budovách

29.1.2019 

Česká republika a Slovinsko podle Evropské komise nedodržely směrnici o energetické náročnosti budov (směrnice 2010/31/EU). Komise se proto rozhodla předat tuto věc Soudnímu dvoru EU.

Článek v rámci předplatného icon Co bude znamenat rok 2019 pro digitální transformace?

15.1.2019 

Bude to stále méně o automatizaci neefektivních funkcí back office a zastaralých obchodních procesů. Důraz bude oproti tomu kladen na technologické inovace, které dokážou otřást celými odvětvími.

Rady pro náboráře: 4 tipy, jak překonat období, kdy se nedaří

27.12.2018 

V životě obchodníka přirozeně čas od času přichází momenty, kdy se ne úplně daří. Někdy je příčina zcela externí a neovlivnitelná, jako například nějaký výkyv na trhu, nebo se jedná o chybu na straně…

Recruitment Academy Awards: Zabodovala AirBank nebo Městská policie Brno

12.12.2018 

Pod záštitou Recruitment Academy byly rozdány ocenění pro společnosti s nejlepším HR marketingem v pěti kategoriích: Pracovní inzerát roku, Náborová kampaň roku, Kariérní stránky roku, Kariérní video…

Článek v rámci předplatného icon 4 časté chyby vedoucích, které vedou k propadu výsledků týmu

20.11.2018 

Vedoucí týmu je nucen každodenně dělat rozhodnutí za celý tým. Některá tato rozhodnutí jsou málo významná, jiná jsou ze strategického hlediska zcela zásadní. Jednou z důležitých vlastností vedoucího…

icon Šest smrtelných hříchů při jednání s naštvaným klientem

14.11.2018 

Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do práce včas a jsou uctiví k zákazníkům. Ti nejlepší zástupci firmy ale také vědí, jak se musejí chovat ve chvíli, kdy jednají s …

icon TÜV SÜD: Porsche 911 září v každém věku

9.11.2018 

Vítěz TÜV Reportu pro rok 2019: Porsche 911. Jako první vůz vyhrává ve všech věkových kategoriích. Jistě, 911, řekne mnoho lidí, drahý a udržovaný vůz. Ale pravidelná údržba učiní skoro z každého auta…

Výpis 1630 z celkem 244