Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Propou" bylo nalezeno 232 článků.

Článek v rámci předplatného icon 4 časté chyby vedoucích, které vedou k propadu výsledků týmu

20.11.2018 

Vedoucí týmu je nucen každodenně dělat rozhodnutí za celý tým. Některá tato rozhodnutí jsou málo významná, jiná jsou ze strategického hlediska zcela zásadní. Jednou z důležitých vlastností vedoucího…

icon Šest smrtelných hříchů při jednání s naštvaným klientem

14.11.2018 

Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do práce včas a jsou uctiví k zákazníkům. Ti nejlepší zástupci firmy ale také vědí, jak se musejí chovat ve chvíli, kdy jednají s …

icon TÜV SÜD: Porsche 911 září v každém věku

9.11.2018 

Vítěz TÜV Reportu pro rok 2019: Porsche 911. Jako první vůz vyhrává ve všech věkových kategoriích. Jistě, 911, řekne mnoho lidí, drahý a udržovaný vůz. Ale pravidelná údržba učiní skoro z každého auta…

Článek v rámci předplatného icon Designové trendy kanceláří: Co je letos in?

10.9.2018 

Přemýšlíte o renovaci kanceláří vaší společnosti? Pak byste neměli zapomenout na současné trendy v kancelářském designu.

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když se vám dlouhodobě nedaří obchody?

10.9.2018 

Každému obchodníkovi se může stát, že má horší období. Často může být částečně na vině trh nebo změna, kterou prodejce nemůže ovlivnit. Mnohdy se ale jedná spíš o psychologický blok, který může mít…

Článek v rámci předplatného icon Co udělat, aby váš projekt neskončil špatně

24.8.2018 

Nikdo není dokonalý a ani zkušení projektoví manažeři nejsou výjimkou z tohoto pravidla. Pokud však začnou své projekty plánovat dostatečně v předstihu, mohou rizika, že se něco pokazí, snížit na…

Článek v rámci předplatného icon Tři věci, které by manažeři týmů měli delegovat

21.6.2018 

Existují vedoucí, kteří nejraději všechno dělají sami, nikomu nedůvěřují, ostatním dávají pouze rutinní úkony a nijak nepodporují kreativitu podřízených. Pak jsou zase manažeři, kteří delegují…

Článek v rámci předplatného icon Jak se stát lepším obchodním zástupcem pro vaše klienty

7.5.2018 

Aby vás klienti vyhledávali a aby se vám dobře uzavíraly obchody, musíte se umět o zákazníky dobře starat. O druhé se však můžete dobře starat teprve ve chvíli, kdy se dobře staráte sami o sebe a jste…

Článek v rámci předplatného icon Design thinking: Metoda využívaná těmi nejlepšími lídry (1/2)

22.3.2018 

S ohledem na všechny rušivé síly, které dnes existují, pro nás může být změn příliš. Co v takové situaci mohou lídři udělat, aby svým organizacím pomohli vyrovnat se se všemi těmi změnami a vysokými…

icon 8 signálů, že je čas propustit obchodního zástupce

7.3.2018 

Prodejní profese je bohužel náchylná k syndromu vyhoření. Obchodní zástupci mohou o práci ztratit zájem, a aniž si to uvědomují, postupně začne jejich pracovní činnost vykazovat velké trhliny.…

Článek v rámci předplatného icon 8 nejhodnotnějších značek roku 2018

15.2.2018 

Společnost Brand Finance vydala svůj žebříček nejhodnotnějších značek světa pro rok 2018. Při hodnocení se přihlíželo k objem prodejů, hodnotě firem zastupujících danou značku na burzách, potenciálu…

Článek v rámci předplatného Největší chyby začínajících personalistů aneb Neznalost neomlouvá

13.2.2018 

Pokud již v personalistice působíte nějaký ten pátek, jistě si vzpomínáte na určité své začátečnické chyby. Byly to nepříjemné a trapné situace, ale také zásadní lekce pro vaši další kariéru. Chyby…

Článek v rámci předplatného icon Jak skončila Nokia (2/2): I lídru trhu může dojít dech

10.1.2018 

V předchozím článku jsme viděli, jak se objevila úspěšná společnost Nokia. Nyní se podíváme, jak jí chtěl generální ředitel chtěl navrátit hbitost a podnikavost, což byly charakteristiky, které se…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro vedoucího týmu: Jak zamezit propadu produktivity o svátcích

29.11.2017 

S blížícími se vánočními svátky pracovní nasazení obvykle prudce klesá. I když práce je mnohdy více než v jiných částech roku, mnoho manažerů se během prosince potýká s propadem produktivity…

icon Stačí 3 kroky a již nikdy nezažijete naštvaného klienta

20.11.2017 

Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním jednat, co mu říkat, jak nastavit spolupráci pro příště a co raději nezmiňovat, aby se nenaštval ještě více. Bohužel ne…

Výpis 1630 z celkem 232
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace