Jak posílit důvěru mezi členy týmu?
Klíčem k budování důvěry v pracovním týmu jsou společné cíle, společné motivy jednání a také umění ukázat si…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Klíčem k budování důvěry v pracovním týmu jsou společné cíle, společné motivy jednání a také umění ukázat si…
Onboarding má své opodstatnění u každého zaměstnance, zvláště však u pracovních rolí, které mají přímý vliv…
Je inovativnost vrozený dar? Dokáží s inovacemi přicházet jen géniové? Nebo jen podnikatelé? Jsou inovace záležitostí moderních…
Globální ekonomika stojí na pokraji nové hlubší recese trhu práce, která oddálí její ozdravení a posíl&…
Personalisté neustále hledají způsoby, jak zvyšovat angažovanost zaměstnanců, podporovat inovace, řídit individuální výkonnost a zlepš…
Na každém pracovišti dochází k osobním konfliktům, to však samo o sobě není nijak škodlivé. Špatné je to až ve chví…
Neustále čteme o tom, jak si zaměstnanci stěžují na své manažery, jejichž požadavky a očekávání považují za nereálné. Mnohé z n&…
Loajalita zaměstnanců celosvětově klesá. Vyplývá to alespoň z globální studie společnosti Mercer s názvem What's Working, do níž se zapojilo té…
Personalisté s nadšením vytvářejí vzdělávací programy pro zaměstnance, přičemž hledají cesty, jak dosáhnout maximální &…
Mít v týmu perfekcionistu znamená určité výhody i nevýhody zároveň. Výhodou je, že je to člověk s vysokými standardy a citem pro detaily;…
Řízení změn je v dnešní době nedílnou součástí každé manažerské funkce a tento trend bude dále jen sílit. Proto by každ&…
Profily na sociálních sítích jsou stále důležitějšími nástroji pro budování profesionální identity. Podle manažerky profesní sítě LinkedIn Nicole Williamsové je proto k prezentaci na sociálních sítích…
Jak říká klasik, nikdo není dokonalý. I manažeři chybují a chyby pro ně mají smysl, dokáží-li se z nich poučit. Přesto existují určit&…
To, že lidé, s nimiž mluvíte, neodcházejí, nezívají nebo se nesnaží změnit téma hovoru, ještě neznamená, že je nenudíte. I…
Rychlé změny v obchodním prostředí a narůstající přehlcení informacemi nutí organizace upravovat jejich kultury, systémy a procesy. U lídrů to znamená opustit role hrdinů směrem k post-hrdinskému…