Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon On-line balíček pro média

7.9.2009 

On-line balíček firemních materiálů pro média, tzv. press kit, by měl být vytvořen a strukturován tak, aby byl snadno pochopitelný pro novináře. Měl by jim ušetřit čas. - Zajistěte snadnou orientaci.…

Jste připraveni?

4.9.2009 

Ať už oživení ekonomiky nastane ještě letos nebo až v následujících dvou letech, doba, kdy to bude, se blíží. Manažeři by se proto měli začít ptát: Jsme připraveni?" - Určete směr. Vůdcové by měli…

Anatomie fámy

4.9.2009 

Téměř každou firmou se bez ohledu na její velikost šíří fámy o propouštění, povyšování, škrtech nebo i liposukci šéfů. Většinou se jedná o neškodné řeči, někdy však mohou organizace poškodit. Článek…

Britští zaměstnavatelé vytvářejí tisíce míst pro mladé lidi

4.9.2009 

Více než 150 britských zaměstnavatelů se zapojilo do národní kampaně k vytvoření pracovních příležitostí pro mladé lidi během ekonomické krize. Společnosti jako Centrica, Carillion, Royal Mail,…

icon Cvičit se dá i v kanceláři

4.9.2009 

Řada lidí má za to, že jsou natolik vytíženi, že nemohou věnovat pohybu ani několik minut denně. To, že jste upoutáni v kanceláři, však ještě neznamená, že nemůžete cvičit. Krátké odpoutání od práce…

icon Na poradu v pátek zapomeňte

4.9.2009 

Ne každý pracovní den je stejný. Podle průzkumu společnosti Canon Europe je pro Evropany nejproduktivnějším dnem úterý. Nejméně produktivní je naopak pátek a hned po něm pondělí. První a poslední…

icon Internetová reklama stále roste

4.9.2009 

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) zveřejnilo aktuální údaje o objemu internetové reklamy v České republice. Ten se v první polovině letošního roku zvýšil o 24 procent na téměř 1,6 miliardy…

Článek v rámci předplatného Chytří lidé potřebují chytré řízení

3.9.2009 

Chytří lidé mohou pro firmy znamenat velkou výhodu, dokáží-li je však správně řídit a udržet si je. Nemusejí to přitom být jen ti s nejvyšším IQ nebo akademickým vzděláváním. Myslí se jimi vysoce…

Koučováním proti krizi

3.9.2009 

Koučování je jedním z klíčových nástrojů rozvoje v období recese. Pomáhá firmám vypořádat se se změnami. Jak jej tedy správně využít právě dobách změn? - Nejprve použijte koučink pro podporu lidí,…

Vůdce musí být autorita

3.9.2009 

Pro člověka je přirozené chtít, aby jej ostatní lidé měli rádi. Pro manažery to však může znamenat překážku v prosazování jejich schopnosti vést. Článek upozorňuje, jak se tato touha může vymknout…

icon Budování kontaktů kdykoli a kdekoli

3.9.2009 

Networking je pojem, který označuje vytváření a udržování vzájemně prospěšných vztahů. Nejde však jen o klábosení, výměnu vizitek či prodej. Článek proto upozorňuje na chyby při budování kontaktů. -…

Článek v rámci předplatného icon Rozpočty na výzkum a vývoj se drží

3.9.2009 

Období ekonomické krize se zatím výrazně neprojevilo na snižování rozpočtů českých firem určených na výzkum vývoj. Vyplývá to z výzkumu Vysoké školy ekonomické v Praze (VŠE). 69 procent firem…

icon Naslouchejte hlasu zákazníků v sociálních médiích

3.9.2009 

Sociální média jsou dnes běžnou věcí a firmy všech velikostí by se měly naučit využívat jejich výhod k poskytování lepších služeb zákazníkům, informování o vývoji produktů a posilování marketingu.…

Ne všichni zaměstnanci komunikují stejně

2.9.2009 

Seznámení s komunikačními styly zaměstnanců je velmi důležité pro úspěšnou týmovou práci. Spolupracovníci by se měli naučit rozpoznávat rozdíly ve své komunikaci, a předcházet tak konfliktům.…

Desatero důvěryhodného vůdce

2.9.2009 

Chcete si být jisti, že vám lidé, které řídíte, věří? - Buďte vidět, slyšet - a poslouchejte. - Spojujte se se zaměstnanci pro společný cíl. - Buďte upřímní. - Špatné zprávy sdělujte osobně. -…

Výpis 54015415 z celkem 11105