Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Branding není jen logo

14.9.2009 

Branding je pojem, který zahrnuje vytváření dojmu, který vyvoláváte ve všech, s nimiž přijdete do styku.  Značka tudíž není jen logo. Je proto důležité vědět, jak a kde vaše značka působí a ovlivňuje…

Tipy pro efektivní porady aneb Bez agendy ani ránu

11.9.2009 

Klíčem k vedení efektivní porady je držet se programu a soustředit na cíle setkání. Ať už se bude účastnit méně či více lidí, produktivní porada by měla vždy splnit úkoly, které si vytyčila. Na…

Interní branding oddělení lidských zdrojů

11.9.2009 

Budování značky oddělení HR ve firmě začíná náborem, u náboru však nekončí. Každá firma má svou interní značku, i když mnohdy neúmyslnou. Chcete-li proto aktivně budovat svou interní značku, položte…

Nebojte se měkkých dovedností

11.9.2009 

V posledních letech se stále více zdůrazňuje význam tzv. soft skills v manažerských rolích. Přispívají k tomu také odborné studie, které potvrzují, že emoční inteligence má zásadní vliv na úspěch a…

Článek v rámci předplatného icon Konference: Nebuďte jen účastníky

11.9.2009 

Konference nabízejí velkou příležitost pro budování vztahů se zajímavými lidmi. Chcete-li proto zajistit maximální návratnost času a peněz, které vaše společnost investuje do konferencí, nemůžete se…

Článek v rámci předplatného icon 10 přímých cest ke ztrátě zákazníků

11.9.2009 

Ztráta zákazníka vyžaduje obdobné úsilí jako jeho získání. Firmy a jejich zaměstnanci jednající se zákazníky by se proto měli ujistit, že nesměřují své úsilí špatným směrem. Článek přichází s…

icon Nečekejte na zlepšení ekonomiky

11.9.2009 

Současná ekonomická situace vede řadu marketérů k odklonu od zkoušení nových technik a strategií. Raději se drží dosavadního osvědčeného postupu, i když to může být kontraproduktivní. Článek proto…

Článek v rámci předplatného Blíží se oživení globálního trhu práce?

10.9.2009 

Uvidíme začátek oživení globálního trhu práce již v poslední třetině letošního roku? Podle předpovědi personální společnosti Manpower v rámci letošního výzkumu Employment Outlook Survey počítá s…

Umíte delegovat?

10.9.2009 

Delegování patří mezi nejdůležitější, ale zároveň i nejnáročnější manažerské nástroje. Umožňuje manažerům soustředit se na zásadnější úkoly, a dosáhnout tak lepší rovnováhy. Rozvíjí také dovednosti…

Článek v rámci předplatného 10 chyb v neverbální komunikaci

10.9.2009 

Chyby v neverbální komunikaci si často neuvědomujeme, mohou však mít negativní dopad na vztahy s ostatními. Článek proto radí, čemu se vyvarovat. - Uzavřené tělo. Ať už budete sedět, nebo stát, vaše…

icon Nepodléhejte perfekcionismu

10.9.2009 

Perfekcionista si nikdy nemyslí, že je dostatečně dobrý ve své činnosti. Často má tudíž problém se začínáním a hlavně dokončováním věcí. Perfekcionisté by si proto měli uvědomit, že není třeba být…

Článek v rámci předplatného icon 4 mýty, které vás stojí prodej

10.9.2009 

Poskytování služeb je opředeno řadou mýtů, které firmám znesnadňují cestu k úspěchu. Které to jsou? - Dobrá práce mluví sama za sebe. Ve skutečnosti je třeba pracovat na komunikaci s klienty a…

Článek v rámci předplatného icon Přichází revoluce v e-mailovém marketingu

10.9.2009 

E-mail se v současné době nachází na spojnici mezi dvěma velkými trendy v marketingu. Prvním je snaha marketérů budovat přímé vztahy se zákazníky. Druhým je pak snaha poskytovat relevantnější a…

Článek v rámci předplatného Výstupní pohovor odhalí možnosti zlepšení organizace

9.9.2009 

Výstupní pohovory mohou HR profesionálům pomoci vytvářet efektivní strategie udržení zaměstnanců. Využijte proto výstupní pohovory nejen ke zjišťování důvodů odchodu, ale také k novým pohledům na to,…

Nábor je teprve začátek

9.9.2009 

Nábor je pouze počátečním krokem k budování silné základny zaměstnanců. Následně je třeba dokázat si zaměstnance udržet a udržet i jejich produktivitu. Článek radí malým firmám, jak snižovat fluktuaci…

Výpis 53715385 z celkem 11105