Branding není jen logo
Branding je pojem, který zahrnuje vytváření dojmu, který vyvoláváte ve všech, s nimiž přijdete do styku. Značka tudíž není jen logo. Je proto důležité vědět, jak a kde vaše značka působí a ovlivňuje…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Branding je pojem, který zahrnuje vytváření dojmu, který vyvoláváte ve všech, s nimiž přijdete do styku. Značka tudíž není jen logo. Je proto důležité vědět, jak a kde vaše značka působí a ovlivňuje…
Klíčem k vedení efektivní porady je držet se programu a soustředit na cíle setkání. Ať už se bude účastnit méně či více lidí, produktivní porada by měla vždy splnit úkoly, které si vytyčila. Na…
Budování značky oddělení HR ve firmě začíná náborem, u náboru však nekončí. Každá firma má svou interní značku, i když mnohdy neúmyslnou. Chcete-li proto aktivně budovat svou interní značku, položte…
V posledních letech se stále více zdůrazňuje význam tzv. soft skills v manažerských rolích. Přispívají k tomu také odborné studie, které potvrzují, že emoční inteligence má zásadní vliv na úspěch a…
Konference nabízejí velkou příležitost pro budování vztahů se zajímavými lidmi. Chcete-li proto zajistit maximální návratnost času a peněz, které vaše společnost investuje do konferencí, nemůžete se…
Ztráta zákazníka vyžaduje obdobné úsilí jako jeho získání. Firmy a jejich zaměstnanci jednající se zákazníky by se proto měli ujistit, že nesměřují své úsilí špatným směrem. Článek přichází s…
Současná ekonomická situace vede řadu marketérů k odklonu od zkoušení nových technik a strategií. Raději se drží dosavadního osvědčeného postupu, i když to může být kontraproduktivní. Článek proto…
Uvidíme začátek oživení globálního trhu práce již v poslední třetině letošního roku? Podle předpovědi personální společnosti Manpower v rámci letošního výzkumu Employment Outlook Survey počítá s…
Delegování patří mezi nejdůležitější, ale zároveň i nejnáročnější manažerské nástroje. Umožňuje manažerům soustředit se na zásadnější úkoly, a dosáhnout tak lepší rovnováhy. Rozvíjí také dovednosti…
Chyby v neverbální komunikaci si často neuvědomujeme, mohou však mít negativní dopad na vztahy s ostatními. Článek proto radí, čemu se vyvarovat. - Uzavřené tělo. Ať už budete sedět, nebo stát, vaše…
Perfekcionista si nikdy nemyslí, že je dostatečně dobrý ve své činnosti. Často má tudíž problém se začínáním a hlavně dokončováním věcí. Perfekcionisté by si proto měli uvědomit, že není třeba být…
Poskytování služeb je opředeno řadou mýtů, které firmám znesnadňují cestu k úspěchu. Které to jsou? - Dobrá práce mluví sama za sebe. Ve skutečnosti je třeba pracovat na komunikaci s klienty a…
E-mail se v současné době nachází na spojnici mezi dvěma velkými trendy v marketingu. Prvním je snaha marketérů budovat přímé vztahy se zákazníky. Druhým je pak snaha poskytovat relevantnější a…
Výstupní pohovory mohou HR profesionálům pomoci vytvářet efektivní strategie udržení zaměstnanců. Využijte proto výstupní pohovory nejen ke zjišťování důvodů odchodu, ale také k novým pohledům na to,…
Nábor je pouze počátečním krokem k budování silné základny zaměstnanců. Následně je třeba dokázat si zaměstnance udržet a udržet i jejich produktivitu. Článek radí malým firmám, jak snižovat fluktuaci…