Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon 12 manažerských lekcí z paluby vesmírné lodi Enterprise

14.5.2009 

Legendární Star Trek představuje vedle vesmírných bitev i řadu manažerských tipů. Od mužů, kteří se vystřídali vkapitánském křesle lodi Enterprise, se můžeme přiučit mnoha užitečným věcem pro dnešní…

icon Jak začít s firemním blogem

14.5.2009 

Přemýšlíte o založení firemního blogu, ale nejste si jisti jak na to? Inspirujte se následujícími tipy.- Pište sami. Nemá smysl zakládat blog, pokud jej nechcete psát sami. Můžete si své myšlenky…

Tipy pro manažery vzdělávání v obtížných časech

13.5.2009 

Současná doba si žádá nové uvažování, nové způsoby učení a přizpůsobování se firemním prioritám. Odborný konzultant a bývalý ředitel vzdělávání vbritské BBC Nigel Paine shrnuje pět tipů pro pomoc…

Jak být dobrým firemním koučem

13.5.2009 

Pokud má koučink zaměstnanců vést k lepšímu vzdělávání a výkonnosti, musí se řídit několika základními pravidly. Článek shrnuje rady, které pomohou firemním koučům vytvářet prostředí, vněmž budou…

A zase to chování

13.5.2009 

Každý má určité slabší stránky ve svém chování na pracovišti. Znepříjemností se však mohou stát i překážky vkariéře. Článek proto upozorňuje na nejčastější projevy nevhodného chování vpráci, kterým je…

icon Řízení změn je také řízením emocí

13.5.2009 

Většina manažerů i zaměstnanců dnes stále není plně připravena na řízení emocí, které souvisejí se změnami. Ještě větší stres způsobuje skutečnost, že jakmile skončí jedna velká změna, blíží se další.…

icon Konverzační etiketa v kostce

13.5.2009 

Konverzační etiketa představuje silný nástroj pro budování vztahů a zlepšování osobního image. Článek proto přichází sdeseti tipy, jak se zlepšit vumění konverzace.- Myslete na hlasitost. Mluvit…

icon Cesta do hlubin zákazníkovy (e-mailové) duše

13.5.2009 

Vzhledem ktomu, jak neustále stoupá počet odeslaných e-mailů, hledají e-mailoví marketéři relevantní způsoby, jak komunikovat se svými zákazníky a příslovečně vyčnívat zdavu. Článek proto shrnuje pět…

Dobrý šéf je když...

12.5.2009 

Stát se dobrým šéfem neznamená jen získat důvěru vyššího managementu, ale také důvěru a spolupráci podřízených. Článek shrnuje několik základních předpokladů, jak se stát dobrým šéfem.- Orientujte se…

Lež má krátké nohy (i na pracovišti)

12.5.2009 

Jak nám od dětství vštěpovali rodiče, lhát se nemá. Přesto se někdy nevyhneme polopravdám nebo malým lžím. Většina lidí například vpráci kreativně popisuje některé skutečnosti, čímž vlastně lže.…

Pozor na mýty o firemní kultuře

12.5.2009 

Řada manažerů stále vnímá firemní kulturu jako neurčitý koncept, jemuž chybí praktické uplatnění. Toto vnímání je ještě umocněno mýty, které firemní kulturu opřádají. Americká manažerská asociace však…

icon Většina mezinárodních firem je optimistická

12.5.2009 

Téměř tři čtvrtiny mezinárodních společností jsou optimistické vodhadech, že ekonomika se znovu vzchopí do konce letošního roku. Zbývající čtvrtina se naopak domnívá, že ekonomická recese bude…

icon Firmy s nejlepší pověstí na světě

12.5.2009 

V obtížných časech se lidé nejčastěji vzdávají luxusních věcí. Stále však milují čokoládu, zejména italsk&…

Článek v rámci předplatného icon 3 důvody pro využívání tiskových zpráv

12.5.2009 

Viděli jste jich už stovky a některé napsali sami. Tiskové zprávy patří mezi nejefektivnější způsoby propagace firem hned zněkolika důvodů. Správná kombinace distribuce tiskových zpráv a vhodných…

Nezapomínejte na rozvoj budoucích vůdců

11.5.2009 

Vsoučasné ekonomické situaci snižují náklady i nejbohatší firmy. Úsporná opatření zahrnují bonusy, vzdělávání, cestování i propouštění. Chytré organizace však vědí, že reaktivní snižování nákladů může…

Výpis 58815895 z celkem 11105