Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Řízení kariéry: Každý pes jiná ves

11.5.2009 

Myslí si některý zvašich zaměstnanců, že se může stát viceprezidentem firmy po roce stráveném ve vašich řadách? Pak asi není něco vpořádku. Pro zaměstnavatele i zaměstnance je výhodné, dokáže-li firma…

Článek v rámci předplatného Nepodléhejte stresu bez ohledu na dobu

11.5.2009 

Ať už pociťujete stres kvůli své práci, rodině, financím, osobnímu úspěchu nebo naplnění, může to vést kzávažným fyzickým i psychickým problémům. Bojovat proti úzkosti pomáhá komunikace spřáteli,…

icon Nenechte se zavalit informacemi

11.5.2009 

Je zahlcení informacemi skutečně takový problém, jak si myslíme? Možná to má více společného snaší ochotou přizpůsobit se a používat chytré dovednosti. Většinou nejsme jen oběťmi přílišného množství…

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak pohřbít uvítací e-mail

11.5.2009 

Uvítací e-mail je pro e-mailové marketéry největší příležitostí, jak angažovat příjemce a vyzvat je kakci. Článek proto upozorňuje na čtyři základní chyby, jimiž se firmy připravují o výhody plynoucí…

5 otázek, které by měly zaznít

7.5.2009 

Všichni známe otázky, které náboráři nesmějí pokládat uchazečům o zaměstnání. Víme, že dotazy na náboženské vyznání, etnický původ, rodinné plány apod. mohou skončit soudními spory či pokutami.Zároveň…

Článek v rámci předplatného Eurofound: Nejvíce míst zaniklo v Británii, recese se prohlubuje

7.5.2009 

Velká Británie zaznamenala vprvním čtvrtletí letošního roku největší úbytek pracovních míst vEvropské unii. Celkově vEU za první tři měsíce roku 2009 ubylo 219290 pracovních míst, vBritánii to bylo…

icon Co dělat, když hrozí platební neschopnost

7.5.2009 

Řada firem dnes bojuje sekonomickou recesí a obává se, že může brzy skončit se svým podnikáním. Jak se připravit na nejhorší?- Dívejte se dopředu. Ujistěte se, že znáte své střednědobé až dlouhodobé…

icon Jak na profesionální image

7.5.2009 

Image je jakousi trojrozměrnou profesionální vizitkou, značkou, která mluví za nás. Nejde však jen o oblečení nebo vzhled, ale také to, jak dokážeme komunikovat a celkově vystupovat. To, že první…

icon Posloucháte své zákazníky?

7.5.2009 

Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž zapomínají poslouchat, co jim jejich zákazníci říkají. Jejich cílem je vydělávat, toho se však lépe dosahuje, když dokáží naslouchat…

Neuroleadership aneb Když mozek potřebuje kouče

6.5.2009 

Rychle se měnící pracovní prostředí vyžaduje i od lidí schopnost rychle se měnit. Nejmodernější výzkumy lidského mozku však…

Článek v rámci předplatného OPPA: Druhé kolo výzev pro žádosti na podporu vzdělávání

6.5.2009 

Magistrát hlavního města Prahy právě otevřel druhou výzvu pro předkládání projektů v rámci tří prioritních os Operačního programu Praha Adaptabilita (OPPA).Vrámci Prioritní osy 1 Podpora rozvoje…

Článek v rámci předplatného Zpětná vazba není zbytečná, ale musí se umět

6.5.2009 

Zpětná vazba je důležitý manažerský nástroj, který pomáhá formovat chování zaměstnanců a podporovat učení směrem kvyšší produktivitě. Pro zaměstnance znamená příležitost krozvoji a kariérnímu růstu.…

icon Je libo spasení před koncem světa nebo umělá varlata pro domácího mazlíčka?

6.5.2009 

Americký server pro podnikatele Inc.com sestavil žebříček 30 nejpodivnějších firem vUSA.- Afterlife Telegrams - New Athens, Illinois. Služba pro kontakt s mrtvými. Smrtelně nemocní lidé ukládají své…

icon Jak se vyhnout zahlcení úkoly

6.5.2009 

Když k vám do kanceláře přiběhne kolega s několika naprosto prioritními" projekty, budete pravděpodobně mít tendenci propadnout panice a začít ihned jednat. Raději se však zastavte. Může to sice…

icon Nejsilnější luxusní značky světa

6.5.2009 

Ani v době recese se luxusní značky nemají špatně. I když ani tento segment nezůstává nedotčen, největší jména jsou stále ú…

Výpis 58965910 z celkem 11105