Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného Jak komunikovat o benefitech v ekonomické krizi

18.5.2009 

Omezování komunikace o benefitech vobtížných ekonomických časech se může negativně podepsat na fluktuaci a produktivitě zaměstnanců, což má přímý vliv na celkové hospodářské výsledky firem. Článek…

Článek v rámci předplatného Britští náboráři protestují proti bezejmenným životopisům

18.5.2009 

Britská poslankyně, liberální demokratka Lynne Featherstoneová přišla sradikálním dodatkem kprávě projednávanému zákonu o rovnosti (Equality Bill). Navrhuje, aby uchazeči o zaměstnání neuváděli v…

icon Řízení projektů pro začátečníky

18.5.2009 

Zejména v menších firmách je běžné, že jsou řízením projektů pověřování manažeři, kteří nejsou specialisty na řízení projektů. Nejen, že to šetří peníze, ale také umožňuje těmto manažerům naučit se…

icon 7 cest k většímu štěstí na pracovišti

18.5.2009 

Podle nedávného výzkumu OECD patří knešťastnějším národům na světě Dánové, Finové a Nizozemci. Američané se neprobojovali ani do první desítky (stejně jako Češi). Jak být tedy šťastnější minimálně…

Článek v rámci předplatného icon Marketing levněji, ale chytře

18.5.2009 

Marketing je vobtížných dobách často považován za luxus. Ve skutečnosti je však dobrý marketing investicí, která se vyplatí. Vzhledem ktomu, jak dnes firmy šetří na marketingu, je čas využít toho a…

Koučováním proti odkládání

15.5.2009 

Koučové často pracují sklienty, kteří mají problémy sodkládáním svých povinností. Cítí se zahlceně a zároveň špatně, protože své úkoly stále tlačí před sebou. Kouč by měl proto zvolit duální přístup -…

5 manažerských stylů, kterým byste se měli vyhnout

15.5.2009 

Nejistí manažeři mají vdnešní době tendenci propagovat sami sebe na úkor svých organizací. Článek upozorňuje na některé manažerské osobnosti a styly, které se negativně podepisují na morálce…

Jak si udělat nepřátele

15.5.2009 

Existuje minimálně 30 způsobů, jak si vpráci udělat nepřátele.1. Vždy opravujte ostatní, když nemají pravdu.2. Vyhýbejte se řešením výhodným pro obě strany a místo toho se vyžívejte vneúspěchu svých…

Článek v rámci předplatného icon Využívají vaši obchodníci svůj plný potenciál?

15.5.2009 

Chcete-li mít kvalitní obchodníky, odpovězte si na následující otázky.- Věnují vaši obchodníci dostatečnou pozornost důležitým zákazníkům? Řada obchodníků tráví příliš času spohodlnými a jistými…

icon Budování kontaktů není tak strašné, jak vypadá

15.5.2009 

Řízení vtahů bylo vobchodním světě vždy důležité, dnes je však zásadní. Schopnost budovat a udržet si silnou síť kontaktů je vsoučasné době minimálně stejně důležitá jako dobré řízení projektů. Proč…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

15.5.2009 

Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby získali důvěru v to, že jim zvolené výrobky, služby nebo osoby poskytnou, co slibují. Hledají příběhy jiných spokojených…

Co chce Generace Y?

14.5.2009 

Být manažerem vdobě, kdy přichází nová generace zaměstnanců, je velmi obtížné. Stále více odborníků navíc uvádí, že nastupující Generace Y je doposud nesložitější generací zhlediska řízení…

Článek v rámci předplatného Varovné signály duševních problémů zaměstnanců

14.5.2009 

Manažeři lidských zdrojů by měli znát varovné signály, které ukazují na problémy zaměstnanců sduševním zdravím. Článek shrnuje 10 základních projevů duševních problémů zaměstnanců.1. Nepředvídatelné…

Článek v rámci předplatného OECD: Nejšťastnější jsou Skandinávci

14.5.2009 

Kde na světě se lidé cítí nejspokojenější se svými životy? Podle nového výzkumu OECD vede severní Evropa. Přední příčky…

icon Dobrý manažer dnes i zítra

14.5.2009 

Manažeři si vobtížných dobách nemohou dovolit opomíjet svůj osobní rozvoj a výkonnost. Jak tedy vyjít ze současné doby silnější a moudřejší?- Uvažujte pozitivně. Snažte se nebýt přehnaně negativní ve…

Výpis 58665880 z celkem 11105