 Sbohem a šáteček
  Sbohem a šáteček
 Okamžik odchodu klíčového zaměstnance z firmy je jednou z nejčastějších manažerských nočních můr. Takový odchod může negativně poznamenat produktivitu i morálku zaměstnanců. Existují však určité…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
 Sbohem a šáteček
  Sbohem a šátečekOkamžik odchodu klíčového zaměstnance z firmy je jednou z nejčastějších manažerských nočních můr. Takový odchod může negativně poznamenat produktivitu i morálku zaměstnanců. Existují však určité…
 
   Zákazník znamená rozdíl
 Zákazník znamená rozdílPředpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a stále dokonalejší diferenciaci produktů na základě jedinečných prvků a výhod. To je ale omyl. Řada firem chybně investuje…
Efektivní komunikace je v mnoha firmách stále problémem. Výzkum společnosti NFI Research, jehož se pravidelně účastní dva tisíce amerických manažerů, tentokrát odhalil, že komunikace směrem dolů od…
 
   Konec je teprve začátek
 Konec je teprve začátekLidé si nejlépe zapamatují to, co řeknete naposledy. I z prezentací si diváci odnášejí nejčastěji to, co bylo řečeno až v naprostém závěru. Konec prezentace je tedy pro diváky vlastně začátkem v…
 Ticho! Mluví vnitřní hlas
 Ticho! Mluví vnitřní hlasVětšina lidí je v zásadě dobrá a poctivá. I manažeři jako celek jsou v jádru upřímní a zásadoví lidé. Znamená to, že občas pochybují, zda mají něco udělat, aby nešli proti vlastnímu přesvědčení.…
 Chtějte více
 Chtějte víceVětšina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých produktů. Obchodní plánování soustřeďuje na udržení stabilních cen, které se stále snaží snižovat řadou opatření, jako je…
 Emoční ignorace
 Emoční ignoraceEmoční inteligence je vědomí o nevyslovených přáních, potřebách a obavách sebe i druhých lidí, které může výrazně ovlivňovat obchodní interakce. Mnoho lidí si však často emoční inteligenci podceňuje,…
 
   Jak to ti spotřebitelé uvažují?
 Jak to ti spotřebitelé uvažují?Marketingoví odborníci se stále snaží porozumět chování spotřebitelů. Nákupní chování je komplexní proces, který vychází ze zázemí jednotlivce, jeho instinktů, pocitů, postojů, hodnot a osobnosti. V…
Pokud vás někdy napadlo, že váš šéf nebo kolega se chová jako psychopat, možná jste pravdě blíže, než si odvažujete představit. Aktuální studie University of British Columbia in Canada odhalila, že…
 Kdo se bojí, nesmí do práce
  Kdo se bojí, nesmí do práceKaždý někdy cítí ostych, ať už se jedná o účast na párty, obchodní schůzku, dotaz náhodného kolemjdoucího na správný směr nebo telefonování za účelem získání pracovního místa. Pak ale existují lidé,…
 Nový zákon o zaměstnanosti a práce dětí
  Nový zákon o zaměstnanosti a práce dětíOd 1. října 2004 začne platit nový zákon o zaměstnanosti. Současně s tím dojde i ke změnám zákoníku práce. Novela zákoníku například zakáže práci dětí do 15 let. Taková právní úprava neexistovala.…
 
   Budoucí marketingové koncepty
 Budoucí marketingové konceptyZ historického hlediska byli marketingoví odborníci vždy vnímáni jako osoby rychle přizpůsobivé změnám kultury a prosazující nové technologie dříve než ostatní sektory. I když tento přístup nikdy…
 Nevěříš? Kiš, kiš, kiš!
 Nevěříš? Kiš, kiš, kiš!Delegování dává zcela jasný smysl, alespoň z teoretického pohledu. V praxi je však mnoho podnikatelů neuplatňuje. Důvodem k této rezistenci je neochota důvěřovat ostatním, což není tak těžké pochopit.…
 Osobní rozvoj zadarmo
 Osobní rozvoj zadarmoPokud jde o investování do vzdělávání zaměstnanců, mnohé firmy zůstávají opatrné. Mají malý rozpočet na vzdělávání, právě propustily hodně zaměstnanců, takže zbylí nemají na vzdělávání čas, nebo…
 Vylepšete služby zákazníkům
 Vylepšete služby zákazníkůmPokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat pravidelný kontakt. To platí nejen v e-komerci. Stejně špatné jako rozesílat zákazníkům velké množství e-mailů, je nerozesílat…