Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Jak dobře jsou na tom vaše obchodní partnerství?

14.5.2004 

Řízení vztahů s obchodními partnery je velice složitá věc. Článek proto formuluje deset základních otázek, které napoví, s jakou úspěšností firmy momentálně své partnerské záležitostí řídí.1.…

Článek v rámci předplatného icon Pět rolí úspěšného vedoucího týmu

14.5.2004 

Důležitou součástí správy znalostí je projektový management, který chápe znalost jako týmovou výhodu, jíž je třeba sdílet a mít k ní jednoduchý přístup. Vysoce výkonné projektové týmy představují…

icon Ne, poradu ne!

14.5.2004 

Téměř žádný podnik nechápe zvyšování počtu porad jako způsob zvyšování produktivity. Manažeři se naopak většinou domnívají, že by produktivitě prospěl kvalitativně i kvantitativně nižší počet porad.…

Všeho moc škodí

13.5.2004 

Nově vznikající firmy nemohou začít prosperovat bez přísného dohledu svých zakladatelů a jejich pozornosti k detailům. Snaha mít vše neustále pod kontrolou může však být i podnikatelskou zkázou.…

Motivace pro nejlepší zaměstnance

13.5.2004 

Vedoucí pracovníci nesou odpovědnost za zachování výkonnosti zaměstnanců, a proto by se měli věnovat nejen problémovým, ale i těm nejlepším. Vedení vynikajícího zaměstnance je přitom několikanásobně…

icon Je ISO 9002 nesmysl?

12.5.2004 

Kdyby lidé pouze dělali svou práci, nemusely by existovat žádné normy ISO. Více než jisté jsou ale dvě věci, práce nebude nikdy přesně vyhovovat a nějaká norma ISO bude existovat vždycky. Oblast…

Článek v rámci předplatného icon Jak chytit klienta a už nepustit

12.5.2004 

Bystří obchodníci vědí, že silné vztahy s klienty zajistí dobré reference, opakované obchodní příležitosti a celkově vyšš&…

icon Lepší časy asi nepřijdou

12.5.2004 

Od účetního skandálu, který vyprovokoval pád americké společnosti Enron a celosvětově i řadu etických a legislativních otázek uplynulo již dva a půl roku. Nabízí se však zamyšlení nad tím, zda se od…

Článek v rámci předplatného icon Neřídíme zákazníky, ale jejich zkušenosti

11.5.2004 

I přes aktuální zprávy o rychlém rozvoji e-komerce existuje významný faktor, kterým je třeba se zabývat, aby on-line obchodní kanál zůstal konzistentním a relevantním prvkem zákaznického servisu.…

Článek v rámci předplatného Zaručená ztráta motivace v šesti krocích

11.5.2004 

Zaměstnanci se v dnešní době zdají být tak nespokojení, jak nikdy předtím nebyli. V USA k tomu dospělo hned několik aktuálních studií. S jejich nespokojeností úzce souvisí motivace. Nejprve je třeba…

Nic netrvá nikdy věčně, ani láska k jedné slečně

11.5.2004 

Intimní vztahy na pracovišti jsou již delší dobu velmi ožehavou otázkou. Zaměstnavatelé se jich obávají jednak kvůli zákonům o sexuálním obtěžování, jednak kvůli ztrátě produktivity. Tomuto problému…

Článek v rámci předplatného Rozdělování pracovních funkcí v centralizovaném a decentralizovaném prostředí

11.5.2004 

Centralizace modelu zaměstnávání je definována jako rozsah, v jehož rámci má management firmy přímou kontrolu nad rozdělováním pracovních funkcí. Vysoká míra centralizace znamená kontrolu nad…

Článek v rámci předplatného My se krize nebojíme

11.5.2004 

V každém byznysu nevyhnutelně nastane nějaká krize. Propouštění, přírodní katastrofy či lidské tragédie jsou zkrátka události, jimž se nedá vyhnout a vyžadují okamžitou reakci. To, jak rychle a…

Článek v rámci předplatného icon Víc než loajalita

10.5.2004 

Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně oddaný zákazník totiž dokáže nejen odpustit chyby, ale i pomoci s jejich nápravou. Získávání oddanosti zákazníků je ale…

icon Víte, že děláte pro psychopata?

10.5.2004 

Odpůrci globalizace považují firmy za nástroje vnější destrukce, třídního útisku a imperialismu. Kdybychom si ale představili firmu jako živou osobu,…

Výpis 1098110995 z celkem 11105