Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Nemáte padáka (zatím)

10.5.2004 

Nedostatečné výkony zaměstnanců na manažerských postech nelze tolerovat. Řada zaměstnavatelů se však mylně domnívá, že zaměstnance s klesající výkonností je vždy nejlepší okamžitě propustit.…

icon Spolupráce na prvním místě

10.5.2004 

V současné době i blízké budoucnosti je pro úspěch manažerů a vedoucích pracovníků klíčovým faktorem týmová spolupráce. V průzkumu společnosti NFI Research se na tom shodla většina z dvou tisíc…

icon Správní lidé na špatných místech

10.5.2004 

Někteří zaměstnanci jsou v týmu rádi vytížení a potřební. Mohou však přecenit své síly a brzy přestat vyhovovat požadavkům svých nadřízených. Jiní se v týmu nudí a cítí nepotřební, nespokojení nebo…

icon Motivace podřízených začíná v koupelně u zrcadla

30.4.2004 

Manažeři stále hledají způsoby, jak nejlépe motivovat podřízené a udržovat dobrou morálku. Mnohdy přitom zapomínají hledat chyby také na své straně. Výkonnost týmu je přitom přímým odrazem schopností…

Článek v rámci předplatného Víte, koho chcete?

30.4.2004 

Nalézt vhodného zaměstnance není tak jednoduché, jak se může zdát. Náboráři dostávají zpravidla úkol nalézt nejhodnějšího kandidáta na pozici, jejíž popis není detailně vypracován. Článek popisuje pět…

Je libo týden starou pizzu, kolego?

30.4.2004 

Sdílíme-li s někým kancelář, sdílíme svým způsobem i jeho stravovací návyky. Způsob stravování některých kolegů může být ale velice zvláštní. Dokonce může ostatní odpuzovat a způsobovat zdravotní…

icon Z dobrovolníka manažerem

30.4.2004 

Ironií moderního podnikového života je skutečnost, že jednou z největších výzev při motivaci zaměstnanců k uchování vysoké výkonnosti zůstává více než finanční ohodnocení. Spokojenost, hrdost a větší…

icon Vítejte na schůzi laptopů

30.4.2004 

Nezřídka přicházejí na schůze nejen zaměstnanci, ale i jejich přenosné počítače. Nastávají tedy i situace, kdy se někteří z nich namísto sledování řečníků věnují práci na počítači a nevypadá to, že by…

icon Dobrý zákaznický servis se vyplatí

29.4.2004 

V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se však zamýšlí nad tím, zda skutečně existuje nějaký pevný a prokazatelný základ, který by tento předpoklad potvrdil ve…

Článek v rámci předplatného Velký bratr ve Velké Británii

29.4.2004 

V práci vždy zaměstnanci byli pod dohledem, ať už nadřízených nebo například podnikového lékaře. Nové technologie typu skenerů lidského těla, špionážního softwaru či laboratorních testů však…

Mladý šéf na staré páky

29.4.2004 

V současné době není výjimkou, že podstatně mladší člověk šéfuje starším podřízeným. Může to vypadat zprvu jako výzva pro podřízené, aby se vzbouřili. V zásadě to však není vůbec problémová situace,…

Článek v rámci předplatného Čas dobít baterie

29.4.2004 

Američtí manažeři znovu získávají optimismus v souvislosti se svým dosavadním vysokým pracovním vypětím. Ekonomická situace se zdá být do budoucna příznivější, a tak se chystají znovu oživit svou…

A co ženy, mají si kde hrát?

29.4.2004 

Pozice žen v naší společnosti je významným znakem její demokratizace. V poslední době je věnována poměrně velká pozornost uplatnění žen v řídících funkcích. Výzkumy probíhající v uplynulých čtyřech…

Má HR stále smysl?

29.4.2004 

Oblast řízení lidských zdrojů prochází v USA určitou krizí. Studie společnosti SHRM (Society for Human Resource Management) uvádí, že respekt vedení podniků cítí pouhých 48% z 425 dotázaných HR…

icon Důvěra je základ

28.4.2004 

Odborníci na řízení vztahů se zákazníky se shodují, že nejdůležitějším faktorem při získávání zákazníků pro užívání on-line samoobslužných nástrojů je důvěra. Nemohou se pouze shodnout na tom, co…

Výpis 1099611010 z celkem 11105