Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Řízení vztahů se zákazníky na produktivitu prodeje nestačí

16.4.2004 

Prodejci softwaru pro řízení vztahů se zákazníky dokázali přesvědčit obrovské množství organizací, že klíčem k produktivitě jejich prodeje není nic jiného než investice do CRM. Přístup k zákaznickým…

Článek v rámci předplatného Neberte dobrého, chtějte nejlepšího

15.4.2004 

Zaměstnavatelé se v současné době začínají obávat, že nejlepší zaměstnanci již nejsou na trhu práce k dispozici. Hledání vhodného nového zaměstnance může být frustrující a časově velice náročný…

Mohou vám podřízení věřit?

15.4.2004 

Požaduje-li nadřízený něco, co se zdá být neuskutečnitelné, často se to uskuteční jen díky víře zaměstnanců v jeho osobnost a schopnosti. Zatímco například lékaři by v pacientech neměli vzbuzovat…

Článek v rámci předplatného icon Ať tečou emoce od začátku do konce

15.4.2004 

V reklamě je důležité postavit správný příběh pro značku a náležitě používat emoce. V rozumové rovině tím zákazníkům sdělujeme, co si mají myslet o výrobku nebo službě. Pro televizní reklamu to…

icon V silném týmu je lídrem každý

15.4.2004 

Silné týmy bývají založeny na principu sdíleného vůdcovství. Nejedná se tedy o ten případ vedení, kdy veškerá kontrola a autorita zůstává výhradně na osobách nejvýše postavených. U všech členů…

icon Proč má manažer dvě uši a jen jedna ústa

14.4.2004 

Přestože se neustále hovoří o tom, že nejdůležitější dovedností výkonného pracovníka je komunikace, většina stále přesně nenaslouchá požadavkům okolí a paradoxně se přitom domnívá, že komunikuje…

icon Jackson to dělal v kuchyni. A kde vy?

14.4.2004 

Bývalý americký prezident Andrew Jackson proslul mimo jiné tím, že okolo sebe dokázal shromáždit neoficiální, důvěrnou skupinu poradců známou jako Kitchen Cabinet. Přestože závisel na hlavách…

icon Svišti na firemním hřišti

14.4.2004 

Zaměstnanec pracující doma představuje pro svou firmu značná rizika. Sedí si bez dozoru u svého počítače, připojuje se kamkoli chce a může ohrozit firemní informační systém. Existuje však několik…

icon 6 kroků k důvěře při obchodním jednání

14.4.2004 

Všechna jednání s sebou přinášejí určité riziko. U jednacího stolu je proto třeba zavést především důvěru. Nejsložitější je vybudovat důvěru při vysoce stresujících jednáních, například při snaze…

Článek v rámci předplatného icon K pozitivnímu působení na zákazníka

13.4.2004 

O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není pochyb. Platí to i v dnešní době, kdy se se zákazníky do značné míry komunikuje elektronicky. Článek popisuje 11 doporučení…

Akční opce, jde to s vámi s kopce

13.4.2004 

Aktuální studie společnosti Deloitte & Touche se zaměřila na zaměstnanecké pobídky. Zúčastnilo se jí 500 nejvýznamnějších amerických firem, přičemž dvě třetiny z nich se v následujících letech…

Od personálního plánování k personální logistice

13.4.2004 

Personální plánování představuje jednoduchý koncept, rychle se měnící tržní prostředí jej však zejména ve větších organizacích činí nerealizovatelným. V rámci personálního plánování uspořádá…

Teleworking se vyplatí

13.4.2004 

Existují různé definice práce na dálku. Organizace International Telework Association & Council například uvádí, že na dálku pracuje ten, kdo koná svou práci doma, v kanceláři klienta, nějaké…

Čtyři emoční stádia průchodu změnami

13.4.2004 

Závěry o našem okolí si utváříme na základě vlastní kultury a zkušeností. Často ale nedokážeme rozpoznat a pochopit, jak se vyrovnává se změnami a smutkem, jak v osobním, tak pracovním životě. Když…

icon Jak to ti spammeři dělají?

2.4.2004 

Úspěch šiřitelů spamu dodávajících do e-mailových schránek pornografické materiály, nabízejících zkrášlovací prostředky, léky apod. spočívá v přístupu k našim e-mailovým adresám. Uživatelé Internetu…

Výpis 1102611040 z celkem 11105