Jak hledat "chytré kreativce" ve stylu společnosti Google

Vytisknout

Jak Google řídí talent? A lze o tom vůbec ještě říci něco překvapivého, co dosud neprošlo médii a co může pomoci i menším a méně úspěšným firmám? Tato otázka byla hlavním tématem zajímavého rozhovoru s bývalými vedoucími představiteli společnosti Google Ericem Schmidtem a Jonathanem Rosenbergem na serveru Harvard Business Review. Rozhovor se zaměřil na praktické lekce zveřejněné v nové knize s názvem How Google Works (Jak pracuje Google), v níž současný výkonný předseda a bývalý generální…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace