V nedávném článku jsme si vysvětlovali rozdíl mezi spotřebitelskou a zaměstnavatelskou značkou…
V první části článku o tom, jak mohou náboráři efektivně využívat sociální sítě, jsme si vysvětlili,…
Jak mohou personalisté co nejefektivněji využívat největší talentový pool světa, který představují…
Spotřebitelská a zaměstnanecká značka firmy propagují tytéž firemní hodnoty a kulturu, to však…
Máte potřebné znalosti a dovednosti, a přesto vás zase nepřijali. Oprávněně se tedy ptáte, co děláte…
V marketingu vzniklo nové odvětví, které by nemělo uniknout pozornosti nejen marketérů, ale i…
Rychlý vývoj informačních a komunikačních technologií se odráží ve všech lidských činnostech a ani…
Když se zeptáte manažerů, jaký rozdíl je mezi jejich výkonnými a nevýkonnými zaměstnanci, většinou…
Nový rok je v plném proudu a vy stále přemýšlíte, jaký cíl si letos určíte v oblasti získávání…