Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Teleworking: Jak má vypadat správná komunikace?

Mezi teleworkery a jejich nadřízenými často vázne správná komunikace. Manažeři se totiž často…

Případová studie: Česká pojišťovna, a.s.

Významná česká konzultantská společnost Kontis s.r.o. realizovala v roce 2001 implementaci e-…

Kde jsou vaši teleworkeři?

Firmy často váhají se zaváděním možnosti teleworkingu, protože se obávají, že nebudou mít přehled o…

Teleworkerem ne vlastní vinou

Občas se stane, že teleworking se změní z prostředku motivace zaměstnanců na nevyhnutelnost. Bývá…

Volno se stává nástrojem pro udržení zaměstnanců

Současné podniky stojí před novým rozporem uplatňují novou personální politiku zahrnující…

Pochvala může mít stejnou hodnotu jako peníze

Výkonní ředitelé a manažeři mohou podle autorových zkušeností podpořit loajalitu svých pracovníků…

Komunikace a vedení týmu

Mnoho pracovních problémů tkví v komunikaci a jednání. Jak spolu mohou co nejlépe vycházet lidé na…

Naučte se taktně odmítnout

Když člověk nastoupí do nového zaměstnání, je obvykle spokojený. Zvláště tehdy, má-li zajímavou…

Kde budu sedět?

Firmy, které se rozhodnou poskytnout svým zaměstnancům možnost teleworkingu, často podcení jejich…

Výpis 19901998 z celkem 2115