Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Rychlokurz etikety pro pracovní obědy

Při schůzce s perspektivním klientem, nadřízeným nebo kolegou u oběda se vyplatí vědět, jak se chovat. V první řadě je třeba být takříkajíc duchem přítomen a…

Nedělejte cizího

icon Nedělejte cizího

Žádná firma není ráda, když ji opustí kvalitní zaměstnanec. To, že takový…

Toho nového nešetřete

icon Toho nového nešetřete

Ve schopnosti adaptovat se a prospívat v nové práci v průběhu prvních…

Pět kroků k lepšímu vyjednávání

icon Pět kroků k lepšímu vyjednávání

Umění vyjednávat je v obchodě jednou z nejdůležitějších dovedností.…

Vedení je umění

icon Vedení je umění

Zaměstnavatelé mají někdy problém propouštět neproduktivní zaměstnance, i…

Pozor na slova

icon Pozor na slova

Nevybíravá slova mohou mít škodlivý vliv na jednotlivce i organizace. Mohou…

Odměňování podle výkonu

icon Odměňování podle výkonu

Celá firma může prosperovat jedině prostřednictvím výkonu jednotlivců.…

Jak uklidnit situaci

icon Jak uklidnit situaci

Měli jste někdy v práci prostě špatný den? Nic nešlo tak, jak by mělo, a…

Neúctyhodná závislost

icon Neúctyhodná závislost

Mezi tvrdou prací a workholismem je zásadní rozdíl. Obrazně řečeno, tvrdě…

Řeč těla

icon Řeč těla

Víte, co si myslí vaši posluchači? Mnoho manažerů na tuto otázku často…

Víte, co si o vašem motivačním programu myslí zaměstnanci?

icon Víte, co si o vašem motivačním programu myslí zaměstnanci?

Účastníci motivačních programů jsou více spokojeni s těmi, které s nimi…

Jsem fakt dobrej a nikdo mě nepochválí!?

icon Jsem fakt dobrej a nikdo mě nepochválí!?

Podle ankety Gallup Management Journal se dvěma ze tří pracovníků nedostalo…

Obchodní e-mail není pubertální diskusní skupina

icon Obchodní e-mail není pubertální diskusní skupina

Přestože většina lidí již chápe, že obchodní e-maily musejí mít určitou…

Výpis 56825694 z celkem 6643