![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Nasloucháním prokazujete respekt, zájem a empatii. Naslouchejte abyste dokázali, že jste otevřeni novým myšlenkám a návrhům, že ke svým kolegům chováte důvěru a že…
Chcete od svých podřízených více nápadů? Možná je na čase začít je řídit…
Bez vizuálních vjemů nám při komunikaci často chybí kontext a pak…
Nástup do práce byste měli připravit nejen pro řadové zaměstnance, ale i…
Hlavním úkolem přednášejícího je zajistit, aby každý měl určitou představu…
Chcete-li se zlepšit v rozhodování, nejprve se zamyslete nad následujícími…
Sezení nás zabíjí. Pro lidské tělo je ještě horší než kouření. Varovné…
Léto, a zejména to prázdninové, se blíží. Ale pozor! Právě v tomto období…
Někdy se cíle stanovují tak, že se zaměstnancům řekne, ať si je stanoví…
Když vaši zaměstnanci neustále pracují jen napůl, víte, že máte problém.…
Emoční únos je nejhorší nepřítel každého prezentujícího. Nastává tehdy,…
Přijetí špatného zaměstnance s sebou nese náklady. Některé z nich, jako…
Když dokážete číst emoce větších skupin lidí, můžete správně zareagovat v …