![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Myšlenkový lídr je osoba, ale může to být i organizace, která je uznávaným expertem ve svém oboru. Z obchodně-marketingového hlediska je to pak někdo, kdo dokáže své…
Špatná rozhodnutí nejvyššího managementu mohou mít zdrcující dopad na celou…
Chcete-li podpořit vztahy ve vašem týmu a zlepšit morálku, hodí se čas od…
E-maily píšeme dnes a denně, je to rutina. Většinu návyků jsme si vytvořili…
Vaše osobní značka je životně důležitým prvkem celé vaší kariéry, obzvláště…
K dosažení cíle nestačí jen slovně vyjádřit váš požadavek. Důležitou…
Každý má určitá slabá místa, která mu brání pracovat efektivněji a…
V pracovních a obchodních vztazích často dochází k konfliktům. Jsme…
Očerňování a pomluvy často fungují v politice obzvláště v předvolebních…
Samotnou původní změnu je třeba oddělit od následného přechodu k běžnému…
Má-li podnikatel být úspěšný, musí si věřit, musí věřit svým lidem a být…
V podstatě nejčastější stížnost, kterou slyším od přímých podřízených při…
Každý projekt naráží na různé problémy, které mohou být okrajové, ale také…