![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
V předchozím článku jsme si představili 2 odlišné větve crowdsourcingu. Nyní se podívejme, jak kterou z nich co nejlépe využít.
Crowdsourcing je dnes velmi populární využití idey o moudrosti davů – což…
V předchozím článku jsme viděli, že společnosti už často mají nastavené…
Transparentnost je klíčová právě zejména v době krize. Musíte jasně říct,…
Prázdné police v supermarketech, nedostatek nezbytných produktů. Tak vypadá…
V prosinci 2019 konečně vyšla česká verze dlouho očekávaného vydání nové…
V předchozím článku jsme viděli, že důvěra není něco extra, něco navíc.…
V bezpečném prostředí, kde si lidé mohou důvěřovat, se zaměstnanci daleko…
Ženy dnes tvoří asi 50 % absolventů přírodních věd a jiných technických…
Proč by rodinná firma vlastně chtěla spolupracovat s investory? Protože to…
Většina zakladatelů rodinných firem chce vybudovat firmu, která přetrvá…
V předchozím článku jsme viděli, jak můžeme pomocí interview odhalit, na…
V předchozím článku jsme viděli možná vysvětlení toho, jak se vyvíjí ceny…