Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16675 článků.

Článek v rámci předplatného icon K pozitivnímu působení na zákazníka

13.4.2004 

O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není pochyb. Platí to i v dnešní době, kdy se se zákazníky do značné míry komunikuje elektronicky. Článek popisuje 11 doporučení…

Jak si vychovat svého prodejce

9.4.2004 

Jestliže chce společnost investovat do školení prodejců, měla by vědět, že tato výuka sebou nese několik problémů. Předně je nutné si uvědomit, že prodejce bude mít časem tendence po osamostatnění.…

icon Někdo sbírá houby, někdo informace

8.4.2004 

Kompletní 360 pohled na zákazníka trápí většinu společností. Komplexní pohled pokládá zákazníka za žijící, dýchající entitu, nikoli za neslučitelný soubor volně souvisejících dat. Rozpoznává, jak…

V čem je jádro pudla u nákladů na vzdělání

8.4.2004 

Finanční náklady se dnes všeobecně přijímají jako indikátor toho, nakolik se společnost věnuje výukovým programům pro své zaměstnance. Výška finančních nákladů však do sebe nikdy nezahrnuje faktory…

Článek v rámci předplatného Pojďte, pane, budeme si hrát...bez manažerů

8.4.2004 

Pracovní místa, ve kterých mají zaměstnanci možnost větší kompetence a většího přínosu do práce, jsou považována za přínosnější, než ta ovládaná týmem vedoucích pracovníků. Hovoří o tom mnoho teorií.…

Malá odměna, samá lopota

8.4.2004 

Pracovní prostředí amerických zaměstnanců nabízí více stresu a námahy za stejné nebo menší peníze. Po nedávném zastavení růstu mezd přicházejí další překvapení jako neproplacení přesčasů. Dusným se…

Méně práce, více času pro rodinu

7.4.2004 

Stále více jsou lidé nuceni přizpůsobovat své životní podmínky požadavkům, které před ně klade jejich zaměstnání. To platí i pro rodinný život. Pracující rodiče musejí čelit hned několika problémům.…

Kdo má pod čepicí, kamarádí s univerzitou

6.4.2004 

Jak vytvořit ve společnosti prostředí trvalého a stabilního vzdělání zaměstnanců? Krokem, který k tomu může výrazně dopomoci, je spolupráce s univerzitou. Ta poskytuje široké možnosti pro výuku…

E-Learning musí dostat nový ohoz

5.4.2004 

Tvorba e-learningu prošla už řadou změn. Stále však narážíme na řadu bariér, které nedovolují jeho plné rozvinutí. Je to zejména malý důraz na porozumění oproti velkému množství dat, které se student…

icon Několik rad pro manažery zelenáče

2.4.2004 

Zaměstnanci se často ocitají na manažerských postech bez dostatečného školení a dovedností. Článek proto popisuje několik tipů a technik, které jim mohou v začátcích pomoci. Nejprve se musí nový…

Netlačit příliš na pilu

2.4.2004 

Každý vedoucí pracovník by měl mít zájem na tom, aby se zaměstnanci co nejaktivněji podíleli na cílech společnosti jako celku. Přílišná konformita zaměstnanců však může mít i postranní negativní…

Dobře učit

2.4.2004 

Dříve byly společnosti ochotné více investovat do výukového procesu. Dnes se spíše hledají co možná nejefektivnější strategie výuky. Jednou z těch úspěšných je strategie životního cyklu, která sestává…

icon Pět chybných náborových předpokladů

1.4.2004 

Víte, že výběr a přijímání nových pracovníků zůstává nejméně efektivním procesem podniku? Transakční náklady jsou velké a téměř neodpovídají hodnotě výsledku. Hrdě se mluví o měřítkách typu náklad na…

Článek v rámci předplatného Co může a nemůže personalista uchazeči o zaměstnání

1.4.2004 

Náborář často balancuje na hranici toho, co má uchazečům o zaměstnání sdělit a co uchovat v tajnosti. Existují například věci, o nichž by s uchazečem rozhodně mluvit měl, jako například pracovní…

Když do důchodu, tak postupně

30.3.2004 

Společnosti hledající způsob, jak snížit náklady na pracovní síly a zaměstnanci, kteří chtějí zkrátit svůj služební věk mají společný zájem. Shodně je tomu i u společností, které si chtějí zachovat…

Výpis 1531615330 z celkem 16675