Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16666 článků.

Tipy k pracovnímu vysvědčení

18.12.2002 

Co se skrývá za jednotlivými frázemi pracovního vysvědčení a na co by si měli uchazeči i hodnotící dávat pozor? Formulace závěru pracovního vysvědčení bývá rozhodující. Někteří personalisté proto čtou…

Z manažera nikým, z nikoho manažerem

17.12.2002 

Když člověk přijde o práci, je to krize. Větší krize je to možná v případě, že zastával například manažerskou funkci. Nemusí to však být taková krize, jak se na první pohled zdá. Ztráta práce může…

icon Již nechci být manažerem, jdu do cirkusu!

16.12.2002 

Každého manažera již jistě mnohokrát napadlo, že je přepracován, zavalen neodkladnými úkoly, již nemá sil. Mnohokrát si již říkal, že své profese zanechá a raději uteče například k cirkusu. Cirkus…

Na co si stěžujete?

16.12.2002 

Lidé tráví až příliš mnoho času stížnostmi. Stížnostmi na všechno na svou práci, neschopné kolegy, náročné klienty, šéfa-tyrana, málo peněz... Stížnosti však nemusí být jen neproduktivní a zabírající…

icon Proč jsou ženy lepšími manažery než muži

13.12.2002 

Manažerská práce již dávno není jen mužskou doménou, i když se tak stále snaží prezentovat. Ženy v moderní době zastávají v organizacích stále důležitější posty, jsou ředitelkami a majitelkami…

Článek v rámci předplatného Coping aneb jak se poprat se stresem

13.12.2002 

Vánoce se rychle blíží, s čímž ruku v ruce narůstá i předvánoční stres. Ten se projevuje doma i na pracovišti a je třeba se jej co nejdříve a trvale zbavit. Zbavit se stresu nám může pomoci metoda…

Hodnocení výkonnosti je záležitostí celého roku

13.12.2002 

Přestože je hodnocení výkonnosti aktuálním tématem zpravidla vždy na konci roku, zdaleka se nejedná jen o záležitost těchto dní. Naopak jde o hodnocení celoročního úsilí zaměstnanců. Zaměstnance…

icon Nedělejte hluchého!

13.12.2002 

Každý manažer musí umět jednat a komunikovat s lidmi. Stále však existuje vžitá představa, že slovo komunikovat znamená pouze mluvit. To je ovšem zásadní chyba, protože komunikace je často spíše věcí…

icon Jak zacházet s intelektuálním majetkem firmy

13.12.2002 

Každá společnost disponuje určitým intelektuálním majetkem. Zvláště patrné je to u těch, které se nezabývají pouze přímým prodejem nějakého zboží, nýbrž jeho vývojem. Intelektuálním majetkem jsou…

Článek v rámci předplatného Když zaměstnanec onemocní

12.12.2002 

Až příliš často se stává, že nemocný zaměstnanec je určitým způsobem diskriminován. Pokud se jedná o zranění či nemoc dlouhodobějšího charakteru, zaměstnavatel může dokonce uvažovat o tom, jak by se…

icon Virtuální spolupráce na vzestupu

12.12.2002 

Jestliže výkonný ředitel firmy sídlí ve státě Massachusetts, prezident v Utahu, inženýrský tým v Ohiu a ostatní zaměstnanci pracují z domova, je téměř nemožné, aby se jako tým někdy skutečně všichni…

icon Neříkejte, že vaše firma nepotřebuje změnu

12.12.2002 

Moderní podnikání si žádá přizpůsobivost, neustálé provádění změn. Inovačním snahám na firemní půdě však stále stojí v cestě řada překážek. Kromě konkurence jmenujme zejména nedostatek času a peněz.…

icon Zajímají vás vůbec vaši podřízení?

12.12.2002 

Vedoucí pracovník by měl své podřízené nejen striktně řídit, ale i chápat a podporovat. Rozhodně by jim měl dávat najevo svůj zájem. Mnohdy totiž zájem o své podřízené a jejich problémy skutečně má,…

icon Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

11.12.2002 

Spokojenost zaměstnance a zákazníka firmy již podle současných odborných názorů nelze oddělovat. Tyto dva ukazatele spolu totiž velice úzce souvisejí. Týká se to zejména těch zaměstnanců, kteří…

icon Vyzkoušejte jednoduché akční cvičení

11.12.2002 

Každý pracovní kolektiv si může prakticky vyzkoušet jednoduché cvičení pro rozvoj osobních vlastností svých členů. Článek popisuje akční způsob, jak nakládat s extroverzí, introverzí a stereotypy a…

Výpis 1593115945 z celkem 16666