Tréninkem k silnější motivaci
Každý zaměstnavatel usiluje o to, aby jeho zaměstnanci neztráceli při práci motivaci a nebránili se učení novým věcem, postupům. K tomu jim do značné míry pomáhají vnitrofiremní tréninkové programy.…
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16669 článků.
Každý zaměstnavatel usiluje o to, aby jeho zaměstnanci neztráceli při práci motivaci a nebránili se učení novým věcem, postupům. K tomu jim do značné míry pomáhají vnitrofiremní tréninkové programy.…
Každý se chce dostat na nějaký vrchol. Ať už tím myslí vrchol ve své kariéře, finančním zisku či nějaké jiné oblasti, je to vždy nějaký vrchol největší možný životní úspěch. Otázkou však zůstává,…
Mobilní telefon má dnes ve vyspělém světě téměř každý člověk, mobilní komunikace se stále více rozvíjí. Smutnou pravdou však zůstává, že nehledě na věk či vzdělání neumí řada lidí své mobilní telefony…
Článek se zabývá zefektivněním týmové práce. Jako její hlavní úskalí vidí: * Nedostatek důvěry mezi členy navzájem. Ten je způsoben strachem z možného zesměšnění před ostatními členy týmu. Překonání…
Globální PR firma Burson-Marsteller má dobré zkušenosti se znalostním portálem InfoDesk, který umožňuje uživatelům přístup do přibližně 90 databází na platformě Domino IBM Lotus. Firma však v…
Základem úspěšné práce je správný přístup. Co však toto obecné tvrzení znamená? Každý ví, co slovo přístup obecně znamená. Konkrétně ale může pro každou osobu znamenat něco jiného. Přesto však má ono…
Projevování uznání zaměstnancům zdaleka není jen věcí slušnosti. Je to silný komunikační nástroj, který slouží k motivaci zaměstnanců a posílení jejich výkonnosti. Při vývoji motivačních strategií…
V dnešní době již rozhodně neplatí to, že úspěšné projekty mohou týmy vytvářet jen díky osobnímu kontaktu takříkajíc tváří v tvář. Mezi nejproduktivnější týmy dnes řadíme i týmy virtuální. Virtuální…
Ti starší z nás, zvláště Američané, si pod pojmem spam možná vybaví kus masa, který se podával ve vojenském táboře k obědu a který byl prakticky nepoživatelný. Pro většinu počítačově gramotných lidí…
Devadesátá léta přinesla managementu velké osobnosti, kterým se chce mnohý dnešní manažer vyrovnat. Stát se velkým šéfem však není jednoduché. Skutečný vůdce není jen ten, s kým se často setkáváme v…
V ideálním světě by osobní styl jedince a jeho kariéra neměly mít nic společného. V takovém světě však nežijeme. Kariéry mnoha z nás, zejména pak vedoucích a vyšších pracovníků, bezpochyby ovlivňuje…
Stále více lidí je postiženo stresem. Příčinami stresu mohou být nadměrné požadavky ze strany zaměstnavatele, nerovnováha mezi pracovním a soukromým životem, ale i nevyhovující pracovní prostředí.…
V roce 1997 se společnost Ogilvy & Mather Direct reorganizovala a vznikla nová společnost se značkou OgilvyOne. Součástí tohoto procesu bylo i vytvoření metodologie s názvem Customer Ownership,…
Vntirofiremní komunikace se v posledních letech dramaticky změnila. Díky informačním technologiím a dalším technických komunikačním vymoženostem dnes komunikace zaměstnanců ve firmách daleko více než…
Nebezpečný zákazník nemusí nutně být jen někdo ohrožující představitele firmy nožem či pistolí. Naopak se jedná o osobu, která firmu uvrhá v nebezpečí obchodní ztráty, prohry. Ačkoli to může znít…