Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16669 článků.

icon O héliu a pytlích s pískem

9.1.2003 

Manažerská práce je práce o lidech a s lidmi. Jde v ní o personální interakce, kontakty a individuální osobnosti. Individuální osobnosti by přitom pod vedením svých manažerů měly v zaměstnání tvořit…

Zaměstnavatelé ve Velké Británii pružné pracovní době moc neholdují

9.1.2003 

V současné podnikové kultuře převládá myšlenka sloužit zákazníkovi v kteroukoli denní i noční dobu a poskytovat mu produkty a služby, které si žádá. Mnoho zaměstnavatelů však ve skutečnosti brání svým…

icon Rozhovor s Pavlem Veselým, psychologem z Brněnské personalistiky

8.1.2003 

Vystudoval Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity, obor odborná psychologie, zaměření studia na psychologii práce a řízení. Od r. 1994 působil na pozici pracovního psychologa v personální…

icon Nepořádek na stole a nepořádek v hlavě

8.1.2003 

Na pracovním stole vedoucího pracovníka několikrát denně přibývají další a další věci. Stůl je tak neustále plný zpráv ze schůzí, faktur, dokladů a nejrůznějších písemných návrhů, které se na něm…

Několik tipů pro dokonalou personální kancelář

8.1.2003 

Je to pravda odvěká, šaty dělaj člověka . Tuto starou pravdu lze kromě odívání nepochybně dobře uplatnit i v jiných sférách lidského života. Jednou z takových sfér je i design interiérů, v tomto…

icon Tajný život velkého šéfa

8.1.2003 

Pomalu začínáme chápat, že CEO není tím superhrdinou, za kterého jsme ho měli. Má také své chyby. Můžeme jej z lecčeho obvinit například z účetních skandálů. Pravda však není jen čistě černobílá.…

icon Do nového roku jako manažer stresu

7.1.2003 

Mnoho z nás si s příchodem roku 2003 dalo nějaké novoroční předsevzetí. Mnoho z nás již také předem tuší, že se nám těch předsevzetí opět nepovede dosáhnout. Proč ale? Protože neumíme správně zacházet…

icon Jak léčit syndrom otravného šéfa

7.1.2003 

Na otázku, kdo je to otravný šéf, by snad dovedl svým způsobem odpovědět každý zaměstnanec. Je to šéf, který své podřízené neustále komanduje, namísto aby je jako tým stmeloval je naopak rozděluje a…

Integrace e-learningu a řízení kvality u zaměstnanců call center

7.1.2003 

Článek se zabývá problematikou školení operátorů v kontaktních centrech. Protože zde existuje poměrně značný obrat zaměstnanců, je potřeba mít k dispozici alespoň základní mechanismy školení těch nově…

icon Odhalené tajemství časového plánování

7.1.2003 

Časové plánování je velice důležité. Nejen v obchodní oblasti se lidé neustále snaží co nejlépe naplánovat své budoucí povinnosti a kroky. Často však ztrácejí čas tím, že se soustřeďují na nepodstatné…

icon Z CEO rizikovým manažerem

27.12.2002 

Článek se zaměřuje na to, jak může rizikový management ovlivnit provozní postupy v jednotlivých podnikových jednotkách nebo alokaci rizikového kapitálu. Zatímco popsaná řešení se musí zavést na…

icon Informační technologie a řízení rizika ve spolupráci pro energetický průmysl

23.12.2002 

Současný elektroenergetický sektor si stále více žádá lepší řízení rizika a kvalitnější podporu rozhodován&…

icon Nebát se a nekrást (a nezkrachovat)

20.12.2002 

V současných konkurenčních podmínkách se úspěchy a neúspěchy firem velmi rychle střídají a mnohé firmy obchází strach. Mimo jiné jde především o obavy z toho, že firma může zkrachovat, které se…

icon Jak definovat a sdílet nejlepší podnikové postupy

20.12.2002 

Podniky dost často vyvíjejí strategie změn, ty však také často selhávají. Aby taková strategie mohla správně fungovat, musejí si totiž podniky uvědomit, že to vyžaduje, aby jich zaměstnanci především…

icon Správa znalostí za pakatel

19.12.2002 

Každý, kdo chce ve své firmě zavést správu znalostí, musí zvážit, zda mu bude stát za to implementovat nákladné softwarové systémy, které nakonec ani nesplní očekávání. Odborníci se spíše přiklání k…

Výpis 1591615930 z celkem 16669