Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16669 článků.

icon Rozdíl mezi řízením a vedením - schopnost porozumět ostatním

6.2.2003 

Mnoho vedoucích pracovníků se na svou pozici dostalo z nižších míst. Často si neví rady s tím, jak mají ostatní správně vést a motivovat. Schopní vedoucí (nebo spíše vůdci) jsou totiž srdcem celého…

icon Jak zákazníci nakupují online? - srovnávací studie

6.2.2003 

Stále více firem umisťuje svou nabídku na webové stránky, případně si rovnou zakládá internetový obchod. Internet je také přístupnější stále širší skupině lidí, proto objem nákupů uskutečněných tímto…

Dokážete odpovědět na otázky zaměstnanců?

5.2.2003 

Úspěch zaměstnanců a jejich spokojenost závisí do značné míry na tom, jak se provádí pravidelná hodnocení výkonnosti. Jestliže schopný manažer dokáže na získaných výsledcích postavit ucelený systém…

Přijali byste sami sebe?

4.2.2003 

Zeptáme-li se personalisty, zda by jako vhodného kandidáta na svoje místo přijal sám sebe, odpoví sebejistě ano. Není se ani čemu divit, jelikož dobře zná všechny aspekty své příhodné kvalifikace.…

E-learningový zákon malinového džemu

4.2.2003 

V současné době došlo v oblasti e-learningu k podstatnému průlomu. Ne, že by snad byla objevena nějaká převratná technologie učení, e-learningové programy se pouze jakýmsi přirozeným vývojem rozdělily…

icon Detailista, nebo stratég?

3.2.2003 

Manažerům se v závislosti na jejich konkrétních přístupech přezdívá různě. Tradičními typy manažerů jsou však detailista (taktik) a strategický vůdce (stratég). Detailistou je v tomto smyslu ten, kdo…

icon BeEP - nejlepší postupy správy znalostí v EU

31.1.2003 

Manažer, který se zabývá správou znalostí, se často potýká s problémem nadbytku informací, které však nejsou k dispozici tehdy, když je potřebuje. Zdroje informací o znalostním managementu se neustále…

Článek v rámci předplatného Znáte svoji cenu?

31.1.2003 

Každý by měl znát svoji cenu. Platí to i pro uchazeče o zaměstnání. Doba, kdy si uchazeč mohl dovolit přijít na pohovor bez konkrétní cifry již podle odborníků nenávratně minula. Říci nějakou sumu…

Článek v rámci předplatného Personalistické desatero - najít a nepustit

31.1.2003 

Úkolem personálního pracovníka je starat se o zaměstnance, motivovat je, komunikovat s nimi, udržet si ty nejlepší. Základním úkolem však je nejprve ty nejlepší objevit, což úzce souvisí s náborem…

icon Lekce od nejlepšího vůdce

31.1.2003 

Člověk, kterého autor článku pokládal za nejlepšího vůdce zemřel. Autor se tedy rozhodl věnovat svůj článek tomu, co se od tohoto významného člověka naučil. Frank (autorův otec) se narodil a jako…

icon Pozor, mystifikace!

30.1.2003 

Co může být ještě horší než klasický spam? Nepochybně spam, který si z lidí dělá krutou legraci, mystifikační spam. Potvrdit to mimo jiné může i Mezinárodní konsorcium pro certifikaci v oblasti…

icon Mobilní etika - že se vás netýká?

30.1.2003 

Také už vás otravují všudypřítomné mobilní telefony? Jestliže ano, budete se muset smířit s tím, že vás budou otravovat i nadále, jelikož žijeme v informační éře. Na druhou stanu vás však nemusí…

Jak se zbavit nevhodného šéfa nebo zaměstnance

29.1.2003 

To, že se šéfové zbavují nevyhovujících zaměstnanců je běžné. Jakkoli divně to může znít má však i zaměstnanec možnost zbavit se nevhodného šéfa, bude-li to skutečně třeba. Zbavit se někoho ovšem…

icon Lekce pro manažery: mrkev je dobrá na oči

29.1.2003 

Všichni zaměstnanci si potrpí na chválu a drobné projevy uznání. Firma nemůže být úspěšná, pokud se o své zaměstnance dobře nestará mají-li být zaměstnanci produktivní, potřebují vědět, že jsou pro…

icon Manažeři v roli špiónů

29.1.2003 

Není žádným tajemstvím, že mnoho zaměstnanců využívá firemní připojení k Internetu pro soukromé záležitosti. Lidé z práce nakupují, hledají v jízdních řádech, plánují dovolenou nebo prostě surfují na…

Výpis 1587115885 z celkem 16669