Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16974 článků.

icon Novým ředitelem rozvoje obchodu společnosti Passerinvest Group je Eduard Forejt

30.3.2023 

Společnost Passerinvest Group, a.s. (dále jen Passerinvest), jmenovala Eduarda Forejta novým ředitelem rozvoje obchodu. Rozšířila tak jeho dosavadní pozici o aktivity spojené s rozvojem obchodního…

icon DODO výrazně posiluje marketing. Novou brand manažerkou je Alexandra Hůlková, šéfem digitálu Jan Brachtl

30.3.2023 

Technologicko-logistická firma DODO posiluje svůj marketingový tým. Na pozici brand manažerky DODO přišla po letech působení ve vedoucích marketingových pozicích Alexandra Hůlková. S cílem zefektivnit…

icon Na pozici personálního ředitele společnosti Alstom Česká republika a Slovensko nastupuje Jan Záruba

30.3.2023 

Společnost Alstom, globální lídr v oblasti inteligentní a udržitelné mobility, jmenovala Jana Zárubu do funkce personálního ředitele pro Českou republiku a Slovensko. Jan Záruba bude řídit personální…

icon Alessandro Pasquale je výkonný prezident Mattoni 1873, novým CEO bude Ondřej Postránský

30.3.2023 

Od 1. dubna 2023 dochází k významným změnám v nejvyšším vedení Mattoni 1873. Majitel a dosavadní generální ředitel Alessandro Pasquale se posouvá do pozice výkonného prezidenta skupiny. Novým CEO se…

10 tipů, jak řídit multikulturní tým a uspět v něm

30.3.2023 

Když máte v týmu Američany, kteří každou negativní kritiku zaobalí třemi slovy chvály, Francouze, Izraelce nebo Němce, kteří se jí nebojí a klidně vám řeknou, že „vaše prezentace byla prostě hrozná“,…

Tréninková akademie Porsche Česká republika hostila regionální kolo celostátní soutěže Autoopravář Junior 2023

30.3.2023 

Společnost Porsche Česká republika, největší importér nových osobních a užitkových vozidel do České republiky, hostila ve své nově vybudované Tréninkové akademii regionální kolo celostátní soutěže…

Článek v rámci předplatného icon Abyste úspěšně uzavřeli s klientem obchod, musíte získat jeho důvěru. Pět tipů, jak na to

30.3.2023 

Zdá se to jednoduché. Jestliže vám klient nedůvěřuje, s největší pravděpodobností se vám nepodaří uzavřít s ním obchod. Navázání důvěry s potenciálním zákazníkem je ale mnohdy složité. Přinášíme vám…

icon Co dělat, když vám chybí motivace? Pět věcí, které vás zaručeně vrátí do hry

30.3.2023 

V mnoha odborných textech se (zcela oprávněně) dozvíme, že klíčem k úspěchu jsou vytrvalost, tvrdá práce, zaměření se na cíl a trpělivost. Ať jsme však sebenadšenější do toho, co děláme, každého z nás…

icon David Filippov je novým obchodním ředitelem fintechu Skip Pay, chce posilovat partnerství s největšími e-shopy

29.3.2023 

Na pozici obchodního ředitele fintechu Skip Pay, člena skupiny ČSOB, nastoupil David Filippov (34). Přebírá kompletní zodpovědnost za obchodní výsledky Skip Pay a klíčovou součástí jeho mise bude…

Právní tipy do personální praxe: Užívání služebního vozidla

29.3.2023 

Být personalistou neznamená pouze číst životopisy a hledat nové zaměstnance. HR manažer musí být často právníkem a řešit složitosti zákoníku práce. Právě pro tyto případy vytvořila advokátní kancelář…

icon Empowerment: Co to je a jak tuto techniku uplatit u vašeho týmu

29.3.2023 

Anglický výraz empowerment se hojně používá v souvislosti s leadershipem a vedením lidí. Dal by se volně přeložit jako „zplnomocnění“ nebo „dodání pravomocí“. Jedná se o přístup, při kterém se…

Je výkonný, ale na zabití. Co s ním?

28.3.2023 

Když se pouštíme do posuzování jakéhokoli zaměstnance, tím nejzásadnějším parametrem by vždy měl být jeho reálný přínos. To, co ho definitivně nominuje na člena týmu, je právě jeho schopnost efektivně…

icon Připadá vám, že produktivita vašeho týmu stagnuje? Šest věcí, které možná jako manažer děláte špatně

28.3.2023 

Jste frustrovaní z toho, jak se vašemu týmu nedaří? Zdá se vám, že produktivita vašich podřízených ani zdaleka nedosahuje úrovně, jaké by měla? Možná je na vině váš styl vedení. Zde je šest věcí,…

Článek v rámci předplatného icon Jak na skvělý zákaznický servis: Čtyři základní poučky, které v zákaznické péči musíte dodržet

28.3.2023 

Zákaznický servis se neustále proměňuje, a to společně s očekáváním a požadavky klientů. Stále však hraje velmi výraznou roli v tom, do jaké míry je klient společnosti věrný, a jak lidé danou značku…

Zdeněk Křížek, ASAHI: Remote je fenomén dnešní doby

27.3.2023  Rozhovor se Zdeňkem Křížkem, IS Business Partner Corporate Services, ASAHI Europe & International

Přechod na nový interní HR systém není nikdy otázka pár dní. Kromě samotné implementace dat a procesů je nutné především komunikovat s lidmi, kteří v systému budou pracovat. Vysvětlit jim, jaké to pro…

Výpis 17111725 z celkem 16974