Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25122 článků.

icon Bojujete se stresem na pracovišti?

16.4.2008 

Stres je jedním z hlavních potíží na pracovišti. V nedávné studii, kterou provedla společnost Watson Wyatt Worldwide, uvádí 40 % amerických zaměstnanců stres jako hlavní důvod, proč by zvážili odchod…

10 způsobů, jak přivítat nové zaměstnance

15.4.2008 

Přehlédnout nového zaměstnance je snadné. Termíny dokončení projektů, porady a další povinnosti jsou často důležitější, než starat se o nováčka. Přivítat nového zaměstnance je však zásadní hned z…

Dobrý vůdce dobrým koučem

15.4.2008 

Chcete-li formovat budoucí vůdce, začněte je učit již nyní. Efektivní vůdce umí dobře komunikovat, a proto také může být dobrým učitelem. Článek shrnuje rady, jak být efektivním koučem.- Není to o…

Článek v rámci předplatného icon 5 motivačních faktorů pro nákup

15.4.2008 

Zákazníci někdy chtějí koupit určitý produkt, ale je třeba přesvědčit je k rozhodnutí. Když je budete dobře pozorovat a pochopíte, co se s nimi děje, můžete také určit, co je přiměje k nákupu. Článek…

icon Uvažujte celým mozkem

15.4.2008 

S úspěšným byznysem se vždy spojovaly především dovednosti vycházející z levé poloviny mozku analytické myšlení a logika. I pravá hemisféra však hraje důležitou roli, se schopnostmi jako je tvořivost…

icon Proč měřit efektivitu marketingu?

15.4.2008 

Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde rozhodují emoce. Aby byly výsledky co nejpřesnější, je třeba určit si několik základních bodů, ve kterých se bude měření provádět:-…

Článek v rámci předplatného Pomozte lidem k pozvolnému odchodu do důchodu

15.4.2008 

Britský ministr Mike O'Brien tvrdí, že by zaměstnavatelé měli pomoci pracovníkům odejít zpracovního procesu postupně, aby se vyhnuli příliš strmé změně. Podle něj řada starších pracovníků sama volí…

icon Malá firma, jeden tým

14.4.2008 

V malých firmách je důležité, aby se zaměstnanci naučili pracovat jako jeden tým. - Vymezte role zaměstnanců. Každý zaměstnanec by měl přesně vědět, co se od něj očekává. Zároveň je třeba, aby také…

Článek v rámci předplatného Britské odbory vítají silnější hlas zaměstnanců

14.4.2008 

Britský odborový svaz TUC oficiálně uvítal nová informační a konzultační opatření ve firmách. Nové zákony, platné od 6. dubna, totiž daly větší hlas zaměstnancům. Týkají se firem zaměstnávajících více…

icon Osm chyb při budování vůdcovského image

14.4.2008 

Existuje množství způsobů, jak zdokonalovat image vůdce. Článek však upozorňuje na osm základních chyb při této snaze, které ve výsledku vedou k negativnímu vnímání vůdce.- Přílišná vážnost. Vůdce…

Násilí na pracovišti: Sledujte varovné signály

14.4.2008 

Násilí na pracovišti je nepředvídatelné, lze mu však předcházet, pokud se zaměstnavatelé naučí rozeznávat varovné signály. Shodli se na tom odborníci na nedávném summitu amerických zaměstnavatelů,…

Článek v rámci předplatného Odpovězte s přehledem na tři klíčové otázky

14.4.2008 

Jak odpovědět na těžké otázky a ještě na tazatele zapůsobit? To by jistě zajímalo všechny, kteří kdy absolvovali nějaký pracovní pohovor.S tazatelem sedíte naproti sobě u jednoho stolu a vám pořád…

Článek v rámci předplatného Nebojte se kritiky, můžete z ní těžit

14.4.2008 

Slovo kritika vzbuzuje negativní asociace, přesto není kritika jako kritika. Konstruktivní kritika má opravdu daleko do hrubých urážek.Ovšem žijeme ve věku, kdy je předěl mezi těmito dvěma zastřený.…

icon Korporace a komunikace

14.4.2008 

Všechny firmy směřují kprovoznímu úspěchu, včetně vývoje nových produktů, růstu, zvýšeného podílu na trhu a stoupající ziskovosti. Řada znich těchto výsledků ale nedosáhne. Klíč leží vzaměření na…

icon Čtyři základní budovatelské povinnosti manažera

13.4.2008 

Šéf už dnes není, co býval. Každá společnost ho má definovaného jinak, každý pracovník si ho představuje jinak a to co teprve očekávaní, která se liší od zaměstnance k zaměstnanci. Jaká jsou očekávání…

Výpis 1774617760 z celkem 25122