Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4185 článků.

Článek v rámci předplatného icon Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje

3.3.2015 

Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce příliš mluví a prodejní proces, který má být konverzací dvou stran, se stává konverzací jednosměrnou. Jakmile zákazník…

Jak využít zážitky k intenzivnějšímu rozvoji kompetencí?

3.3.2015 

Zážitky nás provázejí celým naším životem. Každý z nich je navíc nejen obohacením, ale také prvním krokem k rozvoji vlastních schopností. Samotný zážitek ale nestačí. Jak jej efektivně metodicky…

icon Co nikdy nedelegovat?

2.3.2015 

Dobrý lídr umí delegovat. Soustředí se na úkoly, které ze všech nejlíp udělá on sám, a ostatní přenechává podřízeným. Existují však úkoly, které by lídr nikdy delegovat neměl, ať je jeho pozice ve…

Proč mladí nepracují a staří nevědí kudy kam

27.2.2015 

Ještě v roce 1993 pracovala téměř třetina osob ve věku 15 až 19 let. O dvacet let později, v roce 2013, jich pracovala zhruba 3 %. Naprosto opačná tendence je u lidí v předdůchodovém věku. Míra jejich…

Článek v rámci předplatného icon 4 kroky k vytvoření silné značky

26.2.2015 

Vybudovat silnou značku je základem prodejního úspěchu. První krok je mít jasně definováno, co budete nabízet a kdo budou vaši cíloví zákazníci. Soustředit se musíte také na konkurenci a na to, jak…

icon Chyby, kterých byste se měli vyvarovat během prodeje

25.2.2015 

Myslíte, že způsob, jakým prodáváte, je ten nejlepší? Můžete být dobrý prodejce, ale zároveň používat některé zastaralé techniky prodeje. Svět se neustále mění a s ním i očekávání zákazníků. Chcete-li…

Prosazování firemních hodnot je nikdy nekončící proces

24.2.2015  Rozhovor s Olegem Spružinou, generálním ředitelem společnosti TÜV SÜD Czech

Mnoho českých firem v současné době řeší, jakým způsobem přinést čerstvou energii do chodu podniku a jak více zapojit, inspirovat a motivovat své zaměstnance. Připomenutí záměru firmy a jejích…

icon Nebojte se těžkých témat, chcete-li si udržet zaměstnance

24.2.2015 

Když se zaměstnanec začne vytrácet z kanceláře, aby navštěvoval pohovory a zkoumal nabídky volných míst, je přirozené, že jeho pracovní výkon začne upadat. Vy sami mu potom nemůžete důvěřovat a to vás…

Článek v rámci předplatného icon Třikrát z praxe: Proč studovat MBA?

23.2.2015 

Mnozí z těch, kteří budují svou kariéru, jistě pomýšlí na pracovní postup a prohlubování své praxe ve firmě či oboru. Jenže jaká je šance na úspěch? Pracovitost a odpovědný přístup k práci nemusí být…

icon Poznáte vůdcovský potenciál?

23.2.2015 

Vaši podřízení mohou mít skrytý přirozený talent na to, stát se lídrem. Často ho mají lidé, kteří vidí věci v širší perspektivě. Jsou schopni a ochotni samostatně začínat s novými aktivitami, které…

icon Studie: O jaký typ leadershipu bychom měli usilovat?

16.2.2015 

Velká studie provedená společností McKinsey, jejíž výzkumníci prošli mnoho akademických publikací a uskutečnili rozsáhlé šetření mezi 189 000 pracovníky po celém světě, naznačuje, že v leadershipu…

icon Podnikatelé uvnitř firem? Nezbytnost

13.2.2015 

Společnosti musejí stále rychleji reagovat na rychlý rozvoj technologií a nabízet nové a lepší služby. Zákazníci jsou nároční a to je důvod pro to, aby se dnes ve velkých společnostech našly…

Dave Ulrich: Zvenku dovnitř stále platí

11.2.2015 

Chtějí-li HR profesionálové přinášet větší hodnotu svým organizacím, musejí se naučit více vnímat dění mimo firmu. To je hlavní myšlenka konceptu HR from the Outside In (HR zvenku dovnitř), jejímž…

icon Jak ušetřit čas a přitom zůstat v obraze?

10.2.2015 

„Dělání knih mnohých žádného konce není, a čísti mnoho jest zemdlení těla.“ Bible, Kazatel 12,12 Už ono prastaré varování mělo nás, lidstvo, přimět k tomu, abychom to nepřeháněli se čtením všeho…

Článek v rámci předplatného icon Jak uzavřít obchod rychle a efektivně

9.2.2015 

Užitečná věc, na kterou se zaměřit při rozvoji obchodních dovedností je to, jak zkrátit a zjednodušit prodejní proces. Zákaznici se svým časem chtějí pracovat efektivně, nabídněte jim tedy rychlé a…

Výpis 17861800 z celkem 4185