Rozvoj zaměstnanců by měl začít úvodním školením
Pro nově příchozí zaměstnance je skvělé, když je s pracovním prostředím seznámí někdo, kdo pro společnost aktuálně pracuje. Úvodní školení, které napomáhá orientaci v novém prostředí, je také skvělou…
Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4249 článků.
Pro nově příchozí zaměstnance je skvělé, když je s pracovním prostředím seznámí někdo, kdo pro společnost aktuálně pracuje. Úvodní školení, které napomáhá orientaci v novém prostředí, je také skvělou…
Změny způsobené masivní digitální transformací jsou tak důležité, že se s nimi musí firmy vypořádat na té nejvyšší úrovni. Mění se cesta zákazníka a také celé ekonomické fungování mnoha byznys modelů.…
Neformální vzdělávání úzce souvisí s konceptem celoživotního učení, kultivuje osobnost člověka a rozvíjí jeho klíčové kompetence. Klíčové kompetence představují souhrn vědomostí, dovedností,…
Martin O'Malley je profesionál v oblasti managementu kvality s mnoha lety zkušeností ve vedení na vrcholových pozicích ve výrobní organizacích a službách. Pomohl implementovat metodiku Lean Six Sigma …
20. května hostil Slovanský dům v centru Prahy 18. ročník výroční konference profesní neziskové organizace People Management Forum s názem HR know-how: Síla HR aneb Čtyři stupně k úspěchu! V závěru…
Víte, jaké jsou přednosti nových mladých lídrů, a jaké jsou naopak jejich slabá místa? Slabinou je někdy jejich pracovní morálka a pocit, že mají na vše nárok. Možná by mohli zapracovat i na svém…
Česká společnost Seznam.cz vznikla v roce 1996, tedy v době, kdy používání internetu nebylo zdaleka ještě každodenní běžnou záležitostí pro většinu populace v Česku. Tehdy šlo ještě místo všestranného…
Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou prodejce a požadavky zákazníka. Ve většině případů, kdy se obchod nepodaří úspěšně uzavřít, se ale jedná o chybu nebo…
Jste manažer, nebo lídr? Proč si myslíte, že vás lidé poslouchají? Protože musí, anebo protože chtějí? Zjistit, zda je vaše autorita přirozená, nebo formální a respekt vašich lidí plyne z vaší pozice,…
Budou se objevovat pokusy zkombinovat různé aplikace do jednoho mocného nástroje. Microsoft například oznámil, že chce zabudovat sociální médium téměř do všech aplikací, kde to bude dávat nějaký…
Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace. Současná tržní situace, kdy se zkracuje živostnost zákazníka a zmenšují se objemy zakázek, nutí takřka…
Podle studie profesorů z obchodní školy INSEAD s názvem Can Business Schools Humanize Leadership? se dnes programy vyučující leadership příliš často soustřeďují na nátlak a ovlivňování ostatních.…
Na našich výcvicích systemického koučování učíme účastníky mimo jiné pracovat s metodami a technikami, které vycházejí z poznatků neurověd (neurologie, neurofyziologie, neuropsychologie) o lidském…
Pláč vyjadřující frustraci či obavy nebo agresivní křik. To jsou typické příklady zjitřených emocí, s nimiž se manažeři setkávají u členů svých týmů. Je to nejen nepříjemné, ale také nebezpečné pro…
Zisky nefinančních podniků stouply v roce 2014 o 13,3 %, tedy více než v letech konjunktury. Se svými zaměstnanci se o ně firmy ale moc dělit nechtěly. Počty zaměstnanců v nefinančních podnicích…