Posun ke strategickému personálnímu plánování
Stárnoucí pracovní síla a blížící se odchod silné poválečné generace do důchodu nutí stále více světových firem ke strategičtějšímu personálnímu plánování. Rozumí se tím analyzování a předpovídání…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25078 článků.
Stárnoucí pracovní síla a blížící se odchod silné poválečné generace do důchodu nutí stále více světových firem ke strategičtějšímu personálnímu plánování. Rozumí se tím analyzování a předpovídání…
Britští zaměstnanci získali nový on-line nástroj, který jim umožní porovnat si platové ohodnocení se svými šéfy nebo si prověřit firmu, než se v ní budou ucházet o místo. Webová stránka WorkSmart.org.…
Malé firmy se zpravidla cítí znevýhodněny při náboru talentovaných a kvalifikovaných pracovních sil. Zatímco velké podniky mohou nabízet atraktivní balíčky zaměstnaneckých výhod, malé firmy mají jen…
Zákazníci mají různé požadavky a často se stává, že i když osoba, s níž jednají jako první dokáže požadavek řešit, jiní kolegové vůbec nevědí, o co jde. Zákazník pak musí svůj problém vysvětlovat…
Podle odborníků může přesun kanceláří dokonce i pouhá změna stolu zamíchat emocemi zaměstnanců. Klíčem k bezproblémovému pohybu v rámci nebo za rámec firmy je, jak se informace o přesunu prezentují…
Úspěšný mladý podnikatel Radek Stavinoha hovoří v rozhovoru pro HR-server o problematickém budování kolektivu ve firmě s velkou fluktuací zaměstnanců. Spolumajitel a projektový manažer největšího…
Personální agentura OfficeTeam provedla ve Spojených státech výzkum, v němž se zaměřila na názory firem na práci z domova. Zúčastnilo se jej 150 vysokých manažerů z tisícovky největších amerických…
Ve firmách se neustále zdůrazňuje týmová spolupráce. Obecně se předpokládá, že se zaměstnanci naučí novým věcem a také pomáhat si navzájem, když budou rozděleni do skupin s různou úrovní znalostí. Je…
Základní prvky duševního vlastnictví firmy tvoří patenty, design produktů, copyright, trademark, výrobní tajemství, geografické označení původu a tzv. layout, který chrání formu či tvar určitých…
Přetvoření firemní krizové situace v divadelní výstup může zaměstnancům pomoci pochopit problémy kolegů a naučit se, jak v problémových situacích jednat. V západních zemích alespoň existují…
Zatímco v západním světě již existuje legislativně ošetřená kontrola telemarketingových aktivit, Asie poněkud zaostává. Půda je zde úrodná pro legitimní telemarketing, ale i neetické jednání v tomto…
Jak se mohou britští zaměstnavatelé vyhnout zaujatosti vůči věku uchazečů, aby vyhověli novele zákona, která vstoupí v platnost od října letošního roku? V prvním ze série článků na toto téma zodpovídá…
Podle nedávného hlasování prostřednictvím Harris Interactive shledávají Američané jako nejprestižnější profesehasiče (63 %) a lékaře (58 %). Jako další paknásledují zdravotní sestry (55 %), vědci (54…
Čím lépe zná firma své klienty, tím lépe může prodávat své výrobky či služby. Je třeba znát co nejpřesněji jejich potřeby a přání. Soubor metod a nástrojů k získávání a organizování zákaznických…
Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na vzdělávání? Tuto otázku si kladou zejména ředitelé call center, kteří vidí potřebu školení nově příchozích operátorů, ale jejich…