Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25078 článků.

Posun ke strategickému personálnímu plánování

8.8.2006 

Stárnoucí pracovní síla a blížící se odchod silné poválečné generace do důchodu nutí stále více světových firem ke strategičtějšímu personálnímu plánování. Rozumí se tím analyzování a předpovídání…

Kolik vydělává váš šéf?

8.8.2006 

Britští zaměstnanci získali nový on-line nástroj, který jim umožní porovnat si platové ohodnocení se svými šéfy nebo si prověřit firmu, než se v ní budou ucházet o místo. Webová stránka WorkSmart.org.…

Článek v rámci předplatného I malé firmy mají co nabídnout

8.8.2006 

Malé firmy se zpravidla cítí znevýhodněny při náboru talentovaných a kvalifikovaných pracovních sil. Zatímco velké podniky mohou nabízet atraktivní balíčky zaměstnaneckých výhod, malé firmy mají jen…

Článek v rámci předplatného icon Jak je důležité interně komunikovat

8.8.2006 

Zákazníci mají různé požadavky a často se stává, že i když osoba, s níž jednají jako první dokáže požadavek řešit, jiní kolegové vůbec nevědí, o co jde. Zákazník pak musí svůj problém vysvětlovat…

icon Jak přestěhovat zaměstnance bez mrzutostí

8.8.2006 

Podle odborníků může přesun kanceláří dokonce i pouhá změna stolu zamíchat emocemi zaměstnanců. Klíčem k bezproblémovému pohybu v rámci nebo za rámec firmy je, jak se informace o přesunu prezentují…

icon Radek Stavinoha: Štve mě korupce v HR oddělení firem

8.8.2006 

Úspěšný mladý podnikatel Radek Stavinoha hovoří v rozhovoru pro HR-server o problematickém budování kolektivu ve firmě s velkou fluktuací zaměstnanců. Spolumajitel a projektový manažer největšího…

icon Práce na dálku je nejvýhodnější pro řadové zaměstnance

7.8.2006 

Personální agentura OfficeTeam provedla ve Spojených státech výzkum, v němž se zaměřila na názory firem na práci z domova. Zúčastnilo se jej 150 vysokých manažerů z tisícovky největších amerických…

icon Týmová práce neznamená možnost učení pro každého

7.8.2006 

Ve firmách se neustále zdůrazňuje týmová spolupráce. Obecně se předpokládá, že se zaměstnanci naučí novým věcem a také pomáhat si navzájem, když budou rozděleni do skupin s různou úrovní znalostí. Je…

icon Jak chránit duševní vlastnictví

7.8.2006 

Základní prvky duševního vlastnictví firmy tvoří patenty, design produktů, copyright, trademark, výrobní tajemství, geografické označení původu a tzv. layout, který chrání formu či tvar určitých…

Školení na firemním jevišti

7.8.2006 

Přetvoření firemní krizové situace v divadelní výstup může zaměstnancům pomoci pochopit problémy kolegů a naučit se, jak v problémových situacích jednat. V západních zemích alespoň existují…

Článek v rámci předplatného icon Asie se chystá řešit telemarketing

7.8.2006 

Zatímco v západním světě již existuje legislativně ošetřená kontrola telemarketingových aktivit, Asie poněkud zaostává. Půda je zde úrodná pro legitimní telemarketing, ale i neetické jednání v tomto…

Konec diskriminace starších uchazečů ve Velké Británii

7.8.2006 

Jak se mohou britští zaměstnavatelé vyhnout zaujatosti vůči věku uchazečů, aby vyhověli novele zákona, která vstoupí v platnost od října letošního roku? V prvním ze série článků na toto téma zodpovídá…

Nejpopulárnější profese v USA

7.8.2006 

Podle nedávného hlasování prostřednictvím Harris Interactive shledávají Američané jako nejprestižnější profesehasiče (63 %) a lékaře (58 %). Jako další paknásledují zdravotní sestry (55 %), vědci (54…

icon Potřebuje malá firma CRM?

4.8.2006 

Čím lépe zná firma své klienty, tím lépe může prodávat své výrobky či služby. Je třeba znát co nejpřesněji jejich potřeby a přání. Soubor metod a nástrojů k získávání a organizování zákaznických…

icon Jak rozpočtovat vzdělávání v zákaznickém středisku

4.8.2006 

Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na vzdělávání? Tuto otázku si kladou zejména ředitelé call center, kteří vidí potřebu školení nově příchozích operátorů, ale jejich…

Výpis 2010120115 z celkem 25078