Konference roku v oblasti zaměstnaneckých výhod
Benefity byly a budou jedním z hlavních problémů personalistiky. Mnoho podniků začalo intenzivněji kontrolovat výdaje a tento trend bude podle Hospodářských…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25065 článků.
Benefity byly a budou jedním z hlavních problémů personalistiky. Mnoho podniků začalo intenzivněji kontrolovat výdaje a tento trend bude podle Hospodářských…
Letošní rok zaznamená reklamní průmysl slabší růst ve srovnání s následujícími roky. Neproběhnou totiž žádné velké sportovní nebo politické události. Za celý rok se podle odhadů společnosti TNS Media…
Za největší nepříjemnosti na pracovišti považují vedoucí pracovníci kancelářskou politiku, hlasité vyřizování telefonátů a obrovský přísun e-mailů. Shodla se na tom alespoň dvoutisícovka amerických…
Tréma je přirozenou součástí veřejného vystupování. Člověk se jí nemusí nikdy zbavit, může se však naučit s ní pracovat. Základem úspěšného vedení prezentace je volba správného přístupu. Spíkři mají v…
Představte si dilema. Vaše společnost zahájila proces, který má vylepšit efektivnost a úspěch závisí na tisících zaměstnancích po celém světě. Máte určit tým, který bude dohlížet na implementaci…
Vůdčí osobnosti zemí G8 ukončili svůj summit v Gleneagles sérií tiskových prohlášení. Ačkoli deklarace nejsou tak tučné jak doufali aktivisté, reprezentují pokrok v přístupu k chudé Africe a globální…
V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který by nenapsal nějakou publikaci o marketingových omylech nebo alespoň neformuloval základní marketingové hříchy. Zároveň to…
Nově přijatí manažeři se potřebují rychle seznámit s chodem firmy, aby mohli přispět k jejím úspěchům. Rychlost tohoto seznámení se navíc zvyšuje spolu s fluktuací zaměstnanců v příslušných firmách.…
Americká Society for Human Resource Management (SHRM) provedla výzkum, v němž se zaměřila na jeden z nejvážnějších problémů zaměstnanecké politiky Spojených států pro následující léta odcházející…
Úspěšní lidé v jakýchkoli oborech mají jedno společné přímo z nich vyzařuje touha po vědění, chuť učit se, růst a zdokonalovat se. Tyto vlastnosti je možno do velké míry rozvíjet a kultivovat.Abyste…
Naleznete je ve všech sférách lidské společnosti v pracovních kójích, v obchodech, v oblasti sportu, v davu protestujících lidí ať už jsou velké jako ředitelská křesla nebo malé jako dětská hřiště.…
Obchodní značky jsou velmi křehké a těžko se uchovávají. I velké a zavedené značky mohou podlehnout kolapsu nebo zpomalit svůj rozvoj a postupně se rozložit. Všechny problematické značky mají svůj…
On-line transakce si žádají stále větší bezpečnost. Důvěra uživatelů Internetu v zabezpečení on-line nákupů nebo finančních operací klesá. Podle aktuálního výzkumu společnosti The Conference Board…
V dnešní době potřebujeme absorbovat co nejvíce informací v nejkratší možné době a to jak v práci tak i doma. Náš okamžitý a otevřený přístup ke všemu a všem vydává spousty zpráv, závazků a…
Příliš mnoho organizací neumí adekvátně zacházet se zpětnou vazbou, získanou od zaměstnanců. Zní to jako dobrý nápad, ale cesta k úspěchu je často komplikována nedostatečně plánovanými kroky, které…