Tři nutné role manažera talentu
HR je často vnímána jako byrokratická a zkostnatělá profesní oblast. Často zaslouženě, ale řada firemtuto tradici porušuje alespoň v oblastiřízení talentu přidáváním nových funkcí a aktivit.Definování…
Pro hledaný výraz "Organizace pracovn" bylo nalezeno 2570 článků.
HR je často vnímána jako byrokratická a zkostnatělá profesní oblast. Často zaslouženě, ale řada firemtuto tradici porušuje alespoň v oblastiřízení talentu přidáváním nových funkcí a aktivit.Definování…
Podle zprávy Workplace Health Connect, organizace, která poskytuje zdravotní a bezpečnostní poradenství, onemocněla během posledních 12 měsíců téměř polovina britských manažerů, ale pouze jeden ze tří…
Ve čtvrtek 13. 4. 2006, u příležitosti Mezinárodního dne boje proti hluku, byly v pražském Hotelu Atlantic vyhlášeny výsledky soutěže Cena zdraví a bezpečného životního prostředí 2005. Tímto aktem byl…
Zprávaorganizace Home Office uvádí, že díky své silné pracovní etice jsou ve Velké Británii přistěhovalci z východní Evropy preferovaným zdrojem pracovních sil.Podle studie Employers Use of Migrant…
Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska umožnit svým operátorům pracovat s aktuálními daty v reálném čase. Doporučuje to alespoň softwarová společnost Exony, který…
Zaměstnavatelé se zaměstnanci v různých oborech a oblastech světa by neměli používat jediný systém řízení výkonnosti v celé organizaci. I když s tímto přístupem některé firmy, jako například Toyota,…
Je pravda, že nepořádek na pracovišti může udělat špatný dojem na vašeho vedoucího? Podle některých by na tom nemělo záležet, pokud odvádíte dobrou práci. Pro někoho ale může být čistý stůl znamením…
Učící se organizace je taková organizace, která systematicky shromažďuje zkušenosti a poznatky získané vlastní činností a využívá je k vlastnímu rozvoji a poučení.Kultura učící se organizace by měla…
Dnešní Američané vystavují na odiv své vášně na svých autech nebo oblečení. Chtějí, aby je ostatní viděli jako mravné, pečující a dobré občany. Tento trend má ale hlubší smysl. Američané stojí o to,…
Bojíte se v práci ozvat? Objem strachu na moderních pracovištích byl jedním z překvapujících zjištění nedávného výzkumu profesorky Amy Edmondsonové z Harvard Business School a profesora Jamese Deterta…
Ať už máte ideální zaměstnání, nebo takové dosud hledáte, je důležité neustále rozvíjet své schopnosti a dále se vzdělávat.Vpřípadě, že ideální zaměstnání teprve hledáte, musíte svoje schopnosti…
Přizpůsobiví lidé dokáží přijímat změny, pracovat s neznámými věcmi a měnit chování vzhledem k novým situacím a výzvám. Pro vedoucí pracovníky znamená přizpůsobivost schopnost efektivně zacházet se…
Rozhovor s Rostyou Gordon-Smith, výkonnou ředitelkou pro lidské zdroje Českého telecomu.Pracujete na vysoké pozici vtelekomunikační společnosti. Co pro vás znamená telefon jako médium?Moje děti mi…
Programy nefinančních zaměstnaneckých výhod nebo odměn nad rámec hrubé mzdy (fringe benefits) mohou být velice efektivní. Výraznou motivací pro zaměstnance je zejména soudržnost, jinými slovy podpora…
V lednu založila americká organizace IMA (Incentive Marketing Association) šestou strategickou skupinu (The Global Incentive Council), která dává firmám, prodávajícím produkty nadnárodním korporacím…