Velké HR myšlenky nefungují všude
Postupy v řízení lidských zdrojů nejsou univerzální. Každá firma má svou specifickou strategii, kterou by měly podporovat. Jinak se může jen dívat, jak úspěšně něco funguje u kolegů, ale v jejích…
Pro hledaný výraz "Organizace pracovn" bylo nalezeno 2589 článků.
Postupy v řízení lidských zdrojů nejsou univerzální. Každá firma má svou specifickou strategii, kterou by měly podporovat. Jinak se může jen dívat, jak úspěšně něco funguje u kolegů, ale v jejích…
Depresivní atmosféra na pracovišti je nepříjemná věc. Snižuje produktivitu, zhoršuje vztahy mezi zaměstnanci, bere lidem chuť pracovat. Stakovým problémem je třeba se co nejrychleji vypořádat.Jak…
Ve Francii se během srpna zastavuje řada provozů. Zejména v Paříži jsou uzavřené obchody a i některá muzea mají otevřeno jen kratší dobu. Francouzi se přesouvají na riviéru či k pobřeží Atlantiku.…
Jakou roli hrají týmy v dnešních organizacích? Tuto otázku si položili odborníci z amerického Centra pro kreativní vůdcovství (CCL) při zpracování studie s názvem The State of Teams. Výzkumu se během…
Stárnoucí pracovní síla vede americké manažery ke změnám v plánování a výkonu obchodních strategií. Větší důraz se začíná klást na personální plánování a způsoby zvyšování konkurenceschopnosti a…
Rasová diverzita v pracovní síle zlepšuje obchodní výkonnost firem. Na výroční schůzi Americké sociologické organizace alespoň takto prezentoval výsledky svého výzkumu profesor Cedric Herring z…
Podle průzkumu u 40 000 členů mezinárodní organizace WorldWIT se během posledních pěti let zvýšilo používání vulgarismů na pracovišti a to zvlášť v prostředích, kde jsou lidé stresovaní. Většina…
Stárnoucí pracovní síla a blížící se odchod silné poválečné generace do důchodu nutí stále více světových firem ke strategičtějšímu personálnímu plánování. Rozumí se tím analyzování a předpovídání…
Mladou generaci zajímá rozvoj dovednostíPoskytnutí možnosti rozvoje dovedností představuje pro zaměstnance nejdůležitější nástroj k udržení angažovanosti. Vyplynulo to alespoň z on-line průzkumu americké organizace Work & Family…
Přetvoření firemní krizové situace v divadelní výstup může zaměstnancům pomoci pochopit problémy kolegů a naučit se, jak v problémových situacích jednat. V západních zemích alespoň existují…
Když se ve firmách hovoří o konfliktech, většinou je to v souvislosti s otázkou, jak se konfliktům vyhnout nebo jak se jich zbavit. Firmy si však často již neuvědomí, že určitá míra konfliktů je…
Ztratila práce ve vaší organizaci jiskru? Vyhýbají se zaměstnanci vaší kanceláři, stroze odpovídají na e-maily nebo s vámi mluví se značnou dávkou sarkasmu v hlase? Možná i vaši nejlepší zaměstnanci…
Téměř v každém pracovním inzerátu požadují zaměstnavatelé komunikační dovednosti. V průběhu zaměstnání je pak stále třeba tyto dovednosti zdokonalovat. Co se tím ale vlastně od zaměstnance očekává?…
Více než 600 delegátů se minulý měsíc zúčastnilo na britské univerzitě v Keele konference s názvem Profesionální standardy (Professional Standards) se zaměřením na vysoký pracovní výkon. Zabývali…
Při pohovoru s potenciálním zaměstnancem personalista standardně postupuje tak, že porovnává uchazeče se seznamem klíčových dovedností a osobnostních charakteristik, které si daná práce žádá. Odborný…