Mohu něco říci?
Bojíte se v práci ozvat? Objem strachu na moderních pracovištích byl jedním z překvapujících zjištění nedávného výzkumu profesorky Amy Edmondsonové z Harvard Business School a profesora Jamese Deterta…
Pro hledaný výraz "Organizace pracovn" bylo nalezeno 2546 článků.
Bojíte se v práci ozvat? Objem strachu na moderních pracovištích byl jedním z překvapujících zjištění nedávného výzkumu profesorky Amy Edmondsonové z Harvard Business School a profesora Jamese Deterta…
Ať už máte ideální zaměstnání, nebo takové dosud hledáte, je důležité neustále rozvíjet své schopnosti a dále se vzdělávat.Vpřípadě, že ideální zaměstnání teprve hledáte, musíte svoje schopnosti…
Přizpůsobiví lidé dokáží přijímat změny, pracovat s neznámými věcmi a měnit chování vzhledem k novým situacím a výzvám. Pro vedoucí pracovníky znamená přizpůsobivost schopnost efektivně zacházet se…
Rozhovor s Rostyou Gordon-Smith, výkonnou ředitelkou pro lidské zdroje Českého telecomu.Pracujete na vysoké pozici vtelekomunikační společnosti. Co pro vás znamená telefon jako médium?Moje děti mi…
Programy nefinančních zaměstnaneckých výhod nebo odměn nad rámec hrubé mzdy (fringe benefits) mohou být velice efektivní. Výraznou motivací pro zaměstnance je zejména soudržnost, jinými slovy podpora…
V lednu založila americká organizace IMA (Incentive Marketing Association) šestou strategickou skupinu (The Global Incentive Council), která dává firmám, prodávajícím produkty nadnárodním korporacím…
Každý podnikatel brzy pochopí, že řízení lidí je sada pravidel a taktik, stejně tak jako umění. Není možné předpokládat, že vás někdo bude následovat automaticky. Nejdůležitější je dokázat zaměstnance…
Porady mají svá pravidla, nejen pokud jde o organizaci, ale i o společenské chování. V každé firmě či pracovní skupině si můžete stanovit vlastní pravidla, důležité je však, aby je všichni znali a…
Anglický pojem „domestic-partner benefits“ označuje výhody, které zaměstnavatelé poskytují životním partnerům svých zaměstnanců, ať již…
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a pevné vztahy se zákazníky. Nejlépe dokáží pracovat jako zprostředkovatelé mezi zájmy zákazníků a…
Jak daleko může zaměstnavatel zajít v naléhání na zaměstnance, aby pracovali v nebezpečných lokalitách? R. Gizbert, bývalý britský novinář, byl například propuštěn na základě toho, že odmítl pracovat…
Řízení pověsti podniku (reputation management) je jednou z posledních technik v práci s veřejností. Oproti klasickým PR informacím je pověst trvalejší. Nesou ji osoby, které jsou s podnikem…
Zapomeňte na shnilá jablka a osobní zášť. Aktuální studie Americké manažerské asociace (AMA) odhalila, že hlavní důvod, který vede zaměstnanci ke lžím, podvodům a krádežím, spočívá ve snaze plnit…
Tradiční pohled na vůdcovství se zaměřuje na jednotlivé osoby ve vyšších pozicích a individuální talent. V současné době je však tento pohled třeba změnit na chápání vůdcovství jako kolektivní…
V červnu 2004 byla ve Spojených státech založena iniciativa Take Back Your Time (TBYT), která upozorňuje na problémy související s přepracovaností, nedostatkem času a narůstajícím stresem pracujících.…