Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25065 článků.

Článek v rámci předplatného Jak projevit uznání

16.5.2005 

Projevovat uznání svým kolegům, spolupracovníkům nebo podřízeným můžete každý den. Není třeba hledat ani vytvářet speciální příležitosti. Malá překvapení a projevy vašeho uznání naopak pomohou…

Článek v rámci předplatného icon Když se obchody zpomalí...

16.5.2005 

Po letech působivého růstu obvykle ústřední směry podnikání dosáhnou bodu tržní rovnováhy, kdy další nové obchody jsou stále obtížnější a žádné nové výrobky se nemohou pohnout úspěšně kupředu. V tomto…

icon Získejte vítězné návyky

16.5.2005 

Existují důležité návyky, které by měl podnikatel mít, pokud chce být úspěšným podnikatelem. Absence jednoho či několika z těchto návyků může být pro celou firmu nákladná, ne-li fatální. Pokud se…

icon Jak nepřijít o klíčového zaměstnance

16.5.2005 

Jedním z momentů, kterého se majitelé malých firem obávají, je oznámení klíčového zaměstnance, že chce odejít. Je možné změnit jeho/její názor, ale závisí to na tom, jak flexibilní můžete nebo chcete…

Nenechte se zdeptat staršími

13.5.2005 

Jestliže se vám dostane příležitosti uplatnit své vůdcovské dovednosti v manažerské pozici brzy z počátku své kariéry, pravděpodobně budete řídit lidi starší, než jste vy sami. Postavení mladého vůdce…

Deset trendů v rozvoji a angažovanosti zaměstnanců

13.5.2005 

Fast Company sestavil žebříček deseti nejžhavějších trendů v oblastech rozvoje kariéry a angažovanosti zaměstnanců:- Štěstí se počítá novým módním slovem je angažování. Výzkumy shodně tvrdí, že…

icon Osobní útoky - zhouba porad

13.5.2005 

Osobní útoky ubližují lidem, ničí komunikaci i kreativitu. Pokud se stanou součástí kultury firemních porad, mohou účastníky vést k bezpečným, ale také zbytečným příspěvkům. Článek popisuje několik…

icon E-mail žije a vzkvétá

13.5.2005 

Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti eMarketer David Hallerman zdůrazňuje, že i přes záplavy spamu a stále častější phishing (nachytávání uživatelů na falešné e-…

icon Jak řídit starší zaměstnance

13.5.2005 

Pracovní síla stárne. Silná generace lidí narozených po válce se blíží k důchodovému věku a dnešní generace manažerů narozených v sedmdesátých letech se musí učit, jak je efektivně řídit a motivovat.…

icon Pro pamětníky: Jak zvolit vyváženou skladbu benefitů - rok 2005

Audio  12.5.2005 

Ohlédněme se zpět za největší konferencí roku 2005 v oblasti benefitů a odměňování v ČR. Konference s názvem Jak zvolit vyváženou skladbu benefitů se konala 12. května 2005 v Praze. Poskytla pohled do…

icon Zákaznická střediska a koučing manažerů

11.5.2005 

Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím pracovníkům se však již dostatečného školení nedostává. Firmy dělají často tu chybu, že povýší výkonné operátory zákaznických…

icon 10x o budování kontaktů

11.5.2005 

Společenská komunikace hraje v obchodování zásadní roli a stejně důležité je i budování kontaktů. Když tedy dorazíte na schůzi, nějakou společenskou událost nebo večírek, kde můžete očekávat…

Značka: Propuštěn pro nadbytečnost

11.5.2005 

Průzkum anglické poradenské společnosti RightCoutts zjistil, že jen pět procent zaměstnanců, kteří se účastnili programů outplacementu po tom, co byli propuštěni pro nadbytečnost, nemá negativní…

Článek v rámci předplatného Loterií to nebude

11.5.2005 

Royal Mail rozhlásil v minulém týdnu dobré zprávy, že jeho novátorské schéma zaměstnanecké loterie je zodpovědné za prudký pokles absencí zaměstnanců. Docházka zaměstnanců společnosti pošťáků a…

Jak zlepšit vztah se šéfem

11.5.2005 

Jednou z nejběžnějších překážek, které lidé čelí ve své kariéře, je špatný vztah s nadřízeným. Problematický vztah se šéfem vede k promeškaným nebo nezdařeným příležitostem k povýšení, vynuceným…

Výpis 2152621540 z celkem 25065