Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25065 článků.

Instantní komunikace jen kvete

18.5.2005 

Narůstající objem využívání nástrojů instantní komunikace (IM) na pracovištích vystavuje firmy bezpečnostním i legálním rizikům. Aktuální studie společnosti YouGov se zaměřila na výzkum tohoto trendu…

icon Když píše rozhořčený zákazník

18.5.2005 

V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování produktů by probíhalo bezchybně, zákazníci by dostávali své zboží včas a nemuseli trávit dlouhý čas posloucháním hudby v…

Nástrahy budování týmu

18.5.2005 

Problémy přicházejí na pracoviště v nejrůznějších podobách. Mohou se skrývat například v nezájmu či odtažitosti některých členů vašeho týmu nebo přicházet spolu se zaměstnanci, jejichž skutečným cílem…

icon K čemu je vám newsletter?

18.5.2005 

Téměř každá společnost rozesílá svůj elektronický newsletter, ale jen málo z nich tak činí efektivně. Paul DiModica, prezident poradenské…

icon Příliš velký obsah snižuje kvalitu webu

18.5.2005 

Web manažer by se měl vytrvale soustředit na kvalitu a tím vytvářet web, který doručí skutečnou a udržitelnou hodnotu. Mnoho internetových stránek je tak velkých, než aby se daly profesionálně řídit s…

Článek v rámci předplatného icon 7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

17.5.2005 

V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o klienty a potenciální rozmach. Článek shrnuje sedm kroků, jejichž pomocí je možné zastaralé prodejní…

Článek v rámci předplatného icon Vůdcovství začíná objevením sebe sama

17.5.2005 

Odborník v oblasti vůdcovství Jagdish Parikh zastává názor, že nejefektivnější vůdcové vědí, že se musejí nejprve naučit vést sami sebe. Nemohou vést ostatní, když si nedovedou poradit sami se sebou.…

icon Dobrá rada nad zlato

17.5.2005 

Každý člověk v zaměstnání dává nebo dostává rady, zpravidla obojí. Ne všechny rady, které dá nebo dostane, jsou však dobré. Důležité je uvědomit si, že existují dva elementy rad. Zaprvé existuje…

icon Více než párty

17.5.2005 

Považujete oslavy narozenin vašich zaměstnanců nebo oslavy jejich týmových úspěchů za ztrátu času? Vyhýbáte se společenským událostem na pracovišti? Dokážete z vašeho rozpočtu odstranit odměny a…

Článek v rámci předplatného Ačkoli morálka stoupá, není vyhráno

17.5.2005 

Zatímco američtí zaměstnanci více důvěřují v perspektivu úspěchu svých společností, americká pracovní síla je stále ne příliš nadšená, což je pro zaměstnavatele výzva. Sedmdesát tři procent…

Článek v rámci předplatného Kdo má značku, vyhraje

17.5.2005 

V současné válce o talenty nejsou profesionálové lidských zdrojů vybaveni jednou z nejdůležitějších zbraní z náborového arzenálu brandingem (značkováním) zaměstnavatele. Exkluzivní průzkum mezi 1.889…

Článek v rámci předplatného Zapřáhněte uchazeče

17.5.2005 

Jestliže již máte nějaké zkušenosti s přijímáním zaměstnanců, pravděpodobně máte i seznam otázek, které rádi uchazečům pokládáte. Stalo se vám už někdy, že jste o uchazeči chtěli zjistit víc a vaše…

Článek v rámci předplatného icon Jeden kanál je málo

16.5.2005 

Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více než jeden kanál. Tvrdí, že si vícekanálovou komunikaci nemohou dovolit a jednodušší bude naučit zákazníky používat jen telefon…

7 mýtů o pracovních poradách

16.5.2005 

Pracovní porady jsou obestřeny řadou nesprávných předpokladů. Článek proto nabízí sedm rad, jak se vyvarovat silně zakořeněných mýtů, vést efektivní porady a stát se tak úspěšnějším vůdcem.- 1. mýtus:…

12 tipů pro budování týmu

16.5.2005 

Existuje několik univerzálních způsobů, jak podporovat morálku, rozvoj a ducha vašeho týmu. Fungují pro malé skupiny zaměstnanců i celé organizace. Soustřeďují se na lidské potřeby nezávisle na rase,…

Výpis 2151121525 z celkem 25065