Ženský boj se stereotypy
Před několika desetiletími si mnozí mysleli, že žena nemůže být prezidentem, protože se jednou za měsíc stává emočně nestabilní, stejně jako když zatouží po čokoládě. O ženských vůdcích bylo v…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25062 článků.
Před několika desetiletími si mnozí mysleli, že žena nemůže být prezidentem, protože se jednou za měsíc stává emočně nestabilní, stejně jako když zatouží po čokoládě. O ženských vůdcích bylo v…
V dnešní době, kdy průměrný obchodní uživatel stráví denně více než hodinu zpracováváním elektronické pošty, si mnozí kladou otázku, jak to zvládnout rychleji. Nejen, že e-maily přicházejí kdykoli,…
Nová legislativa a stále náročnější požadavky zákazníků odsuzují tradiční pravidla e-mailového marketingu k pozvolnému zániku. Firmy, které usilují o dlouhodobý úspěch by se měly řídit novými…
Služba zákazníkům je důležitá a je za ní odpovědný každý jednotlivý zaměstnanec. Hlavní odpovědnost za vytvoření k zákazníkům přátelské atmosféry však má šéf. Nejen že musí naučit zaměstnance…
Rozhodování o důležitých věcech nebývá nikdy jednoduché. Ani být manažerem proto není nic lehkého. V posledních dvou letech patří mezi nejsložitější rozhodnutí, alespoň podle výzkumu americké…
Někteří antropologové se domnívají, že lidé jsou v dnešní době i přes veškeré technologické výdobytky stresovanější než naši předkové, jejichž denní náplní bylo opatřit dostatek potravy pro přežití a…
Každá firma si uvědomuje, jak důležitá je pro ni spokojenost zákazníků. Zda jsou zákazníci opravdu spokojení přitom nezjistí, pokud se jich nezeptá. Při organizaci průzkumu zákaznické spokojenosti je…
Koučování se v posledních letech stalo jedním z nejefektivnějších způsobů rozvoje profesionálních i osobních dovedností. Počet firem najímajících kouče za účelem zlepšení svých obchodních výsledků…
Convergys Corp. pomáhá podnikům ve čtyřiceti zemích řídit jejich fakturace, mzdové náklady, dávky a penze. Ironií je, že zatímco se společnost stala globálním lídrem v poskytování péče o zaměstnance…
Jak můžete vyjednávat o důležitých záležitostech, jako je plat, benefity nebo povýšení, s manažerem, spolupracovníkem nebo přímým nadřízeným, když mu nevěříte, necítíte se respektováni, nebo když si…
Každý už slyšel o krizi středního věku. Ale několik let před tím, než dosáhneme této fáze, prochází mnoho z nás krizí identity, která je stejně vysilující a má možná dlouhodobější následky. Říká se jí…
Časové plánování hraje v našich životech stále důležitější roli spolu s tím, jak se zdá, že nikdy není dostatek času na splnění všech každodenních úkolů. Článek nabízí deset tipů, jak lépe využít čas…
Zaměstnanci, kteří kladou odpor změnám, jsou součástí každé společnosti. Vždycky se najdou lidé, kteří budou odlišní od ostatních. Než se tím trápit, raději přijměte fakt, že jsou součástí procesu.…
John je horlivý pracovník, který neotálí u kávovaru, ale rychle do sebe kávu hodí a spěchá za svými pracovními úkoly. Tvrdě dře, i když se v noci moc nevyspal. John je jedním z více než 54 milionů…
Někteří podnikatelé prožívají svůj pracovní život prostřednictvím telefonu a počítače, ale efektivní vytváření vztahů vyžaduje osobní interakci. Rozvoj technologií umožnil provádět většinu úkolů zpoza…