Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25062 článků.

Ženský boj se stereotypy

9.3.2005 

Před několika desetiletími si mnozí mysleli, že žena nemůže být prezidentem, protože se jednou za měsíc stává emočně nestabilní, stejně jako když zatouží po čokoládě. O ženských vůdcích bylo v…

icon Jak nestrávit život v e-mailové schránce

9.3.2005 

V dnešní době, kdy průměrný obchodní uživatel stráví denně více než hodinu zpracováváním elektronické pošty, si mnozí kladou otázku, jak to zvládnout rychleji. Nejen, že e-maily přicházejí kdykoli,…

Článek v rámci předplatného icon Nová pravidla e-mailového marketingu

8.3.2005 

Nová legislativa a stále náročnější požadavky zákazníků odsuzují tradiční pravidla e-mailového marketingu k pozvolnému zániku. Firmy, které usilují o dlouhodobý úspěch by se měly řídit novými…

icon Zákazník je chodící výplatní páska

8.3.2005 

Služba zákazníkům je důležitá a je za ní odpovědný každý jednotlivý zaměstnanec. Hlavní odpovědnost za vytvoření k zákazníkům přátelské atmosféry však má šéf. Nejen že musí naučit zaměstnance…

Článek v rámci předplatného Nejtěžší rozhodování

8.3.2005 

Rozhodování o důležitých věcech nebývá nikdy jednoduché. Ani být manažerem proto není nic lehkého. V posledních dvou letech patří mezi nejsložitější rozhodnutí, alespoň podle výzkumu americké…

Článek v rámci předplatného Jak řídit stres

8.3.2005 

Někteří antropologové se domnívají, že lidé jsou v dnešní době i přes veškeré technologické výdobytky stresovanější než naši předkové, jejichž denní náplní bylo opatřit dostatek potravy pro přežití a…

Článek v rámci předplatného icon Chystáme průzkum zákaznické spokojenosti

7.3.2005 

Každá firma si uvědomuje, jak důležitá je pro ni spokojenost zákazníků. Zda jsou zákazníci opravdu spokojení přitom nezjistí, pokud se jich nezeptá. Při organizaci průzkumu zákaznické spokojenosti je…

icon Jak správně vybrat kouče

7.3.2005 

Koučování se v posledních letech stalo jedním z nejefektivnějších způsobů rozvoje profesionálních i osobních dovedností. Počet firem najímajících kouče za účelem zlepšení svých obchodních výsledků…

Jak Convergys k loajalitě přišel

7.3.2005 

Convergys Corp. pomáhá podnikům ve čtyřiceti zemích řídit jejich fakturace, mzdové náklady, dávky a penze. Ironií je, že zatímco se společnost stala globálním lídrem v poskytování péče o zaměstnance…

Nemůžete být se všemi kamarád

7.3.2005 

Jak můžete vyjednávat o důležitých záležitostech, jako je plat, benefity nebo povýšení, s manažerem, spolupracovníkem nebo přímým nadřízeným, když mu nevěříte, necítíte se respektováni, nebo když si…

Článek v rámci předplatného Mladí v krizi

7.3.2005 

Každý už slyšel o krizi středního věku. Ale několik let před tím, než dosáhneme této fáze, prochází mnoho z nás krizí identity, která je stejně vysilující a má možná dlouhodobější následky. Říká se jí…

icon Deset tipů pro více času

7.3.2005 

Časové plánování hraje v našich životech stále důležitější roli spolu s tím, jak se zdá, že nikdy není dostatek času na splnění všech každodenních úkolů. Článek nabízí deset tipů, jak lépe využít čas…

icon Jak přimět zaměstnance, aby vítali změny?

4.3.2005 

Zaměstnanci, kteří kladou odpor změnám, jsou součástí každé společnosti. Vždycky se najdou lidé, kteří budou odlišní od ostatních. Než se tím trápit, raději přijměte fakt, že jsou součástí procesu.…

Článek v rámci předplatného Pečujte o pečující

3.3.2005 

John je horlivý pracovník, který neotálí u kávovaru, ale rychle do sebe kávu hodí a spěchá za svými pracovními úkoly. Tvrdě dře, i když se v noci moc nevyspal. John je jedním z více než 54 milionů…

icon Osobní kontakt nahradit nelze

3.3.2005 

Někteří podnikatelé prožívají svůj pracovní život prostřednictvím telefonu a počítače, ale efektivní vytváření vztahů vyžaduje osobní interakci. Rozvoj technologií umožnil provádět většinu úkolů zpoza…

Výpis 2178121795 z celkem 25062