Úspěch se dá naučit
Náborové dovednosti se lze naučit, ačkoli jako ve většině jiných profesí existují lidé, kteří se zdají mít dovednosti, jež ostatní postrádají. A tyto schopnosti z nich činí velmi úspěšné pracovníky.…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25062 článků.
Náborové dovednosti se lze naučit, ačkoli jako ve většině jiných profesí existují lidé, kteří se zdají mít dovednosti, jež ostatní postrádají. A tyto schopnosti z nich činí velmi úspěšné pracovníky.…
Moderní technologie umožňují firmám shromažďovat velké množství dat. Sběr dat má však smysl jen tehdy, pokud z nich firmy dokáží odvodit smysluplné informace o prodeji, zákaznících apod. Skupinu…
Odborné studie často spojují osobnosti vůdců s charismatem, správnými situacemi a následovníky. Charisma samo o sobě však navzdory obecné představě nedokáže z člověka udělat vůdce. Síla…
Někteří lidé nejsou v pozici, aby mohli spolupracovat s koučem. Mohou mít finanční problémy, být samotáři nebo se obávat zkoušet nové věci. To ale ještě neznamená, že na sobě nemohou pracovat sami a…
Jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak začít podnikat, je vytvořit partnerství s jedním nebo více lidmi. Obvykle se spojí síly přátel nebo kolegů, kteří mají doplňující se a vzájemně se podporující…
Statistiky uvádějí, že jen v USA dojde denně ke dvěma tisícům případů pracovního úrazu očí. Většina úrazů by se přitom nemusela stát, kdyby zaměstnanci používali ochranné pomůcky. Zaměstnavatelé,…
Jak se má manažer lidských zdrojů zachovat, když k němu do kanceláře vstoupí jiný manažer s tím, že mu právě vyhrožoval jeden ze zaměstnanců? Na tuto otázku odpovídali američtí personalisté na jednom…
I malé firmy rychle pochopily, že mít vlastní webovou stránku dnes není výhoda, ale nutnost. Mít webovou stránku však ještě neznamená zaručený úspěch u zákazníků. Špatně vytvořené a rozvržené stránky…
Řízení vlastní firmy bývá stresující a časově náročné. Nejčastěji si podnikatelé stěžují právě na nepřetržitou pracovní dobu. Ruku v ruce s vyčerpáním pak jde neschopnost odpoutat se od práce a…
Z neúspěšných projektů obviňují firmy nejčastěji nesmyslné chování zákazníků, nerozhodnost manažerů a nepraktičnost používaných technologií. Problém však bude spíše v tom, že tradiční přístup nedokáže…
Autorova nejoblíbenější personalistická metoda v posledních 20 letech je zaměstnanecké doporučení. Po dlouhé době, kdy se podniky obávaly problémů, které by se mohly přihodit, když by příliš mnoho…
Uchazeči o práci mohou mít nacvičené odpovědi na standardní otázky přijímacího pohovoru dopředu, ale dobří personalisté vkládají do pohovoru nástrahy, které vyžadují okamžité myšlení. Na tyto otázky…
Nikdy nepředpokládejte, že znáte toho, koho přijímáte! Instalatér jedné kabelové společnosti se odhaloval před zákazníky v jejich domovech. Vice prezident společnosti, který dotyčného znal osobně,…
Šálek kávy může být účinným manažerským nástrojem. Prosté pozvání druhého člověka na kávu vám totiž dává možnost sednout si s ním, naslouchat a učit se. Taková konverzace nabízí i možnost silně…
Umíte si představit, jak důležité je firemní logo? Objevuje se všude, od záhlaví dopisů po webové stránky, sahá k vašim zákazníkům, potenciálním zákazníkům, dodavatelům a médiím. Jinými slovy, logo…