Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25062 článků.

icon Co vám dá MBA?

22.2.2005 

Na rozdíl od vašeho vysokoškolského titulu z historie nebo filozofie, který nemůže být více nesouvisející s tím, co děláte od osmi do čtyř, titul MBA znamená přidané pomůcky k vaší soupravě nástrojů.…

Motivace zadarmo

22.2.2005 

Motivace se často zužuje jen na výšku finanční kompenzace. Důležité pro zlepšení iniciativy zaměstnanců jsou však i jiné aktivity. Článek popisuje deset kroků, jak motivovat zaměstnance bez peněz,…

Učíme se počítačové gramotnosti

22.2.2005 

Podle profesorky Olgy Štěpánkové z České společnosti pro kybernetiku a informatiku stráví zaměstnanec v průměru 18 dnů ročně řešením problémů s počítačem. Profesí, které by nevyžadovaly alespoň…

Příprava je základ školení

22.2.2005 

Řada personalistů se stále domnívá, že pouhým vysláním zaměstnanců na externí školení nejlépe přispěje k jejich rozvoji. To ale není pravda. Dříve, než k takovému kroku přistoupí, by měli zvážit…

Článek v rámci předplatného icon 12 cest k zákazníkům

21.2.2005 

Začínající podnikatelé v oblasti e-komerce si kladou mnoho otázek. Jednou ze zásadních je ta, jak co nejefektivněji přilákat nové zákazníky. Článek přináší 12 tipů, jak toho docílit s minimálními…

icon Připravit, pozor, propustit!

21.2.2005 

Mít odvahu propustit správnou osobu ve správný čas může být nejefektivnější cestou k fungujícím řešením informačních technologií ve firmách. Nic nedokáže při zavádění nových systémů, aplikací nebo…

Článek v rámci předplatného Pomoc, zítra je zase pondělí!

21.2.2005 

Je neděle večer a profesor Weintraub je mrzutý. Má svou práci rád, ale bezprostředně hrozící konec osvobození od pracovních povinností z něj dělá nepříjemného patrona. Lidé trpící na nedělní blues…

icon Jak lépe budovat kontakty

21.2.2005 

Každý podnikavý člověk ví, jak důležitá je schopnost budování kontaktů. Neznamená to však, že musí obcházet konference a jiné společenské události, třást si rukama s neznámými lidmi a tvářit se jako…

Článek v rámci předplatného icon O co jde zákaznickým střediskům?

18.2.2005 

Firmy často hovoří o tom, že nejlepšími nástroji pro ovlivňování zákaznického rozhodování jsou operátoři jejich zákaznických středisek. Podle průzkumu americké společnosti **Dimension Data**, jehož se…

Článek v rámci předplatného icon Sebepoznání manažera

18.2.2005 

Na pulty se dostává již šestý dotisk další znamenité knihy Michala Čakrta **Typologie osobnosti pro manažery** (podtitul: Kdo jsem já, kdo jste vy?), která poutavou formou podrobně pojednává o Myers-…

icon Společnost plná vůdců

18.2.2005 

Guru leadershipu *John Kotter* tvrdí, že změna kultury je zřídka racionální volbou. Daleko spíše je záležitostí emocí a srdce a vůdcovství na každé úrovni společnosti. Pro Johna Kottera, vysloužilého…

Článek v rámci předplatného Kdo by se měl bát o místo?

18.2.2005 

Americká společnost Right Management Consultants, specializující se na personální poradenství a outplacement, provedla rozsáhlý výzkum stability zaměstnání v různých částech světa. Nejméně se podle…

Článek v rámci předplatného Jak na pracovní stres

18.2.2005 

Pracovního stresu se zaměstnanci zbavují velmi těžko. Do práce chodí každý den a každý den je tam také čeká spousta záležitostí, kterých se obávají. To ale neznamená, že proti pracovnímu stresu není…

Když firma hubne

18.2.2005 

Vaše konkurence má pravděpodobně podobnou firmu jako vy, využívá i podobné procesy. Výrazně vás však může od konkurence odlišit váš nejhodnotnější zdroj, kterým jsou zaměstnanci. V souvislosti se…

Pozor, mikromanažer!

18.2.2005 

Je váš nadřízený mikromanažer? V první řadě vězte, že nejste sami. Existuje řada kroků, které lze podniknout, aby práce pod jeho vedením byla snesitelnější. Nejprve je však třeba pochopit podstatu…

Výpis 2182621840 z celkem 25062