Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5231 článků.

Studie: Ženy ve vedení firem v 25 zemích světa

27.2.2014 

V otázce zvyšování počtu žen v nejvyšším vedení firem je stále velmi dobře patrné, že většina iniciativ přichází od vlád a regulátorů. Výjimkou sice může být britská organizace zaměstnavatelů 30%…

Článek v rámci předplatného Je personální řízení přínosné nebo jen nezbytné? Soutěžte se SMARTER Training & Consulting o pobyt ve wellness hotelu

26.2.2014 

Cílem tohoto zamyšlení je odpovědět na otázku, za jakých podmínek je personální řízení pro firmu užitečné. Začněme otázkou, co podmiňuje charakter firemní personalistiky, z čeho vycházejí její odlišné…

Článek v rámci předplatného Podchycování a realizace inovačních nápadů ve firmě

25.2.2014 

Správné inovační prostředí, kde se daří inovacím, zahrnuje: Proinovační firemní kulturu, systém na podchycení kreativních zaměstnanců, systém na výběr kreativních talentů na trhu práce, systém na…

Firemní kultura a úspěch společnosti - návody z dílny světových lídrů

25.2.2014 

Jak moc ovlivňuje work-life balance a vliv firemní kultury atmosféru v týmu? Jaké jsou výhody či možné bariéry při zaměstnávání formou flexibilních pracovních režimů? Jak hodnoty ve firmě ovlivňují…

icon ACCA: Nahradí transakční účetní počítače?

24.2.2014 

Finanční ředitelé (CFO) a finanční oddělení ještě nedokážou plně využít nejnovější technologie ke svému podnikání, čímž se de facto ochuzují. Dokládá to nejnovější zpráva Asociace ACCA. Ze zprávy,…

Společnost eBRÁNA je v první padesátce odvážných firem v ČR, které prošly genderovým auditem

24.2.2014 

V roce 2013 prošla pardubická společnost eBRÁNA s.r.o. genderovým auditem, čímž v oboru IT následovala první dvě vlaštovky - IBM a Certicon. Celkově se zařadila mezi první padesátku odvážných firem v …

Článek v rámci předplatného icon 6 kroků ke zničení vaší značky

24.2.2014 

K úspěšnému podnikání patří i úspěšná značka, tedy soubor zásad a hodnot, které si zákazníci spojují s určitou firmou a na jejichž základě posuzují kvalitu jejích produktů. Často se píše o tom, jak…

icon Jak zacelit mezery leadership strategií?

21.2.2014 

Proč se některým lídrům daří efektivně implementovat strategii do praxe a podávat excelentní výsledky, zatímco strategie ostatních se běžně ztrácí v překladu? Rozdíly plynou ze samotných lídrů. Ti…

Jak předejít přijetí špatných zaměstnanců

21.2.2014 

Pravděpodobně jste to již zažili. Přijali jste zaměstnance, který se zdál být ideální, ale brzy se ukázalo, že to vůbec není pravda. Často se to stává v odvětvích, jako je obchod a marketing, kde se…

Talenty mohou doporučovat i "přátelé firem"

18.2.2014 

Stále více firem zapojuje do svých programů zaměstnaneckých referencí i lidi, kteří pro ně nepracují. Potenciální zaměstnance jim tak doporučují i tzv. přátelé firmy, což mohou být rodinní příslušníci…

Různorodý pracovní tým přináší firmám mnoho výhod

17.2.2014 

Síť mateřských center o.s. uspořádala 10. února 2014 společně s organizací Vodafone Czech Republic druhý kulatý stůl se zaměstnavateli. Tématem setkání odbornic v oblasti personalistiky a komunikace…

Článek v rámci předplatného icon Dosáhněte adresného zákaznického servisu v B2B

17.2.2014 

Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v business-to-consumer činnostmi. Často se však zapomíná, že přinejmenším stejně důležitá je otázka kvalitního zákaznického servisu…

6 kroků, jak se zbavit negativní zaměstnavatelské značky

17.2.2014 

V nedávném článku o zaměstnavatelském brandingu jsme si položili pět základních otázek, z nichž je třeba vycházet při budování zaměstnavatelské značky. Vysvětlili jsme si, že každá firma má jako…

Dave Ulrich: 20 kroků k efektivnímu leadershipu v organizacích (část 2/2)

14.2.2014 

V první části článku o efektivním leadershipu pohledem Dava Ulricha jsme si představili úvodní desatero doporučení pro lídry v organizacích. Skončili jsme tím, jak Ulrich vysvětluje budování…

Článek v rámci předplatného Utváření firemní kultury - jak firemní kultura ovlivňuje výsledky (3/3)

13.2.2014 

V minulých dílech jsme hovořili o důvěře, jejích ekonomických dopadech, které si ne vždy manažeři uvědomují, o kořenech důvěryhodnosti. Stručně shrnuto vysoká míra důvěry urychluje v organizace…

Výpis 22212235 z celkem 5231