Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5231 článků.

icon Pár produktivních změn, které mnoho nestojí, ale stojí za to

30.1.2014 

Produktivita, efektivita, optimalizace Projdete-li dlouhou chodbou v zaměstnání tam a zpět, zajisté z některé kanceláře alespoň jeden z těchto výrazů zaslechnete. Jsou přeci důležité a nejen z …

Článek v rámci předplatného Deset pravidel náboru na sociálních sítích (1/2)

29.1.2014 

Jak mohou personalisté co nejefektivněji využívat největší talentový pool světa, který představují sociální sítě? Odpovědi na tuto otázku přinesl server Recruiting Trends. Představil desatero…

icon Palčivá místa vašich (sebe)prezentací

29.1.2014 

Pitch. Zaslechli jste už někdy tento anglický výraz? Ani jej nehledejte ve slovníku. Jeho překlad stejně příliš neodpovídá jeho využití (nejen) ve firemní praxi. V podstatě jde o krátkou souhrnnou…

Článek v rámci předplatného Rozdíly spotřebitelské a zaměstnavatelské značky

28.1.2014 

Spotřebitelská a zaměstnanecká značka firmy propagují tytéž firemní hodnoty a kulturu, to však neznamená, že by byly stejné. Naopak se dost podstatně liší. Upozornil na to server glassdoor.com, který…

Bezpečnost se nejsnáze učí z chyb ostatních

28.1.2014 

Kdo by se v dnešní době aspoň trochu neobával o finance na svém soukromém či firemním bankovním účtu? O útocích hackerů slyšíme ze všech stran. Z médií víme, že prolomení hesla a nabourání se přesně…

icon "Haló, my také existujeme..." aneb jak levně zviditelnit startup

27.1.2014 

Něco je vždy lepší než nic. To platí obzvláště v případě, kdy rozjíždíte vlastní podnikání a potřebujete si vybudovat stabilní základy na hyper-konkurenční půdě. Pokud o vás ale nikdo nebude mít ani…

icon Mýty žádostí o vyšší plat

27.1.2014 

Žádost o zvýšení platu je pro mnoho lidí noční můra. Předem očekávají neúspěch, výsměch nebo že si na ně jejich nadřízení okamžitě zasednou. Až se pak bude rozhodovat o tom, koho firma propustí, budou…

icon Pár tipů, jak snížit cestovní výdaje (II. díl)

24.1.2014 

Fakt, že firemní rozpočty nejsou bez limitu, není třeba příliš rozvádět. Pokud sami řídíte vlastní firmu anebo vedete oddělení a řešíte výjezdy zaměstnanců, znáte to jistě velmi dobře. Díky serveru…

Článek v rámci předplatného icon B2B: Chovejte se jako člověk, se kterým chcete jednat

22.1.2014 

Pokud chcete být úspěšní v B2B, musíte mířit vysoko a jednat s lidmi, kteří mají patřičná oprávnění rozhodovat o podstatných záležitostech. Klíčem k úspěchu obchodního zástupce je dostat se přímo k…

icon Překonejte svého "vnitřního podvodníka" a začněte si věřit

22.1.2014 

Jste úspěšní a přesto máte pocit, že si veškeré benefity, které vám přináší kariéra nebo osobní život, prostě nezasloužíte? Pak pravděpodobně trpíte tzv. syndromem podvodníka, kdy však klamete…

icon Pár tipů, jak snížit cestovní výdaje (I. díl)

22.1.2014 

Firemní rozpočty nejsou bez limitu, jak se často řada zaměstnanců domnívá při svých obchodních cestách mimo sídlo společnosti a nemá ani cenu jim to vysvětlovat. Spíše uspějete s vysvětlením, že z …

icon Příklady firemních pravidel pro zlepšení vztahů mezi zaměstnanci

16.1.2014 

Richard Branson z Cornwallu. To je přezdívka úspěšného britského podnikatele Tima Smita, který proslul tím, že proměnil bývalý kaolinový důl v největší skleník světa. Tak vznikl komplex s názvem Eden…

Článek v rámci předplatného Jak najít příštího Steva Jobse a co mu nabídnout

16.1.2014 

Jak můžete najít, rozvíjet a udržet ve firmě kreativní lidi, kteří mají potenciál stát se příštím Stevem Jobsem. Tímto tématem se zabývá kniha s názvem Finding the Next Steve Jobs: How to Find, Hire,…

Zaměstnanec v exekuci, problém i pro zaměstnavatele...

15.1.2014 

Problémy se splácením hypoték, leasingů, kreditních karet a dalších úvěrů má v posledních letech čím dál více lidí. Počet nařízených exekucí rok od roku stoupá. Pokud dlužník pracuje, je jeho mzda…

Článek v rámci předplatného icon 9 otázek, které by si měl položit vedoucí zákaznického servisu

14.1.2014 

Rok 2014 je tady a s ním i nutné novoroční předsevzetí každého vedoucího zákaznického servisu, že v tomto roce vylepší práci a výsledky jeho týmu. Jaké otázky byste si měli podle serveru CustomerThink…

Výpis 22512265 z celkem 5231