Globální HR trendy pro rok 2014
Jaké trendy budou udávat směr, jímž se bude ubírat řízení lidských zdrojů ve firmách v následujícím roce? Podle serveru Human Capital Magazine, který přinesl shrnutí nejsilnějších trendů v HR z…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5231 článků.
Jaké trendy budou udávat směr, jímž se bude ubírat řízení lidských zdrojů ve firmách v následujícím roce? Podle serveru Human Capital Magazine, který přinesl shrnutí nejsilnějších trendů v HR z…
Synergie nebo také soulad, chcete-li. Tak či onak, tento pojem by pro vaši zdravou firemní kulturu rozhodně neměl být cizí. Firemní kultura představuje nejen způsob, „jak se věci dělají tam u vás“,…
V nedávném článku o duševním zdraví na pracovištích jsme psali o tom, jak rychle roste počet lidí postižených psychickými onemocněními, zejména depresí. Nedávná studie, na kterou upozornila BBC,…
V prosinci nastává období, kdy se finišují všechny plány a většina z nás se už těší na (zaslouženou) dovolenou. Místo postupného zmírňování pracovního tempa byste však měli být ještě chvíli aktivní a…
Co nám má přinést pravidelné hodnocení? To je otázka, kterou si musíme položit před jeho tvorbou. Není žádný mustr pro implementaci, je to jako v mariáši – jak si to kdo udělá :o)). K napsání tohoto…
S koncem roku přichází na řadu i firemní večírky. Časopisy a servery věnované managementu se začínají plnit radami, jak se na večírku správně chovat, abyste si zbytečně nepoškodili kariéru. Často…
Společnost Türk Telekom International byla na udílení cen Global Carrier Awards 2013 jmenována nejlepším velkoobchodním dodavatelem pro střední a východní Evropu. Společnosti Türk Telekom…
Vítězové českého kola FEIEA Grand Prix se zúčastnili mezinárodního klání, které proběhlo v polovině října v Lisabonu, výsledky byly oficiálně vyhlášeny 28. listopadu 2013. Porota složená z odborníků z…
Povýšení do manažerské role vypadá na první pohled jako ideální způsob, jak poděkovat vašim nejlepším pracovníkům a ukázat jim, jak jsou pro vás důležití. Ve skutečnosti to však žádné ideální řešení…
Zákaznický servis je běh na dlouhou trať. Zákazník musí cítit, že na něj neustále myslíte a ne že jenom pasivně čekáte, že se případně ozve sám. Namlouvání zákazníka nekončí podpisem smlouvy, naopak…
Duševní zdraví v současné době patří k nejzávažnějším zdravotním otázkám na světě. Nedávná studie, na kterou upozornila BBC, například přišla se zjištěním, že deprese je celosvětově druhou nejčastější…
Jako firma v konkurenčním prostředí chcete mít jistě určitý náskok, výhodu. Zamyslete se nad tím, co může být vaší nezcizitelnou konkurenční výhodou. Co vše od vás vaši konkurenti mohou okopírovat.…
Ne, skutečně to není jednoduché a to nejen v době krize. To vám ale asi nemusíme říkat, neboť máte jistě vlastních zkušeností dostatek. Jak se ale zdaleka vyhnout červeným číslům? Na tuto otázku…
Firmy každý rok investují miliony dolarů do marketingu svých spotřebitelských značek, budování zaměstnavatelských značek však stále zůstává v pozadí. Toto konstatování uvozuje nedávný článek Melissy…
Firmy jako Dell, Oracle, Intel a další se rychle dovtípily, že budoucnost jejich image z velké části závisí na sociálních sítích a zaměstnanci jsou jejími nejlepšími ochránci. Jaké otázky je potřeba…