Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25025 článků.

Článek v rámci předplatného Jak odměnit a nezarmoutit

19.5.2004 

Dobře ohodnotit a odměnit své zaměstnance je asi tou nejlepší věcí, kterou pro ně můžete učinit. Správný hodnotící systém podporuje…

Kolik asi vážíte na trhu práce ?

19.5.2004 

Stejně jako je v osobním životě důležité znát sám sebe, tak je v pracovním důležité znát svoji hodnotu na trhu práce. Obecně platí, že čím více máte informací o tom, jakou máte hodnotu na pracovním…

Článek v rámci předplatného icon Všechno má svůj čas

18.5.2004 

Mnoho podnikatelů je příliš zaneprázdněno, než aby měli čas na marketing. Pracují a pracují, až mají vše interní dokončeno, a pak najednou potřebují obchodní činnost. Několik týdnů nebo měsíců se…

icon Hodíte se k sobě?

18.5.2004 

Nedávno přijatý výkonný ředitel se ukázal po několika měsících jako mikromanažer, který chce kontrolovat naprosto všechno. Existují nějaké testy nebo specifické otázky, jaké chování hledat, jak…

Jak si napsat receptář

18.5.2004 

Stanovení cílů je klíčovým krokem k úspěchu ve věcech, které děláme. Naše cíle jsou pro nás ukazatelem cesty za splněním úkolů, které před námi stojí v zaměstnání. Na začátku se ujistěte, že cíle,…

icon Udržíte si je jednoduše - penězi

17.5.2004 

Dnešní američtí zaměstnanci změní práci pětkrát, než dosáhnou 40 let, a kariéru změní třikrát, než odejdou do penze. Vyplývá to ze zprávy Involvement in Learning publikované v Chronicle of Higher…

icon Využijte možností růstu

17.5.2004 

Chtěli byste posunout svůj podnik o stupeň výš, rozšířit ho? Máte mnoho možností a deset z nich uvádí tento článek. Jakou/jaké z nich si vyberete záleží na typu podniku, dostupných zdrojích a na tom,…

Trefit se do černého

17.5.2004 

Často se setkáváme s tím, že schopnosti zaměstnanců se nedokáží pozitivně projevit ve výsledcích, které má společnost. Klíč k řešení tohoto problému spočívá v zapojení předností zaměstnanců v rámci…

Článek v rámci předplatného icon Kdo a proč rozhoduje

14.5.2004 

Při přípravě B2B reklamní strategie je třeba zaměřit se na konkrétní skupinu řídících pracovníků s rozhodovací pravomocí. Velice užitečné je zjistit, co tito lidé například čtou, jak tituly vnímají a…

icon Jak dobře jsou na tom vaše obchodní partnerství?

14.5.2004 

Řízení vztahů s obchodními partnery je velice složitá věc. Článek proto formuluje deset základních otázek, které napoví, s jakou úspěšností firmy momentálně své partnerské záležitostí řídí.1.…

icon Pozor, co na vás řekne klávesnice

14.5.2004 

Výzkumný pracovník společnosti IBM Dmitri Asonov vystoupil na nedávném sympóziu o bezpečnosti a ochraně soukromí v americkém Oaklandu se zajímavým příspěvkem. V rámci své vědecké práce dospěl k…

Každý je hnán něčím jiným

14.5.2004 

Lišíme se jeden od druhého. Nejen vzezřením a zděděnými vlastnostmi, ale hlavně názory a reakcemi na stejné věci. Nedorozumění a hádky často plynou ze špatné komunikace, připisování určitých myšlenek,…

Než promluvit na veřejnosti, to raději umřu

14.5.2004 

Pokud máte na vybranou mezi ústní a psanou zprávou, volíte psanou formu? Máte strach z mluvení na veřejnosti? Ale úspěch ve světě byznysu závisí i na prezentačních dovednostech jako právě mluvení na…

Článek v rámci předplatného icon Osm smrtelných (marketingových) hříchů

13.5.2004 

Cesta k obchodnímu neúspěchu je dlážděná dobrými úmysly. Bohužel neexistuje marketingová mapa, která by vám ukazovala po cestě varovné nápisy Zde klesá prodej, Pozor, prudký pokles apod. Tento článek…

Článek v rámci předplatného icon Než se rozhodnete něco měnit...

13.5.2004 

Senior manažeři v mnoha společnostech usilují o snížení nákladů, vystupňování produktivity a vylepšení úrovně služeb, aby splnili své obchodní cíle. Většina zaměstnanců zase touží pracovat v moderní a…

Výpis 2271122725 z celkem 25025