Jak odměnit a nezarmoutit
Dobře ohodnotit a odměnit své zaměstnance je asi tou nejlepší věcí, kterou pro ně můžete učinit. Správný hodnotící systém podporuje…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25025 článků.
Dobře ohodnotit a odměnit své zaměstnance je asi tou nejlepší věcí, kterou pro ně můžete učinit. Správný hodnotící systém podporuje…
Stejně jako je v osobním životě důležité znát sám sebe, tak je v pracovním důležité znát svoji hodnotu na trhu práce. Obecně platí, že čím více máte informací o tom, jakou máte hodnotu na pracovním…
Mnoho podnikatelů je příliš zaneprázdněno, než aby měli čas na marketing. Pracují a pracují, až mají vše interní dokončeno, a pak najednou potřebují obchodní činnost. Několik týdnů nebo měsíců se…
Nedávno přijatý výkonný ředitel se ukázal po několika měsících jako mikromanažer, který chce kontrolovat naprosto všechno. Existují nějaké testy nebo specifické otázky, jaké chování hledat, jak…
Stanovení cílů je klíčovým krokem k úspěchu ve věcech, které děláme. Naše cíle jsou pro nás ukazatelem cesty za splněním úkolů, které před námi stojí v zaměstnání. Na začátku se ujistěte, že cíle,…
Dnešní američtí zaměstnanci změní práci pětkrát, než dosáhnou 40 let, a kariéru změní třikrát, než odejdou do penze. Vyplývá to ze zprávy Involvement in Learning publikované v Chronicle of Higher…
Chtěli byste posunout svůj podnik o stupeň výš, rozšířit ho? Máte mnoho možností a deset z nich uvádí tento článek. Jakou/jaké z nich si vyberete záleží na typu podniku, dostupných zdrojích a na tom,…
Často se setkáváme s tím, že schopnosti zaměstnanců se nedokáží pozitivně projevit ve výsledcích, které má společnost. Klíč k řešení tohoto problému spočívá v zapojení předností zaměstnanců v rámci…
Při přípravě B2B reklamní strategie je třeba zaměřit se na konkrétní skupinu řídících pracovníků s rozhodovací pravomocí. Velice užitečné je zjistit, co tito lidé například čtou, jak tituly vnímají a…
Řízení vztahů s obchodními partnery je velice složitá věc. Článek proto formuluje deset základních otázek, které napoví, s jakou úspěšností firmy momentálně své partnerské záležitostí řídí.1.…
Výzkumný pracovník společnosti IBM Dmitri Asonov vystoupil na nedávném sympóziu o bezpečnosti a ochraně soukromí v americkém Oaklandu se zajímavým příspěvkem. V rámci své vědecké práce dospěl k…
Lišíme se jeden od druhého. Nejen vzezřením a zděděnými vlastnostmi, ale hlavně názory a reakcemi na stejné věci. Nedorozumění a hádky často plynou ze špatné komunikace, připisování určitých myšlenek,…
Pokud máte na vybranou mezi ústní a psanou zprávou, volíte psanou formu? Máte strach z mluvení na veřejnosti? Ale úspěch ve světě byznysu závisí i na prezentačních dovednostech jako právě mluvení na…
Cesta k obchodnímu neúspěchu je dlážděná dobrými úmysly. Bohužel neexistuje marketingová mapa, která by vám ukazovala po cestě varovné nápisy Zde klesá prodej, Pozor, prudký pokles apod. Tento článek…
Senior manažeři v mnoha společnostech usilují o snížení nákladů, vystupňování produktivity a vylepšení úrovně služeb, aby splnili své obchodní cíle. Většina zaměstnanců zase touží pracovat v moderní a…