Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7525 článků.

icon Řekni si o reference, aneb obchod dělá další obchod

30.6.2015 

Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro manažery. Sešli jsme se už minulý týden bezprostředně po jeho návratu ze semináře. Tehdy jsme probírali jeho představy o naší další…

icon Nízká angažovanost: Příčiny a řešení (1/2)

29.6.2015 

Když vaši zaměstnanci neustále pracují jen napůl, víte, že máte problém. Dnes však bohužel nízká angažovanost narůstá. Stále více a více zaměstnanců vkládá do své práce méně a méně úsilí. Co je…

Článek v rámci předplatného Global Talent Entrepreneurs: Využijte potenciálu mladých stážistů

26.6.2015 

Zajímalo by vás, jak jednoduše oživit prostředí vaší firmy? Máte v plánu rozšířit povědomí a prosadit se také na zahraničním trhu? Uvažovali jste o možnosti zaměstnat mladé lidi s inovativním myšlením…

Techniky náboru zaměstnanců pomocí sítě LinkedIn: 5 způsobů, jak najít ještě více kandidátů (5/7)

26.6.2015 

Jsem tu zase pro všechny, kteří se chtějí zlepšit ve schopnostech využívat největší profesní sociální síť k hledání vhodných kandidátů. LinkedIn nás stále více a více omezuje v tom, do jaké míry…

icon Ušetřete milionové náklady díky emocím

25.6.2015 

Když dokážete číst emoce větších skupin lidí, můžete správně zareagovat v situaci, kdy se věci nevyvíjejí dobře. Například firmě Nokia se nedávno stalo, že se střední management bál ztráty svého…

Článek v rámci předplatného Studentské praxe jako součást podnikových systémů

23.6.2015 

Studentské praxe jsou nejrozšířenější formou spolupráce podniku a vysoké školy. Zejména strojírenské podniky si čím dál více uvědomují význam povinné praxe ve studijních plánech technických vysokých…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak úspěšně zvládnout první schůzku s potenciálním klientem

23.6.2015 

První schůzka s klientem je jako první rande vše se na ní rozhodne. Buď se obchod podaří a podepíše se smlouva (případně se domluví další postup nebo další schůzka), anebo vše dopadne špatně a vaše…

Článek v rámci předplatného icon Jak odpovídat na negativní hodnocení klientů na internetu

22.6.2015 

Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého roku při výběru nového produktu nebo služby alespoň jednou nechalo ovlivnit hodnocením ostatních klientů. Toto číslo ukazuje na…

Článek v rámci předplatného icon Najděte cestu ven z powerpointového pekla

19.6.2015 

Jakkoli paradoxně to může znít, prezentace nabité daty nejsou jen nudné, ale hlavně neefektivní. Možná si říkáte, že právě data, která prezentujete, jsou vaším stěžejním sdělením, a tudíž smyslem celé…

Studie: Talenty se chtějí scházet s manažery, náboráři je nezajímají

19.6.2015 

Profesní sociální síť LinkedIn zveřejnila výsledky druhého ročníku studie s názvem Talent Trends, jejímž cílem je zmapovat postoje a názory tzv. talentů k jednotlivým fázím procesu hledání práce.…

Článek v rámci předplatného icon Děláte dobrý dojem na klienty? Odpovězte si na těchto 10 otázek

17.6.2015 

Působíte dobře na klienty? Odpověď na tuto otázku vám bohužel sami zákazníci zpravidla nedají. Pokud se jim totiž nelíbí, jak s nimi jednáte, nebo na ně jednoduše nepůsobíte dobře, buď si od vás…

icon Emoční inteligence vyžaduje emoce i inteligenci

17.6.2015 

Od té doby, kdy začala emoční inteligence být brána vážně, se z manažerů často stalo něco na způsob regulátorů pocitů, kteří se snaží povzbuzovat pozitivní emoce v ostatních. Mnozí skutečně věří, že…

Článek v rámci předplatného Časté střídání zaměstnání nemusí být na škodu

17.6.2015 

Uchazeči o práci, jejichž životopisy zahrnují více krátkodobých pracovních poměrů u různých zaměstnavatelů, byli vždy náborářům podezřelí. Jestliže nedokázali u nikoho příliš dlouho vydržet, proč by u…

Kybernetická bezpečnost firmy: Certifikát ISO 27001 nestačí

16.6.2015  Rozhovor s Michalem Zedníčkem, Security Consultantem a lektorem společnosti Alef Nula

Michal Zedníček působí ve světě ICT od roku 2000. Od roku 2010 se významně věnuje oblasti řízení bezpečnosti informací a od března 2014 je členem pracovní skupiny kybernetická bezpečnost v organizaci…

Článek v rámci předplatného icon Jak uzavřít obchod, když rozhodnutí záleží na více lidech

15.6.2015 

V B2B prodeji závisí rozhodnutí, zda koupit či nekoupit, jen málokdy na jednom jediném člověku. Na korporátní úrovni je mnohem častější, že rozhodnutí je kolektivní a při prodejním procesu musíte…

Výpis 26712685 z celkem 7525