Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7525 článků.

Personalista musí mít široké obzory

29.7.2015  Rozhovor s Martinem Vášou, ředitelem HR společnosti YOUR SYSTEM

YOUR SYSTEM je česká firma působící na trhu již 20 let v oblasti informačních technologií. V současné době zaměstnává více než 150 odborníků. Martin Váša má v této společnosti na starosti řízení…

icon Náborové chyby malých podnikatelů

29.7.2015 

Podnikatelé, kteří přijímají své první zaměstnance, se často dopouštějí stejných chyb. Většinou chtějí celý proces co nejvíce urychlit, což vede k unáhlenému výběru pracovníků. Přijmou například…

Technologické firmy chtějí zaměstnávat autisty

29.7.2015 

Definice říká, že autismus je vývojové mentální postižení, které se projevuje abnormální sociální interakcí, stálými opakujícími se vzorci chování a narušenými komunikačními schopnostmi. Rozhodně však…

icon Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

28.7.2015 

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém článku. Vypíchl jsem podstatné věci o prodejcích, o marketingu ve firmě…

New Horizons otevírá nový kurz: Practical Application of Windows Server 2012 Active Directory

27.7.2015 

Tento pětidenní intenzivní kurz v sobě zahrnuje 2 pětidenní Microsoftem autorizované kurzy: 20410 a 20411 zaměřené na naplnění požadavků malých podniků (do 2 000 počítačů).   Náš jedinečný přístup…

icon Jak přežít pod novým šéfem

27.7.2015 

Váš nový šéf by měl být v prvé řadě informován o tom, jaký je váš osobní rozvojový plán a čemu se zrovna věnujete. Ukažte, že máte v úmyslu se přizpůsobit a očekávejte změny. Nezapomínejte však, že…

Článek v rámci předplatného Jak vybírat ty nejvhodnější zaměstnance pro veřejnou správu?

27.7.2015 

Neexistuje žádný univerzální způsob, jak přistupovat k náboru zaměstnanců. Je rovněž těžké obvinit osoby odpovědné za nábory zaměstnanců z nedostatku znalostí o samotném procesu. Neměli bychom však…

Článek v rámci předplatného icon 4 nejčastější výmluvy prodejců, které jim brání v práci

24.7.2015 

Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň částečně odkázán na telefonování naslepo. Někteří prodejci nemusí dobře snášet obchodní interakci s potenciálními klienty. A…

icon PowerPoint je dobrý sluha, ale zlý pán

24.7.2015 

Většina lidí na světě používá při přípravě prezentací PowerPoint. Většina lidí na světě však zároveň nesnáší powerpointové prezentace. Nikdy jsem v žádné zemi nepotkal publikum, které by rádo…

Článek v rámci předplatného icon Jak si zajistit loajalitu zákazníků

22.7.2015 

V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále těžší udržet si stávající klientelu a zároveň tak získáváním nových zákazníků rozšiřovat portfolio…

Británie se chystá zavést povinné zveřejňování platů mužů a žen

22.7.2015 

Britská vláda spustila veřejnou konzultaci ke svému návrhu povinného zveřejňování genderových statistik výše platů ve firmách. Nařízení se má týkat všech organizací s více než 250 zaměstnanci a má být…

icon Cookies budou zahrnuty pod osobní údaje - ovlivní to cílenou reklamu i provozovatele webových stránek

21.7.2015 

Cookies, neboli textové soubory, které server umísťuje do počítače uživatele webových stránek a které následně odesílají informace o jeho chování zpět na příslušný server, nacházejí v poslední době…

Zaměstnanci se do DHL IT Services chtějí vracet i po rodičovské dovolené

20.7.2015 

Jaké to je být jedním z největších IT zaměstnavatelů na českém trhu a zároveň si udržet talenty v takto dynamickém odvětví i v případě, že právě čerpají mateřskou či rodičovskou dovolenou?

Článek v rámci předplatného icon Hromadné e-maily nemusí skončit v koši

20.7.2015 

E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti interaktivity a zároveň si udržuje výhody tradiční pošty. Jak ale dosáhnout toho, aby zrovna váš e-mail…

Článek v rámci předplatného Důvěra manažerů není samozřejmost. Náborář si ji musí zasloužit

17.7.2015 

Spolupráce s manažery není pro náboráře žádná procházka růžovým sadem. Pokud si myslíte, že vaše znalosti a zkušenosti z oboru manažery zajímají, jste na omylu. Většina z nich rozhodně nečeká na to,…

Výpis 26412655 z celkem 7525