Jak se ubránit předsudkům při náboru nového kolegy
Diverzita na pracovišti je neustále ohrožena našimi přirozenými předsudky. Nejste i vy zaujatí?
Pro hledaný výraz "Pracovn" bylo nalezeno 13030 článků.
Diverzita na pracovišti je neustále ohrožena našimi přirozenými předsudky. Nejste i vy zaujatí?
V předchozím článku jsme zjistili, že bychom měli opustit rozšířenou představu, že štěstí přijde až potom, co dosáhneme úspěchu. Důvodem pro to je fakt, že úspěch štěstí vůbec přinést nemusí – a navíc…
Zatímco vedoucí pozice sebou obecně nese řadu důležitých povinností a potřeb, vedení obchodního týmu je ještě specifičtější, než management v jiných oblastech. Zásadní roli zde hraje motivace týmu,…
Brány 5. ročníku Recruitment Academy Awards, soutěže pro firmy, které mění český HR marketing, se nyní oficiálně otevřely. Po čtyřech ročnících plných skvělých momentů a s potěšující velkou účastí…
Proces výběru nového pracovníka rozhodně není jednostranný. Především v dnešní době, kdy se firmy přetahují o kvalitní zaměstnance, si naopak pracovníci vybírají své zaměstnavatele. A díky internetu a…
Stále věříte, že když budete úspěšní, stanete se automaticky také šťastnými? Tento názor je dnes běžný. Zdá se, jako by si nikdo nezasloužil být šťastný, dokud není nějakým způsobem úspěšný.
Mám dlouhé zkušenosti s vedením lidí. A nejen, že mám přímé osobní zkušenosti z pozice manažera, ale mám i zkušenosti lektorské, kde získávám velmi zajímavou zpětnou vazbu ze strany účastníků školení.…
Česká společnost zabývající se vyhledáváním a prodejem letenek Kiwi.com jmenovala Elišku Dočkalovou do pozice ředitelky zákaznické zkušenosti.
Jak se vyrovnat s lítostí? Každý někdy udělal špatné rozhodnutí, každý si někdy zvolil špatně. Později přichází lítost, zklamání a smutek. Mohlo to být všechno jinak, kdybychom bývali to špatné…
Současná situace na trhu práce nutí mnohé HR specialisty ptát se, co by měli dělat, aby nalákali ty nejlepší možné pracovníky a aby udrželi stávající top zaměstnance, kteří táhnou danou společnost…
Vedení lidí je specifická činnost a nehledě na vaši odbornost v daném oboru se při povýšení do manažerské funkce budete muset naučit řadu nových věcí.
Obecně se dá říci, že ideální pracovník call centra by měl vykazovat následujících šest vlastností – komunikační dovednosti, adaptabilita, kreativita, týmová práce, empatie a emoční integrita. V …
Čím dřív začnete usilovat o uskutečnění svých snů, tím dříve se mohou naplnit.
Žijeme v prostředí plném rizik. Setkáváme se s nimi na každém kroku, ale zdaleka ne vždy si jich s potřebným respektem všímáme. S hrozbami, které nám působí nebo mohou způsobit něco nepříjemného. O…
Nejen manažeři lidských zdrojů se obávají ztráty zaměstnanců – může to notně potrápit všechny vedoucí pracovníky a manažery jednotlivých oddělení. I ti se mohou dostat do stresu, když jejich týmy…