Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4584 článků.

Cesty k větší důvěře zaměstnanců ve firmu

12.5.2010 

Firmy v období ekonomické krize bojují s klesající důvěrou svých zaměstnanců, která se nepříznivě odráží na jejich vývoji. Zaměstnanci mohou mít vysokou důvěru v zaměstnavatele jen tehdy, pokud budou…

icon Naučte se organizovat poštu

12.5.2010 

Dopusťte, aby se vaše e-mailová schránka přeplnila zprávami, a skončíte s nesplněnými termíny, opomíjenými zaměstnanci a neřešen&…

Jak si znovu získat podřízené

11.5.2010 

Vyhýbají se zaměstnanci vaší kanceláři, stroze odpovídají na vaše e-maily a když s vámi mluví tváří v tvář,…

icon Dejte změně šanci

11.5.2010 

V dnešním světě nejsou změny výjimkou, ale pravidlem. Přesto je lidé stále obtížně přijímají. Důvodem je to, že změny v organizacích vět&…

icon 8 věcí, které byste měli vědět o e-mailovém marketingu

11.5.2010 

1. E-mailový marketing může přinést velkou návratnost investic, nikoli však automaticky. Je třeba tvrdě pracovat na měření a sledování výsledků,…

icon Máte vůdcovskou autoritu?

7.5.2010 

V krizových obdobích lidé vždy hledají inspirující lídr. To, co tvoří inspiraci, je vždy individuální, jednu věc však mají inspirující lídři společnou silnou vůdcovskou autoritu. Lidé je následují…

Jak si najít kariérního kouče

5.5.2010 

Odborná pomoc při hledání kariérní cesty může být velmi užitečná, je však třeba najít toho správného kouče. Jak? Dobr&…

Strategie rozvoje vůdcovství

4.5.2010 

Úspěšného vůdce nedělá jeho pozice nebo moc. Zatímco dobrý lídr dokáže svou organizaci přivést k úspěchu navzdory nepřízni…

Základy úspěšné virtuální spolupráce

3.5.2010 

Spolu s tím, jak firmy hledaly produktivnější a nákladově efektivnější způsoby práce, přišel boom virtuální spolupráce a…

Více energie pro týmovou spolupráci

3.5.2010 

Pokud skutečně chcete dodat svému týmu energii, musíte být kreativní. Prvním předpokladem je znát svůj tým, stejný přístup ke v&…

Článek v rámci předplatného icon Když zákazník ztrácí nervy

3.5.2010 

Loajalita zákazníků může být prchavá, přesto je základním předpokladem úspěšného fungování firmy. Zákazník ve…

Učme se vyrovnávat s nečekanými změnami

1.5.2010  Rozhovor s Kateřinou Legnerovou, Managing Directorem společnosti Assessment Systems

Kateřina Legnerová dlouhodobě působila v bankovním sektoru na manažerských pozicích, zejména v prostředí retailu. Přes krátké působení v útvaru řízení rizik se posunula na pozici personální ředitelky…

Koučink je "to ono"

1.5.2010  Rozhovor s Alenou Stejskalovou, koučkou a HR manažerkou společnosti Česká rafinérská

Souhlasíte s tím, že úspěch firem závisí především na lidech? Myslím si, že ani není jiná možnost, na čem by závisel úspěch, ale i neúspěch firem. I ty nejlepší a nejdokonalejší stroje vymyslel…

Článek v rámci předplatného Nejdůležitější je motivace

29.4.2010 

Organizace dnes hledají především zaměstnance, kteří díky své motivaci dobře zapadnou do jejich týmů a firemní kultury. Bezprostřední v&…

icon Jak řídit nevýkonný tým

28.4.2010 

Právě jste vstoupili do své první nebo nové vůdcovské role, abyste zjistili, že jste „zdědili“ tým, který má velké probl&…

Výpis 28512865 z celkem 4584