Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16747 článků.

Článek v rámci předplatného icon Pět věcí, které dělá Elon Musk, aby byl produktivnější

28.5.2019 

Elon Musk je zosobněním úspěchu a amerického snu. Jeho vize se stávají skutečností a jeho sen o dobývání vesmíru už dávno nikdo nebere na lehkou váhu. I přes řadu neúspěchů i kontroverzních kroků se…

Pět znaků workoholismu

28.5.2019 

I přestože je možná dodnes snem mnohých zaměstnavatelů najímat workoholiky, nejedná se o žádnou výhru a je to něco, co se rozhodně nedá doporučit. Oproti vžité představě totiž workoholici sice pracují…

icon Business analýza v agilním prostředí (I. díl)

28.5.2019 

Několik desetiletí byly změny organizace umožněny technologickým vývojem a zpravidla zahrnovaly zavedení nových nebo vylepšených informačních systémů. Změny software byly zpočátku považovány za…

Článek v rámci předplatného icon Jak překonat závislost a zůstat kvalitním pracovníkem: 5 základních tipů

27.5.2019 

Dnešní doba nabízí celou řadu lákadel a možností. A není divu, že mnoho lidí se stává závislých. A to na různých věcech. Na nikotinu, na alkoholu, na drogách, ale často i na práci, na počítačových…

Článek v rámci předplatného Jak se ubránit předsudkům při náboru nového kolegy

27.5.2019 

Diverzita na pracovišti je neustále ohrožena našimi přirozenými předsudky. Nejste i vy zaujatí?

Reportáž: Jste připraveni „otočit svou loď"?

27.5.2019 

David Marquet hovoří ve své knize o tom, jak dokázal posádku ponorky Santa Fe přeměnit z nejhůře hodnocené na tu nejlepší. Nejen na tomto příběhu ukazuje agentura Motiv P, jak se dají dělat věci jinak…

icon Nechte se pohltit změnami, zapojte se

27.5.2019 

Zapojte se do změn ve vaší společnosti a pomozte s jejich dotažením. Nejlépe začněte tím, že budete dobře znát své vlastní silné a slabé stránky, abyste věděli, jak se máte změně sami přizpůsobit. To…

Článek v rámci předplatného icon Jak zajistit lepší zkušenost klientů s vaším zákaznickým servisem

24.5.2019 

Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši klienti se zástupci vaší společnosti. Je to tedy určité okno do toho, jak vaše firma funguje a jak se chová ke své klientele.…

3 kroky k vybudování firemní kultury založené na rozvoji a vzdělávání

24.5.2019 

S měnícími se technologiemi a neustále novými výzvami, kterým zaměstnanci musí čelit, začíná být vzdělávání a průběžný rozvoj zaměstnanců u mnohých firem nutností. Bohužel skutečnost je taková, že…

Článek v rámci předplatného icon Pět základních úkolů manažera obchodního týmu

23.5.2019 

Zatímco vedoucí pozice sebou obecně nese řadu důležitých povinností a potřeb, vedení obchodního týmu je ještě specifičtější, než management v jiných oblastech. Zásadní roli zde hraje motivace týmu,…

Zahájení 5. ročníku Recruitment Academy Awards

23.5.2019 

Brány 5. ročníku Recruitment Academy Awards, soutěže pro firmy, které mění český HR marketing, se nyní oficiálně otevřely. Po čtyřech ročnících plných skvělých momentů a s potěšující velkou účastí…

icon Nepříjemné, ale užitečné přemítání: Jak naložit s výčitkami (2/2)

23.5.2019 

Výčitky vyvolávají pocity hanby, smutku, hněvu a viny. Mohou však být také užitečné – a možná že z evolučního hlediska skutečně jsou. Výčitky nám mohou sloužit jako psychologický konstrukt, který…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, aby váš newsletter neskončil na blacklistu

22.5.2019 

I když poměrně nově platí povinnost žádat o svolení adresáta při zasílání obchodních sdělení, stejně se často stává, že adresáti po nějaké době dají vaši e-mailovou kampaň do blacklistu nebo se z…

icon Motivace a morální inteligence (1/2)

22.5.2019 

Z podstaty motivace mj. vyplývá, že podmínkou pro její vznik a působení je i nutnost respektovat jeden druhého jako „člověk člověka“. Bez rozdílů. A chovat se k sobě slušně. Slušnost je ostatně…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se šířit kolem sebe pozitivní energii a vycházet se všemi lépe

21.5.2019 

To, jakým způsobem se k nám chovají ostatní, z velké míry způsobujeme my sami tím, jak se chováme sami. Lidé jsou nejraději ve společnosti pozitivních, motivujících a inspirativních lidí, kteří kolem…

Výpis 37663780 z celkem 16747